Michelle S.

معلم، نانوا و کیک ساز!

سلام، من میشل هستم!

مدرس تزیین و پخت کیک

من به مدت 10 سال یک مدرس معتبر ویلتون بودم! من به بیش از 1000 دانش آموز تکنیک هایی مانند باترکریم، رویال آیسینگ، فوندانت، خمیر آدامس، کیک های طبقه ای، کاپ کیک، نان، کلوچه و غیره را آموزش داده ام! در طول مدتی که به عنوان یک WMI کار می کردم، متوجه شدم که اشتیاق واقعی من آموزش دادن و توانمند ساختن دیگران برای ساختن خوراکی های زیبا و منحصر به فرد است.

نانوا/تزیین کیک حرفه ای و خودآموز

مدتی پس از شروع حرفه تزئین کیک، شروع به کار در یک نانوایی سطح بالا و حرفه ای کردم که در آنجا مهارت هایم را اصلاح کردم و تکنیک هایم را بهبود بخشیدم.

سازنده YouTube

کیک های آب شیرین - آیا آن را دیده اید؟ من بیش از 750000 بازدید در کانال YouTube خود دارم و به دیگران کمک می‌کنم تا از طریق آموزش‌های جالب و ساده‌ای که دارم «دنیا را شیرین کنند».

پرشور و مشتاق!

من احتمالا یکی از شادترین افرادی هستم که تا به حال ملاقات کرده اید. علاوه بر این، علاقه و اشتیاق من به پخت و تزیین کیک مسری است. من عاشق کمک به دیگران برای ایجاد کیک ها و خوراکی های فوق العاده برای خانواده و دوستان خود هستم. یک کیک از قلب یک کیک خریده شده در فروشگاه هر روز می زند!!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه یخ زدن کیک مانند یک حرفه ای: صاف با لبه های تیز و بدون خرده!

How to Frost a Cake Like a Pro: Smooth with Sharp Edges and No Crumbs!

«اگر عاشق تزیین کیک هستید اما به نظر نمی رسد که کیک خود را به آرامی یخ بزنید، خرده های آن را حذف کنید یا لبه های تیز ایجاد کنید، این کلاس برای شما مناسب است! میشل فراستی بوده است. .."


آموزش چگونه بهترین کیک شکلاتی را درست کنیم

How to Make THE BEST CHOCOLATE CAKE

«اگر عاشق کیک شکلاتی کار هستید و می‌خواهید یک دستور پخت ساده و بدون شکست داشته باشید، این کلاس برای شما مناسب است! میشل بیش از یک دهه را صرف پختن و اصلاح دستور العمل ها کرده است. من. .."


آموزش کیک هویج کلاسیک از ابتدا

Classic Carrot Cake From Scratch

"سلام دوستداران کیک هویج! این کلاس برای شما - و شوهر من است زیرا این کیک مورد علاقه اوست! من (میشل) قدم به قدم به شما یاد می دهم که چگونه یک "باک" درست کنید. .."