Kato Ramishvili

فروشنده شش رقمی Etsy، مربی تجارت الکترونیک

سلام، من Kato هستم، من یک مربی تجارت الکترونیک و یک کارآفرین با مدرک بازاریابی دیجیتال تجاری، 6 Figure Etsy و فروشنده Shopify هستم.

یک روز، 3 سال پیش، ایده ای به ذهنم رسید که کیف های چرم دست ساز منحصر به فرد را با طراحی خودم بسازم و بفروشم، اما هیچ بودجه ای برای آن نداشتم. آن زمان بود که Etsy را کشف کردم و شروع به یادگیری در مورد آن پلتفرم 24/7 کردم. این به طور کامل همه چیز را تغییر داد!

کسب و کار من در آنجا شروع به کار کرد و من با خوشحالی شغل روزانه خود را رها کردم و شروع به جستجوی فضای کاری کردم که بتوانم واقعاً به عنوان یک هنرمند رشد کنم و تیمی را استخدام کنم که در تمام این تجربه به من کمک کند.

من بیشتر این زمان را صرف یادگیری در مورد بهینه سازی سئو و از بهترین روش های بسیاری از فروشگاه های موفق Etsy کرده ام. به لطف Etsy من توانستم کارگاه سه طبقه دنج و رویایی خود را بپردازم و همچنین توانستم بهترین تیم را برای کمک به من در تولید استخدام کنم. در حال حاضر ما 10 کارمند در کارگاه خود داریم، بیش از 3000 فروش Etsy، چند لیست پرفروش، انتخاب های Etsy، ما در 1.8٪ از محبوب ترین فروشگاه ها در Etsy هستیم و بیش از 1000، 5 داریم. نظرات ستاره به جرات می توان گفت که Etsy زندگی من را کاملاً تغییر داده است و اکنون اداره یک تجارت Etsy شغل تمام وقت من در کنار مربیگری است.

پس از کسب موفقیت در پلتفرم Etsy، یک سال بعد تصمیم گرفتم توسعه دهم و دومین کانال فروش موفق را در پلتفرم Shopify ایجاد کردم. امروزه فروشگاه Shopify ما به اندازه فروشگاه Etsy ما موفق است و ما هر روز از هر دو پلتفرم در سرتاسر جهان مشتریانی به دست می آوریم.

من بسیار مشتاق به اشتراک گذاشتن تجربیاتم هستم و به همین دلیل است که اغلب با سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف کار می‌کنم تا به آنها کمک کنم به کارآمدترین نتایج دست یابند و به آنها کمک کنم محصولات خود را در سراسر جهان بفروشند.

من به‌عنوان یک صنعت‌گر و مالک کسب‌وکار، هر دو پلتفرم را به یک اندازه دوست دارم و می‌خواهم تجربه خود را در مورد هر دوی آنها و همچنین معایب آنها با شما به اشتراک بگذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش هک های Etsy 2023: فروش و سئوی خود را افزایش دهید

Etsy 2023 Hacks: Skyrocket your Sales and SEO

«راز فروش در Etsy در سال 2023 توسط یک فروشنده تمام وقت Etsy. سلام، من کاتو هستم - یک هنرمند، فروشنده تمام وقت Etsy و یک مشاور Etsy. منحصر به فرد خلق می کنم .."


آموزش Shopify 2022 SEO Masterclass: ساخت وب سایت تجارت الکترونیک که فروش + تبلیغات گوگل دارد

Shopify 2022 SEO Masterclass: Building eCommerce Website That Sells + Google Ads

«بهترین نکات و روش‌های فروش در Shopify در سال 2022 از یک فروشنده تمام وقت Shopify و Etsy. سلام، من Kato هستم - یک هنرمند، فروشنده تمام وقت Shopify و Etsy a. .."