Jonathan LaPoma

نویسنده پرفروش و معلم متوسطه

جاناتان لاپوما یک نویسنده برنده جایزه، پرفروش، فیلمنامه نویس انتخابی، ترانه سرا و شاعر ساکن سن دیگو، کالیفرنیا است. او پنج رمان منتشر شده مستقل، سیزده فیلمنامه که بیش از 160 جایزه/افتخار در مسابقات مختلف فیلمنامه نویسی کسب کرده اند، و صدها آهنگ و شعر نوشته است.

رمان‌های لاپوما ذهن‌های در حال رشد: داستان ارواح آمریکایی و درک آلاکران هر دو پرفروش‌ترین پرفروش‌ترین آمازون هستند و از نویسندگانی مانند نیل گیمن فروش بیشتری دارند. ، کرت وونگات، مایکل کرایتون و پائولو کوئیلو در فروشگاه کیندل. کتاب‌های او توسط Kirkus Reviews و Barnes Noble (انتخاب B N Press Presents ) توصیه شده‌اند، و در سال 2015 در Stargazer Literary جوایزی را کسب کرده‌اند. جوایز و جوایز رئیس انجمن نویسندگان و ناشران فلوریدا در سال 2016 و 2017. فیلمنامه کمدی سیاه او آسیب برای تعطیلات توسط وارن زید به همراه Wexlfish Pictures (American Pie, Final Destination, The Big Hit) انتخاب شد. جولای 2017. لاپوما معمولاً درام‌های شخصیت محور می‌نویسد که بخش‌های مساوی تیره و طنز هستند و آثار او اغلب مضامین بیگانگی و بدبختی را به‌عنوان ساختارهای انسانی که می‌توان از طریق درک خود و پذیرش رنج بر آن غلبه کرد، بررسی می‌کند.

همچنین، از سال 2005، لاپوما در بیش از پانزده مدرسه دولتی در نیویورک، فلوریدا و کالیفرنیا تدریس کرده است.

LaPoma از کمک به نویسندگان جدید برای غلبه بر ترس‌ها و تردیدهای خود لذت می‌برد تا بتوانند کتاب‌هایی را بنویسند که از آنها الهام گرفته شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش از اولین پیش‌نویس تا پرفروش: کتابی را که خوانندگان آن را دوست خواهند داشت، خود منتشر و بازاریابی کنید

From First Draft to Bestseller: Self-Publish and Market a Book that Readers Will Love

"راهنمای گام به گام را با به روزترین و جامع ترین اطلاعات در مورد نحوه ایجاد، انتشار خود، و بازاریابی کتاب خود، که توسط یک متخصص آموزش داده شده است، دنبال کنید. . .."