Teena Khetarpal

هنرمند اکریلیک، تصویرگر، مدرس


سلام! من تینا خترپال هستم. من اصالتاً اهل هند هستم و اکنون در دبی مستقر هستم.

اولین عشق واقعی من همیشه آوردن رنگ ها، خلاقیت، تخیل و عمق روی بوم بوده است.
سفرم را به عنوان یک هنرمند در دبی با انجام نقاشی دیواری با همکاری DUCTAC آغاز کردم. من همچنین قطعات سفارشی را برای هنردوستان در دبی نقاشی کرده ام.

اما، بیش از هر چیز، من اشتیاق به گسترش آگاهی هنری دارم. با حرکت به سمت عصر دیجیتال، اهمیت هنر درمانی را از دست می دهیم. بنابراین، من علاقه زیادی به آموزش و انتقال دانش خود به دیگران دارم. اینجا در Skillshare، من در مورد سبک مدیتیشن خلق هنر آموزش می دهم. رنگ‌ها و نقاشی‌ها تأثیر عمیق‌تری بر ذهن و روح ما می‌گذارند که تصور می‌کنیم. بیایید با من شیرجه بزنیم تا درباره این سفر آگاهانه بیشتر بدانیم.

با من وصل شوید:

برای خلاقیت و الهام به من بپیوندید.

بیایید برای سلام در، و فراموش نکنید که اگر پروژه های کلاس خود را پست می کنید، مرا تگ کنید @inkybrush. من نمی توانم. منتظر بمانید تا ببینید چه چیزی ایجاد می کنید!

درباره من بیشتر بدانید و همچنین نمونه کارهای هنری من را از اینجا دانلود کنید.

دوره های این مدرس:

نقاشی اکریلیک: آموزش ایجاد نقاشی به سبک منفی پرنده

Acrylic Painting: Learn to Create Bird Negative Style Painting

"به جلسه امروز خوش آمدید. در این کلاس با نقاشی به سبک نگاتیو با استفاده از رنگ اکریلیک آشنا می شویم. با این دستورالعمل های گام به گام آسان، شما ...."


آموزش آبرنگ های مراقبه: تخیل خود را زنده کنید

Meditative Watercolors : Bring Your Imagination To Life

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش رویکرد مراقبه به نقاشی اکریلیک: کاوش در لایه‌ها، رنگ‌ها و بافت‌ها

Meditative Approach to Acrylic Painting: Exploring Layers, Colors & Textures

"اگر به دنبال خلق هنری با تمام فواید درمانی آن هستید، در جای درستی قرار گرفته اید. هنر نه تنها مراقبه، و درمانی است، بلکه در ارتباط با هم است."