Mary-Jane Holmes

به بهترین ایده های خلاقانه خود دسترسی داشته باشید.

مری جین علاقه زیادی به نوشتن، آموزش و ویرایش نوشتار خلاق دارد.

مری جین، نامزد جایزه فوروارد و همکار هاثورندن، برنده جایزه Bath Novella-in-Flash، جایزه شعر بریدپورت، مارتین استارکی، درومینیر، Reflex Fiction و Mslexia Flash و همچنین مسابقه شعر بدفورد شده است. در سال 2020، او در فهرست نهایی جایزه بین‌المللی ادبیات بورلی قرار گرفت و در فهرست نهایی جایزه ملی شعر بریتانیا قرار گرفت.

اولین مجموعه شعر مری جین هلیوتروپ با کبریت و ذره بین توسط پیندروپ چاپ منتشر شده است.

آثار او در گلچین‌هایی از جمله بهترین داستان‌های کوچک 2014/16/18 و بهترین داستان‌های خرد 2020 و در نشریات مختلفی از جمله ماگما، شعر مدرن در ترجمه، مجله هنرهای خلاق فشرده، تیشمن ریویو، ماگما، بی‌ثبات، اسپلک منتشر شده است. , Cabinet of Heed, Firewords, Flashback Fiction, Mslexia, Fictive Dream, The Lonely Crowd و Prole .

او دارای مدرک کارشناسی ارشد (ممتاز) در نویسندگی خلاق از کالج کلوگ، آکسفورد است و در حال حاضر در حال تحصیل در مقطع دکترا در رشته شعر و ترجمه در دانشگاه نیوکاسل است. رمان او به زنبورها نگو، اواخر امسال توسط Ad Hoc Fiction منتشر خواهد شد.

مری جین دوره‌ها و کارگاه‌هایی درباره داستان‌های کوتاه، داستان‌های خرد، خاطرات، شعر و رمان تدریس می‌کند.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن خلاق از عدم قطعیت نکات و نکاتی برای غلبه بر بلوک نویسنده

Creative Writing from Uncertainty. Tips and Prompts to Vanquish Writer's Block

" نوشتن؟ نمی دانم از کجا شروع کنم؟ نمی دانم در مورد چه چیزی بنویسم. من ایده ای دارم اما خیلی می ترسم وقتی آن را بنویسم وحشتناک باشد. صدا. .."