Tom Stikkelman

برنامه نویس و ماشین ساز CNC

نام من تام استیکلمن است و پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در آمستردام، هلند به لس آنجلس، کالیفرنیا مهاجرت کردم و در آنجا به سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده پیوستم و به مدت چهار سال در آن خدمت کردم. پس از اتمام دوران نظامی خود، کارآموزی خود را در صنعت هوافضا آغاز کردم و روی قطعات هواپیماهای بسیار بزرگ مانند ارابه فرود، بخش بال برای بمب افکن B-2 و دیوارهای مورد استفاده برای پشتیبانی ساختاری در هواپیماها کار کردم. در سال 1992 به ممفیس تنسی نقل مکان کردم و شروع به کار در صنعت تولید تجهیزات پزشکی کردم. خیلی متفاوت بود که بتوانیم قطعات را به‌جای نیاز به جرثقیل‌های سقفی یا لیفتراک برای بارگیری قطعه روی ماشین، با دست در ماشین بارگیری کنیم.

صنعت تجهیزات پزشکی از دستگاه‌های CNC بسیار کوچکتر اما پیچیده‌تر برای تولید ابزارهای پیچیده استفاده می‌کند و من انواع مختلف نرم‌افزار CadCam مانند Mastercam، Pro-e و PartMaker را یاد گرفتم تا برنامه‌هایی برای آن دستگاه‌ها بنویسم.

در حال حاضر من یک برنامه نویس ارشد CNC هستم که تمام وقت در یک کارگاه در Bartlett، TN کار می کنم. جایی که من برنامه هایی را برای ماشین های تراش CNC و آسیاب های CNC ماشینکاری قطعات برای ماشین های صنعتی سفارشی می نویسم.

از ایجاد ویدیوهای آموزشی و آموزش نحوه برنامه نویسی و تبدیل شدن به ماشین سازان بهتر به دیگران لذت می برم.

دوره های این مدرس:

آموزش برنامه نویسی G-code پایه برای آسیاب های CNC.

Basic G-code Programming for CNC Mills.

خواندن، ویرایش و نوشتن برنامه های G-code برای آسیاب های CNC 3 محوره را بیاموزید.