Kim Thompson

سفالگر، نقاش و طبیعت شناس

سلام! من کیم هستم. من یک هنرمند سرامیک، نقاش آبرنگ و طبیعت شناس هستم. من از چاپ روی صفحه و آبرنگ روی سرامیک ها برای ایجاد طرح های سطحی منحصر به فرد که منعکس کننده دنیای طبیعی هستند استفاده می کنم. من با آموزش یک دانشمند و مربی هستم و از کار خود برای اتصال ما به مکان استفاده می کنم.

برای به‌روز ماندن در مورد کلاس‌های آتی و انتشار آثار جدید، آن را دنبال کنید.

I اینستاگرام I I منابع من

اسم من کیم است، و این استودیو نقطه اوج یک عمر در غرب، مدارج علمی پیشرفته و اشتیاق طولانی مدت من به هنر است. در کودکی ساعت‌های بی‌شماری را صرف رنگ‌آمیزی و نقاشی می‌کردم و حتی در سنین پایین در سکوت و قدرت خلقت آرامش پیدا می‌کردم. در دوران کالج با همین مهارت به یادگیری محیط زیست ادامه دادم. مشاهده و هنر مجدانه با استفاده از یک مجله میدانی، یک مداد و اغلب مجموعه ای از آبرنگ، هشت سال آینده را صرف مستندسازی مناظر و اکوسیستم هایی می کردم که خودم در آن یافتم. از راهنمایی در آلاسکا، و آموزش در آبشارهای شمالی تا تحصیلات تکمیلی در تتون ها. پیچیدگی های مکان را از طریق طرح هایم یاد گرفتم. وقتی به عنوان معلم ریشه کاشتم و کار با خاک رس را شروع کردم، می دانستم راهی را پیدا کرده ام که می خواستم مشاهداتم را با جهان به اشتراک بگذارم. دانشمند و مربی با آموزش، هنرمند با اشتیاق، با استودیوهای کوهستانی KT من به دنبال تلاقی دنیای طبیعی خود با کارهایی هستم که به ما کمک می کند سرعت خود را برای داشتن یک زندگی عمدی کاهش دهیم.



من با چندین برند برای همکاری و ایجاد نسخه‌های محدودی از الگوهای تکراری کار کرده‌ام.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی سطح سرامیک: چاپ صفحه و تصاویر آبرنگ روی سرامیک

Ceramics Surface Design: Screen Print and Watercolor Images onto Ceramics

"آیا در سرامیک تازه کار هستید و سعی می کنید صدای خود را در این رسانه بیابید؟ یا یک هنرمند سرامیک کارکشته که به دنبال ارتقاء بازی طراحی سطح شماست؟  شاید شما حتی یک ..."