Jonas Larsson

مشاور سئو

من 10 سال پیش شروع به کار در بازاریابی آنلاین کردم تا نتایج وب سایت های خودم را بهبود بخشم. برای چند سال من هزاران آزمون و خطا را با وب سایت های مختلف خود انجام دادم. سپس برای کار در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ استخدام شدم که به مدت 5 سال در آنجا بودم و قبل از اینکه دوباره به شغل آزاد برگردم. من اکنون برای شرکت های کوچک، متوسط ​​و بزرگ مشاوره انجام می دهم و همچنین با پروژه های وب سایت خودم کار می کنم.

من سال‌هاست که به شرکت‌ها و سازمان‌ها در مورد SEO آموزش داده‌ام و فکر می‌کنم برگزاری یک جلسه آموزشی در مورد SEO یکی از با ارزش‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای خود و کسب‌وکارتان انجام دهید. کسب دانش اولیه در مورد سئو اولین قدمی است که شما را قادر می سازد تا اقدام کنید و حضور آنلاین خود را بهبود بخشید!

من می‌خواهم کلاس‌های Skillshare را با موضوعات مختلف مرتبط با بازاریابی آنلاین تدریس کنم. دانش من در این زمینه در سطح مبتدی - متوسط ​​و خاص تا سطح پیشرفته در بهینه سازی موتورهای جستجو نسبتاً گسترده است.

امیدوارم شما را در کلاس های خود ببینم!

دوره های این مدرس:

آموزش SEO برای مبتدیان مطلق - اصول سئو را به سرعت یاد بگیرید

SEO for Absolute Beginners - Learn SEO Basics Quickly

"بعد از حدود 10 سال حضور در صنعت سئو، موقعیت های زیادی را پیدا کردم که مردم واقعاً می خواهند اصول اولیه سئو را در سریع ترین زمان ممکن بیاموزند.