Khalid InMoroccoTravel

مراکش را با خالد کشف کنید

من خالد هستم، یک مهندس مراکشی، از طرفداران زبان های خارجی با تجربه طولانی در تدریس آنلاین و اکنون بیش از 2 سال است که عربی مراکشی را تدریس می کنم. من دوست دارم آنچه را که به خصوص در مورد مراکش می دانم به اشتراک بگذارم.

من یادگیری یک زبان محلی را در آسیا تجربه کردم که به من کمک کرد تا احساس ارتباط بیشتری با مردم محلی داشته باشم، در زندگی روزمره ام امکانات بیشتری داشته باشم، به ویژه در ارتباط با کسانی که به زبانی که من صحبت می کنم صحبت نمی کنند، و عمیق تر به فرهنگ برسم. . بنابراین، به عنوان یک خارجی که قصد سفر یا زندگی در مراکش را دارد، یادگیری زبان عربی مراکشی/DARIJA که به طور گسترده در این کشور صحبت می شود و آگاهی از فرهنگ آن برای لذت بردن بیشتر از اقامت خود در یک کشور غنی تاریخی بسیار مفید خواهد بود.

اینجا، در آینده نزدیک، مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن درس های بیشتر در مورد عربی مراکشی/دریا هستم که جنبه های بیشتری از گویش، فرهنگ مراکشی، نحوه طبخ غذاهای مختلف مراکشی و خوشمزه را پوشش می دهد. خیلی بیشتر...

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفاً نمایه Skillshare من را دنبال کنید، و اگر محتوای من را دوست دارید و ایده‌هایی برای کلاس‌هایی دارید که به نظرتان مفید است، برای من پیام ارسال کنید و من ببینم چه کاری می توانم انجام دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش یادگیری زبان عربی مراکشی - DARIJA برای مکالمات آسان روزانه

Learn Moroccan Arabic - DARIJA For Easy Daily Conversations

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه به زبان عربی مراکشی، که به آن DARIJA نیز گفته می شود، مانند مراکشی ها صحبت کنید و همزمان با فرهنگ مراکشی آشنا خواهید شد. Thi. ..."