Tanesh Revankar

ویولون 20 سال

بیش از ده سال است که یوگا تدریس کرده ام و به صدها دانش آموز کمک کرده ام تا سلامت خود را بهبود بخشند. من در یک آشرام یوگا در هند به نام کالج یوگا sVYASA در خارج از بنگلور تحصیل کردم، جایی که تمام جنبه های یوگا را یاد گرفتم. همچنین دانشگاهی بود که به روزترین تحقیقات را در مورد تأثیرات یوگا بر بدن انجام داد. من گواهینامه آموزش یوگا دریافت کردم. سپس به مدرسه یوگا داونپورت رفتم، جایی که تحت راهنمایی متخصص و مربی ارشد Quad Cities آموزش دیدم و تحت سبک یوگا آیینگار با تمرکز بر روی ترازهای دقیق هنگام انجام ژست‌ها گواهینامه دریافت کردم. پس از آن، کلاس‌های ساده هاتا و وینیاسا را ​​برای دانش‌آموزان با تجربه‌تر و همچنین Basic Simple Hatha Yoga را با تمرکز بیشتر بر روی هم‌ترازی و تنفس مناسب سبک Iyengar تدریس کردم. بخشی از آموزش‌های من همیشه شامل تنفس یوگی یا پرانایاما و تکنیک‌های تمدد اعصاب بود که همیشه برای شاگردانم مفید بود. روش تدریس من همیشه شامل آموزش گام به گام و تنظیمات خاصی برای ژست‌ها برای دانش‌آموزانی بود که نمی‌توانستند آن‌ها را طبق دستور اجرا کنند. بعد از کمردرد شدید وارد یوگا شدم. پس از شرکت در یک سمینار رایگان یوگا، حرکات کششی را یاد گرفتم که واقعا به تقویت کمرم کمک کرد.

علاوه بر اینکه یک تمرین‌کننده یوگا هستم، یک ویولونیست با اشتیاق شدید برای موسیقی کلاسیک هستم. از 9 سالگی بازی را شروع کردم. در ارکسترهای مختلف اجرا کردم، قطعات انفرادی را در حضور صدها نفر اجرا کردم و در مسابقات مقام اول را کسب کردم. من به مدت 4 سال عضو ارکستر سمفونیک جوانان چهار شهر بودم. این یک ارکستر بود که فقط به نامزدهای منتخب از طریق تست های نمایش فشرده اجازه می داد. من در کوارتت، دوئت و تک نوازی اجرا کردم. من به عنوان نوازنده برتر در ارکستر دبیرستانم و همچنین در جامعه محلی خود برای اجراهایم در مقابل تماشاگران انبوه شناخته شدم. من مبتدیان زیادی را در تکنیک های مناسب مربی کرده ام و کانال یوتیوب خود را دارم.

من عاشق تدریس هستم زیرا این فراخوان من است. و هدف من همیشه این بوده است که یادگیری را سرگرم کننده و هیجان انگیز و جذاب کنم. به همین دلیل معلم شدم تا بتوانم به کسانی که در حال تلاش هستند کمک کنم و به آرزوهایشان برسم.

دوره های این مدرس:

آموزش فورا صدای ویولن خود را با 6 تکنیک آسان برای مبتدیان بهبود دهید.

Immediately Improve Your Violin Intonation With 6 Easy Techniques For Beginners.

"کلاس 6 تکنیک آسان مانند کنترل کمان، قرار دادن دست چپ، ترازو، گفتن قبل از پخش، تقلید رشته باز و پخش آهنگ در DIffe را نشان می دهد.