Nicolette Odendaal

هنرمند - خلق هنر بدون مرز

سلام، من نیکولت هستم. من یک هنرمند خود آموخته از آفریقای جنوبی هستم. من معتقدم که شما به عنوان یک هنرمند هرگز یادگیری را متوقف نمی کنید، بنابراین همیشه من را در حال کاوش، یادگیری و گذراندن دوره های هنری، همیشه درگیر آموزش خودم خواهید دید. هنر علاقه من است من عاشق طراحی و نقاشی در رسانه های مختلف هستم و با شعار خود برای خلق هنر بدون مرز زندگی می کنم!

من هنر خود را به عنوان چاپ هنری و طرح روی محصولات مختلف از طریق فروشگاه آنلاین خود در Redbubble.com می فروشم. می توانید فروشگاه من را در: http://OdendaalArt.redbubble.com پیدا کنید یا فقط روی نماد وب سایت من کلیک کنید. همچنین می توانید من را در فیس بوک، اینستاگرام و پینترست پیدا کنید.

هدف من این است که کلاس‌هایی را در اینجا در Skillshare آموزش دهم که برای مبتدیان دوستانه است، شروع و پایان آن آسان است و به همه اعتماد به نفس می‌دهد که بدون توجه به سطح مهارت‌شان، مستقیماً وارد شوند و هنر بسازند!

لطفاً در کلاس‌های هنری من به من بپیوندید و به یاد داشته باشید که من را دنبال کنید تا هنگام ارسال یک کلاس جدید مطلع شوید.

از شما متشکرم، خوش خلق!

دوره های این مدرس:

آموزش گل های آبرنگ: نقاشی ارکیده، کلاس هنر دوستانه مبتدی

Watercolor Florals: Painting an Orchid, a Beginner Friendly Art Class

"درباره این کلاس: نمای کلی کلاس: در این «گل‌های آبرنگ: نقاشی ارکیده، یک کلاس هنر دوستانه مبتدیان»، یاد خواهید گرفت که چگونه یک ارکیده را در واترکو نقاشی کنید. .."


آموزش نقاشی آسان شده است، کلاسی برای همه سطوح: با آبرنگ استراحت کنید، الگوهای آبرنگ را با من نقاشی کنید

Painting made easy, a class for all levels: Relax with watercolor, paint watercolor patterns with me

"نمای کلی کلاس: در این نقاشی آسان، کلاسی برای تمام سطوح، یاد خواهید گرفت که چگونه شش الگوی آبرنگ را نقاشی کنید. این کلاس به شما کمک می کند در حالی که پ. .."


آموزش طراحی و نقاشی آسان شد: چگونه یک برگ را با آبرنگ بکشیم و نقاشی کنیم

Drawing & Painting Made Easy: How to Draw & Paint a Leaf in Watercolor

"درباره این کلاس: نمای کلی کلاس: در این کلاس طراحی و نقاشی که به راحتی برای مبتدیان ساخته شده است، یاد می گیرید که چگونه یک برگ را با آبرنگ بکشید و نقاشی کنید. .."


آموزش طراحی و نقاشی آسان شده است، کلاس هنر دوستانه مبتدیان: گام به گام یک درخت را با جوهر بکشید و نقاشی کنید

Drawing & Painting Made Easy, Beginner Friendly Art Class: Draw & Paint a Tree in Ink, Step by Step

"درباره این کلاس: نمای کلی کلاس: در این کلاس نقاشی و طراحی آسان برای مبتدیان، یاد خواهید گرفت که چگونه یک درخت را با جوهر بکشید و قدم به قدم نقاشی کنید. .."


آموزش طراحی و نقاشی آسان شد، کلاس هنر دوستانه مبتدیان: گربه و ماه را با آبرنگ و جوهر نقاشی کنید

Drawing & Painting Made Easy, a Beginner Friendly Art Class: Paint a Cat & Moon in Watercolor & Ink

"درباره این کلاس: نمای کلی کلاس: در این کلاس نقاشی و طراحی آسان برای مبتدیان، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک گربه و ماه را با آبرنگ نقاشی کنید. .."