Beth Gatza

هنرمند پرتره در لس آنجلس، کالیفرنیا

بت گاتزا یک نقاش حرفه ای پرتره و معلم هنر است که از سال 2010 در استودیوی خود در لس آنجلس کار می کند. کارهای او در فیلم و تلویزیون، از جمله Miracle Workers در TBS، و مجموعه های خصوصی در سطح ملی به نمایش درآمده است. و در سطح بین المللی. بث در دو مدرسه از 25 مدرسه خصوصی برتر لس آنجلس هنر تدریس کرده است و در حال حاضر یک خالق محتوای آنلاین و معلم است. او که اصالتاً اهل غرب میانه است، اکنون با خانواده‌اش در ساحل غربی زندگی می‌کند و در آنجا به نقاشی پرتره‌هایی با رنگ روغن و اکریلیک با تمرکز بر دیدگاه‌های منحصربه‌فرد انسان‌ها ادامه می‌دهد.

پیش از این، بث به عنوان کارگردان هنری و طراح تولید در بیش از 35 فیلم، نماهنگ، آگهی‌های تبلیغاتی و نمایش تلویزیونی کار کرده است. او پس‌زمینه‌هایی را برای دکورهای تئاتر، کارگردانی هنری و مدیریت هنری برای نمایش‌های مد و طراحی یک شلوار جین مردانه به عنوان هنرمند مهمان برای مجله RAWK انجام داده است. بث همچنین یک هنرمند تمرین کننده است که اوقات فراغت خود را صرف کار بر روی نقاشی های پرتره خود می کند.

برای نمونه کار کامل از کارهای بث، لطفاً از وب سایت او در www.bethgatza.com دیدن کنید

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی پرتره واقعی برای مبتدیان - دوره کامل

Realistic Portrait Painting for Beginners - The Complete Course

"نمای کلی کلاس: فرآیند گام به گام نقاشی پرتره های واقع گرایانه و کشیدن شش پرتره واقعی را در کمتر از 10 هفته بیاموزید. "پرتره های واقعی برای B.


آموزش نقاشی های پرتره سینمایی

Cinematic Portrait Paintings

«پرتره‌های سینمایی - جادوی فیلم را به نقاشی‌های پرتره شما می‌آورد به پرتره های سینمایی خوش آمدید! برای شیرجه رفتن به دنیای هیجان انگیز طراحی و. .."


آموزش نقاشی پرتره واقعی برای مبتدیان - تظاهرات

Realistic Portrait Painting for Beginners - Demonstrations

"روند گام به گام نقاشی پرتره های واقع گرایانه را در حالی که من شش پرتره واقعی را ترسیم می کنم، تماشا کنید. پس از تماشای نمایش های من، این اتفاق می افتد..."


آموزش آهنگسازی در هنر برای مبتدیان (قسمت 1 از 2)

Composition in Art for Beginners (Part 1 of 2)

"مخاطب خود را در مسیر خود متوقف کنید! آیا می خواهید علم نحوه خلق آثار هنری را بیاموزید که تأثیری ماندگار بر مخاطبان شما بگذارد؟ در این کلاس، من ...."


آموزش ترکیب بندی با نقاشی طرح های شاهکارهای معروف

Learn Composition By Painting Sketches Of Famous Masterpieces

"این ماژول 3 از آهنگسازی در هنر برای مبتدیان است (ماژول 2 به زودی!). آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه نقاشان چیره دست چنین جذاب، جذاب و غیره خلق می کنند. .."