Goran Zivanovic

مدیر خلاق استودیو Gothic Zen®

سلام، من گوران هستم.

رویکرد من به‌عنوان یک مدرس فیلمنامه‌نویسی و فیلم‌ساز واجد شرایط، بر داستان‌سرایی اصیل بدون جریان تمرکز دارد. در تجربه من، این مورد در صنعت بسیار مورد نظر است، اما در مدارس سنتی صفحه نمایش و رسانه به ندرت مورد توجه قرار می گیرد.

وقتی در یک کالج بین‌المللی فیلم و بازیگری در استرالیا سخنرانی می‌کردم، دیدم که چگونه سیستم آموزشی رسمی گسترش خلاقیت فردی را سرکوب می‌کند. دانش‌آموزانی که می‌خواستند پرچم‌های عجیب خود را به اهتزاز درآورند، اغلب تحت الشعاع قوانین محدودکننده و فرمول‌های وانیلی قرار می‌گرفتند.

فرآیند فیلمنامه نویسی یک شکل هنری است که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. این امر مستلزم رویکردی ذهنی و راهنمایی‌هایی فراتر از آموزش رسمی یا قوانین سخت‌گیرانه است.

بخش عمده ای از انرژی خلاقانه، زمان و پول من برای تحقیق و تمرین حقیقت در مورد بازار فیلمنامه نویسی استفاده شده است، بنابراین بهتر می توانم دانش آموزانم و مشتریانمان در استودیو Gothic Zen® را از بهترین شیوه ها آگاه کنم و در عین حال به آنها احترام بگذارم. فردیت خلاق.

من همچنان با برقراری ارتباط با همتایان و متخصصان صنعت از سراسر جهان، خود را در جایگاه داغ یادگیری قرار می‌دهم. من درگیر طرح‌های مهم دولتی برای حمایت از فیلمسازان بوده‌ام، در رادیو و پادکست‌ها به عنوان مهمان حضور داشته‌ام، و مفتخرم که در دو جشنواره کامیک کان در کنار گروه کوچکی از نویسندگان شرکت کنم، جایی که اهمیت سلامت روان و آزادی خلاق مورد بحث قرار گرفت./p>

از هر دانش آموزی که به من کمک کرد به عنوان یک مربی، فیلمنامه نویس، فیلمساز و فردی رشد کنم سپاسگزارم. دوره هایی که من به ایجاد آنها ادامه می دهم مجموعه ای از سال ها بازخورد و احترام متقابل بین دانش آموز، معلم و همسالان است.

رویکرد خام و صادقانه من به زندگی و هنر بخشی از تجربه داستان گویی معتبر و روش های تدریس من است. این سبک معتبر من است.

اصیل بودن کلید ارتباط با صدای نویسنده شماست. امیدوارم بتوانید در کلاس های من به من بپیوندید تا روابط بیشتری با افراد همفکر ایجاد کنید.

به سلامتی

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه صدای نویسنده معتبر خود را پیدا کنیم

How to Find Your Authentic Writer's Voice

"اگر فیلمنامه‌نویس یا نویسنده‌ای هستید که به دنبال یافتن یا تنظیم دقیق صدای نویسنده معتبر خود هستید، این کلاس سرگرم‌کننده و آموزشی برای شما مناسب است!


آموزش کلاس کارشناسی ارشد فیلمنامه نویسی - قالب بندی استاندارد صنعت مدرن و درس های فیلم جایزه

Screenwriting Masterclass - Modern Industry Standard Formatting & Bonus Film Lessons

"اگر می خواهید بفهمید که چه سبکی از قالب بندی در یک فیلمنامه به کار می رود، به خصوص Spec Script مهم (فیلمنامه Specculative)، زیرا هر...


آموزش Spec Script: آنچه کارگردانان از فیلمنامه نویسان انتظار دارند (با نمونه فیلمنامه و فیلمبرداری)

Spec Script: What Directors Expect from Screenwriters (with example Script and Shoot)

"اگر می خواهید بفهمید که شغل یک فیلمنامه نویس در رابطه با یک کارگردان چیست و چرا فیلمنامه های زیادی آنلاین وجود دارد که فرمت آنها متناقض است..."


آموزش چگونه بلاک نویسنده را از بین ببریم و خلاقیت را تقویت کنیم

How to Destroy Writer’s Block & Boost Creativity

«نویسندگان و فیلمنامه نویسان، آیا این سناریو را می شناسید؟ شما در یک جنبه از رمان یا فیلمنامه خود گیر کرده اید. شما می دانید که یک عنصر نیاز به تعمیر دارد، اما شما. .."