Josh Burman

جاش یک مشاور شبکه است که به سرتاسر جهان سفر کرده است تا تجارت خود را انجام دهد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در اطلاعات کاربردی از دانشگاه اورگان، و همچنین Cisco CCIE، ISC2 CISSP، و مجموعه ای از گواهینامه های IT دیگر است. او در اوقات فراغت خود از سفر، غواصی، عکاسی لذت می برد و در حال حاضر برای تکمیل یک ماراتن تمرین می کند. او اخیرا با موفقیت به قله کلیمانجارو صعود کرده است. جاش در پورتلند، اورگان زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش مراکز داده سازمانی برای Cisco CCDP ARCH (300-320)

Enterprise Data Centers for Cisco CCDP ARCH (300-320)

در این دوره، دانش اساسی در مورد/به دست آوردن توانایی طراحی مراکز داده سازمانی خواهید آموخت. اینها شامل جنبه های طراحی مرکز داده فیزیکی و مجازی، اتصال به مرکز داده و یکپارچه سازی شبکه مرکز داده است.


آموزش خدمات شبکه برای Cisco CCDP ARCH (300-320)

Network Services for Cisco CCDP ARCH (300-320)

در این دوره، دانش اساسی در مورد/توانایی طراحی خدمات شبکه را خواهید آموخت. این شامل جنبه های طراحی QoS، مدیریت شبکه و چندپخشی است.


آموزش طراحی شبکه WAN سازمانی برای Cisco CCDP ARCH (300-320)

Enterprise WAN Network Design for Cisco CCDP ARCH (300-320)

در این دوره، دانش بنیادی را یاد می گیرید و توانایی طراحی شبکه های گسترده سازمانی (WAN) را به دست خواهید آورد. اینها شامل جنبه های طراحی اتصال WAN، WAN های انعطاف پذیر، WAN های اکسترانت و طراحی لبه اینترنت است.


آموزش خدمات امنیتی برای Cisco CCDP ARCH (300-320)

Security Services for Cisco CCDP ARCH (300-320)

این دوره دانش پایه و توانایی طراحی خدمات امنیت شبکه را به شما آموزش می دهد. اینها شامل جنبه های طراحی فایروال ها، سیستم های جلوگیری از نفوذ، حملات هکرها و فیلتر ACL می شود.


آموزش طراحی آدرس دهی و مسیریابی برای Cisco CCDP ARCH (300-320)

Addressing and Routing Design for Cisco CCDP ARCH (300-320)

در این دوره، دانش اساسی برای طراحی راه حل های آدرس دهی و مسیریابی شبکه را خواهید آموخت. اینها شامل جنبه های آدرس دهی IP، پروتکل های دروازه داخلی، پروتکل های دروازه خارجی و IPv6 است.


آموزش طراحی شبکه پردیس سازمانی برای Cisco CCDP ARCH (300-320)

Enterprise Campus Network Design for Cisco CCDP ARCH (300-320)

در این دوره، دانش اساسی طراحی شبکه های پردیس سازمانی را خواهید آموخت. این شامل جنبه‌های طراحی شبکه پردیس لایه 2، طراحی شبکه چند پردیس لایه 3، در دسترس بودن زیاد دانشگاه و شبکه‌های پردیس قابل برنامه‌ریزی است.