Ryan Lim

رایان در مفهوم موجودات و مدل سازی سه بعدی تخصص دارد. رایان به طیف گسترده‌ای از موضوعات و تکنیک‌های بصری علاقه نشان می‌دهد که مخلوقات خیالی را همانطور که قبلاً مخلوقات پرسی جکسون و ساکر پانچ را خلق کرده بود به زندگی می‌آورد. روش های اصلی او طراحی مفهومی توسط فتوشاپ و مدل سازی در ZBrush است. در حال حاضر، رایان در حالی در ونکوور زندگی می‌کند که در شرکت مووینگ پیکچرز (MPC) به عنوان مدل‌ساز کار می‌کند.
دوره های این مدرس:

آموزش مدل سازی مفاهیم موجودات در ZBrush

Modeling Creature Concepts in ZBrush

در این آموزش با گردش کار مدل سازی ماکت و همچنین طراحی مفهومی، مجسمه سازی و ارائه آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، ZBrush 4R3، Photoshop CS5، 3D-Coat 3.7.