Lane Leverett

لین بیش از 13 سال در صنعت IT کار کرده است. او به عنوان مهندس سرور، شبکه و مجازی سازی در سازمان های بخش خصوصی و دولتی کار کرده است. لین 6 سال گذشته را در نقش مشاوره ای برای 3 سیستم یکپارچه ساز مختلف در پیاده سازی، طراحی و معماری VMware Infrastructure، شبکه سیسکو و اچ پی و راه حل های ذخیره سازی EMC، NetApp، HP و IBM برای مشتریان گذرانده است. او در حال حاضر برای ENS Inc. خارج از ساکرامنتو، کالیفرنیا به عنوان مهندس ارشد سیستم کار می کند و در آنجا عمدتاً با راهکارهای مجازی سازی VMware، EMC، Cisco و Microsoft برای مشتریان کار می کند. Lane در 6 سال گذشته با مشاهده مزایای شگفت انگیز صرفه جویی در هزینه ها و فرصت های جدید، انعطاف پذیری و تحرکی که مجازی سازی به شرکت ها ارائه می دهد، بر مجازی سازی سرور، به ویژه مجازی سازی سرور VMware تمرکز کرده است. در سال 2010، Lane موفق به دریافت کاشی VCDX 3 #53 شد، یکی از معدود افرادی در جهان که این عنوان را دارد. در سال 2011 او همچنین به ارتقای این گواهینامه به VCDX 4 و همچنین برخی از گواهینامه های جدیدتر مرتبط با دسکتاپ مجازی: VCA4-DT و VCP4-DT دست یافت. لین اشتیاق زیادی به تعامل با مشتریان خود و ستایش و بشارت دادن به مزایای مجازی سازی دارد. او هر فرصتی را که برای به اشتراک گذاشتن و انتقال اطلاعات با مشتریانش داشته باشد دوست دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش VMware View 5 Essentials: ThinApp و عیب یابی

VMware View 5 Essentials: ThinApp and Troubleshooting

قسمت 2 از 2 در سری VMware View 5 Essentials بر پیکربندی و استقرار بسته های ThinApp و عیب یابی راه حل VMware برای Virtual Desktop Infrastructure (VDI)، View تمرکز دارد.


آموزش VMware vSphere Security Design: Architecture

VMware vSphere Security Design: Architecture

قسمت 2 از 3 مجموعه VMware vSphere Security Design بر طراحی و ساخت یک محیط امن VMware تمرکز دارد.


آموزش VMware vSphere Security Design: امنیت پیشرفته

VMware vSphere Security Design: Advanced Security

قسمت 3 از 3 در سری VMware vSphere Security Design بر مفاهیم امنیتی پیشرفته در مجازی سازی VMware تمرکز دارد.


آموزش VMware View 5 Essentials: نصب و پیکربندی

VMware View 5 Essentials: Installing and Configuring

بخش 1 از 2 در سری VMware View 5 Essentials بر نصب و پیکربندی راه حل VMware برای Virtual Desktop Infrastructure (VDI)، View تمرکز دارد.