Cheeto Romero

مربی زندگی

سلام، نام من Cheeto Romero است و از اینکه به عنوان یک معلم عضوی از جامعه Skillshare هستم، هیجان زده هستم!

من یک مربی خودسازی و زندگی، و همچنین یک YouTuber هستم، با اشتیاق به کمک به دیگران برای بهبود زندگی خود. من از طریق تمرین، هنرهای رزمی، خواندن و مدیتیشن، مسیر زندگی خود را به طور کامل تغییر دادم، قدرت دگرگون کننده رشد شخصی را از نزدیک تجربه کردم.

من همیشه مشتاق خودسازی بوده‌ام و مشتاقم که دانش و تجربیاتم را از طریق آموزش در Skillshare با دیگران به اشتراک بگذارم. من معتقدم که با فداکاری و سخت کوشی، هر کسی می تواند تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کند و به پتانسیل کامل خود برسد.

اکنون وقتم را صرف ادامه یادگیری و رشد شخصی از طریق تکنیک‌ها و شیوه‌های مختلف خودسازی می‌کنم. من هیجان زده هستم که با دانش آموزانم کار کنم و به آنها کمک کنم مسیر خود را برای رشد و تحقق شخصی کشف کنند!

دوره های این مدرس:

آموزش مسترکلاس تعیین هدف: رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید

Goal Setting Masterclass: Convert Your Dreams Into Reality

"آینده خود را کنترل کنید و با این راهنمای گام به گام به اهداف خود برسید! آنچه خواهید آموخت: نحوه تعیین سه نوع هدف نحوه ماندن در مسیر و. .."


آموزش تسلط بر حالت راهب: راهنمای نهایی برای دستیابی به اهداف شما

Mastering Monk Mode: The Ultimate Guide to Achieving Your Goals

"قدرت تمرکز و بهره وری شدید را با حالت Monk Mode باز کنید و به نتایج باورنکردنی برسید آیا از داشتن یک زندگی "متعادل" با نتایج متوسط ​​خسته شده اید؟ .."


آموزش روال صبحگاهی کامل خود را ایجاد کنید: 7 عادت برای افزایش بهره وری

Create Your Perfect Morning Routine: 7 Habits To Boost Productivity

"شروع درست روز برای داشتن یک زندگی پربار و رضایت بخش ضروری است. یک روتین صبحگاهی لحن بقیه روز را تنظیم می کند و می تواند به شما کمک کند احساس کنید..."