Rebecca Martin

مربی ارتباطات اجرایی

سلام، من ربکا مارتین هستم.

من مشتاق هستم که به شما کمک کنم تا به عنوان بهترین خود نشان دهید و به اهداف ارتباطی خود برسید. من یک مربی پرانرژی، مشتاق و دلسوز صحبت و ارتباطات عمومی هستم که می‌دانم چگونه برای مشتریانم نتایج مثبتی کسب کنم.

سفر من:

در طول دوران بازیگری ام، متوجه شدم که آموزش بازیگری برای کمک به من در دستیابی به پتانسیل هایم در زندگی بسیار مفید بود. آموزش بازیگری باعث شد من اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم، توانایی من در شانس گرفتن، جسورتر بودن در انتخاب های زندگی ام را تقویت کند، و به من کمک کرد در هر موقعیتی دیده و شنیده شوم.

لحظه ای برای من فرا رسید که متوجه شدم بیشتر از اینکه خودم روی صحنه باشم، مشتاق آموزش این مهارت ها به دیگران و تماشای تغییر آنها هستم. من اکنون صدها مشتری را برای دستیابی به پتانسیل عملکردشان راهنمایی می‌کنم و استاد مدعو هستم که اعتماد به نفس و ارائه را تدریس می‌کنم.

بیست سال بازیگری و مطالعه اجرا به من این توانایی را داده است که تکنیک های اجرایی برتر را به حرفه ای های تجارت از همه زمینه ها تبدیل کنم. من مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته بازیگری از کنسرواتوار ملی تئاتر در مرکز هنرهای نمایشی دنور دریافت کردم و از کالج میدلبری فارغ التحصیل شدم. من همچنین روان‌درام و گشتالت درمانی را در موسسه Esalen در بیگ سور، کالیفرنیا مطالعه کرده‌ام.

ماموریت من:

می‌خواهم با ابزارهایی که زندگی من را متحول کرده‌اند به شما قدرت بدهم. من به دنبال پشتیبانی کامل از بیان خود هستم و به شما کمک می کنم تا به اهداف رهبری و ارتباط منحصر به فرد خود دست یابید.

نظرات مربیگری ربکا مارتین:

"کار با ربکا تجربه فوق العاده ای بود که من کاملاً آن را به هر کسی که سعی می کند در ارتباطات حرفه ای و شخصی خود متقاعد کننده تر، موثرتر و راحت تر باشد توصیه می کنم. او در طول این فرآیند صبور و مفید بود و ابزارهایی که به من داد. در کار و زندگی به من کمک کرده اند. A+." اندرو دبلیو.

"این واقعاً به من کمک کرد تا به عنوان یک فرد/حرفه ای رشد کنم. به اصطلاح، داشتن این موضوع به من اعتماد به نفس زیادی داده است که می توانم در مقابل جمعیت صحبت کنم و این کار را با موفقیت انجام دهم بدون اینکه عصبی به نظر برسم یا عجله کنم. مطالب را فقط برای این که بتوانم بنشینم. توانایی انجام این کار درهای حرفه ای را برای من باز می کند که برای اجتناب از سخنرانی در جمع از آنها طفره رفته ام. ممکن است هرگز از سخنرانی در جمع لذت نبرم اما دیگر زندگی من را کنترل نمی کند و انتخاب‌هایم در مورد حرفه‌ام احساس خوبی است که دیگر این اضطرابی که حتی برای کوچک‌ترین سخنرانی‌ها مرا آزار می‌دهد، ندارم.» کتی دی.

"من با ربکا تماس گرفتم تا به من در رفع ناامنی های ارائه کمک کند. می خواستم هنگام صحبت در جلسات در محل کار، هنگام ارائه و به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود راحت تر باشم. او به من کمک کرد اعتماد به نفس پیدا کنم و به من یاد داد که چگونه آرام باشم و چگونه آرام باشم. در جمع صحبت می کنم. در نتیجه، نه تنها فرصت های متعددی برای ارائه به دست آوردم، بلکه در نهایت ارتقا پیدا کردم. آیا این زندگی تغییر نمی کند؟ او یک مربی استثنایی است." آلما ام.

دوره های این مدرس:

آموزش بر جلسات و ارائه های مجازی خود مسلط شوید. نشان دادن!

Master your Virtual Meetings and Presentations. Show Up!

"همه با این "بحران اعتماد به نفس در ارتباطات" سر و کار دارند.


آموزش صحبت کن! سخنرانی عمومی برای توسعه رهبری

Speak Up! Public Speaking for Leadership Development

بر ابزار ارتباطی خود مسلط شوید، یاد بگیرید که صحبت کنید، طرز فکر خود را مهار کنید و در محل کار و زندگی جدی گرفته شوید.


آموزش استاد سخنرانی عمومی برای تبدیل شدن به یک رهبر در محل کار. صحبت کن!

Master Public Speaking to Become a Leader at Work. Speak Up!

«آیا می‌خواهید مهارت‌های سخنرانی عمومی خود را به ویژه در مقابل رهبری ارتقا دهید؟ آیا احساس می کنید که زبان بدن یا صدای شما حرف شما را نمی رساند؟ .."