Jerney Marisha

برای یک جلسه جم خلاقانه به من بپیوندید!

سلام! من یک معلم هنر هلندی هستم که در آنتورپ زندگی می کنم و سابقه هنر درمانی دارم. ابرقدرت من این است که آن منتقد درونی را آرام کنم تا جایی برای آرامش و کنجکاوی وجود داشته باشد.

من یک زن در یک ماموریت هستم و این برای کمک به شماست که پتانسیل خلاقیت خود را باز کنید! سبک تدریس من دلگرم کننده و ملایم است، زیرا من شما را راهنمایی می کنم تا از بلوک هنرمندان عبور کنید و سبک معتبر خود را کشف کنید.

چه یک هنرمند باتجربه یا مبتدی باشید، من از شما دعوت می‌کنم که رسانه‌ها و تکنیک‌های مختلف را بازی و آزمایش کنید. نقاشی، طراحی، چاپ ژلی یا خرد کردن همه رسانه ها با هم - شما نام ببرید، ما با هم آن را بررسی خواهیم کرد.

اگر می خواهید اوقات خوبی داشته باشید، فقط با من تماس بگیرید! برای یک جلسه جم خلاقانه به من بپیوندید. ما هنری خواهیم ساخت که سخت تر از ملکه باشد!

دوره های این مدرس:

آموزش با کاوش بازیگوش بلوک هنرمند را تسخیر کنید

Conquer Artist Block with Playful Exploration

"آیا از اینکه در فرآیند خلاقیت خود گیر کرده اید خسته شده اید؟ آیا می خواهید تکنیک های سرگرم کننده و موثر برای شکستن بلوک هنرمندان و باز کردن قفل درونی خود را بیاموزید."


آموزش Gelliplate Magic: داستان خود را با انتقال زغال بگویید

Gelliplate Magic: Tell Your Story with Charcoal Transfers

"آیا حاضرید خطوط بین عکاسی و چاپ را محو کنید؟ در این کلاس سرگرم کننده به من بپیوندید که در آن به دنیای چاپ مونو با gellipl شیرجه خواهیم زد. .."


آموزش نقاشی زغالی خود را شل کنید: با 6 تمرین کمال گرایی را کنار بگذارید

Loosen Up Your Charcoal Drawing: Let Go of Perfectionism With 6 Exercises

"آیا آماده اید خلاقیت خود را آزاد کنید و با ذغال کمی سرگرم شوید؟ این کلاس تماماً در مورد رها کردن کمال گرایی و در آغوش کشیدن لذت آزادگی و ... است."