Helena Marie

قصه گو - مسافر - فیلمساز

سلام، دوست! من هلنا هستم من یک هنرمند، عاشق طبیعت، موسیقیدان، نویسنده و یک روح کنجکاو هستم که در جستجوی یافتن جایگاهم در این دنیا هستم.

من عاشق آزاد بودن، پیاده روی طولانی در طبیعت و گم شدن در کوه هستم. من نگهبان حقیقت، طرفدار زندگی و جوینده آن چیزی هستم که فقط با قلب ما یافت می شود.

پس از ترک مسیر شکست خورده، دنیای جدیدی از معجزات، شگفتی و حقیقت را کشف کردم. دنیایی که خارج از «پول، موقعیت و مادی گرایی» قرار دارد. دنیایی که به هرکسی که جرات پیروی قلبش را دارد نشان داده می شود. هنر کامل زیستن، تسلیم شدن به طبیعت روحمان و بیان اینکه واقعاً چه کسی هستیم، مقصد است.

ماموریت من این است که از شما در یافتن مسیر خود حمایت کنم تا نشان دهم که راه دیگری وجود دارد. شما می توانید با زندگی در حقیقت خود، بیان هنر و تجسم تخیل خود شکوفا شوید، کامل و فراوان زندگی کنید. کلید رهایی از خود است و شما می توانید آن را در قلب خود پیدا کنید.

در مسیر کشف مجدد آزادی، آرامش و هیجان برای زندگی به من بپیوندید.

بیشتر ما به نقطه ای می رسیم که احساس خستگی، افسردگی و فرسودگی می کنیم. این نقطه عطف زندگی ما است، اکنون زمان آن است که قدرت و حاکمیت خود را پس بگیریم. اکنون زمان کشف و ایجاد مسیر روح منحصر به فرد خود است، تنها راهی که به تحقق و خوشبختی منتهی می شود. بگذارید قلبمان ما را به حقیقتی که همیشه آنجا بوده، در زیر همه لایه‌های باورها و وعده‌های دروغین هدایت کند.

من به توانمندسازی یکدیگر، به اشتراک گذاشتن استعدادهایمان و ایجاد دنیایی بهتر و طبیعی تر برای همه ارواح روی این سیاره اعتقاد دارم.

دوره های این مدرس:

آموزش موفقیت در کسب و کار خلاق - ایده های خود را به یک برند شخصی معتبر تبدیل کنید

Creative Business Success - Turn Your Ideas into an Authentic Personal Brand

«می‌خواهید ایده‌های خلاقانه‌تان را به یک نام تجاری موفق و بالقوه تغییردهنده زندگی تبدیل کنید؟