Gudlaug Thorleifsdóttir

هنرمند و تصویرگر

سلام نام من گودلاگ است و من یک هنرمند و تصویرگر ایسلندی هستم

وقتی برای اولین بار شروع به خلق کردم، با آبرنگ شروع کردم، اما از آن زمان به بعد عاشق رسانه های بسیار دیگری مانند گواش، قلم مو، مداد رنگی و خیلی چیزهای دیگر شدم. وقتی همه آنها را با هم ترکیب می‌کنم، واقعاً در بهترین حالت خود هستم، بنابراین حدس می‌زنم که از من یک هنرمند ترکیبی می‌سازم.


زندگی در ایسلند یکی از بزرگترین الهامات من بوده است. من دوست دارم انواع مختلف تصویرسازی کنم اما به نظر می رسد همیشه به مناظر برمی گردم.

رنگ همیشه موضوع مورد علاقه من بوده است. من معمولاً سعی نمی‌کنم رنگ‌ها را دقیقاً با موضوعی که تصویر می‌کنم مطابقت دهم، بلکه سعی می‌کنم رنگ‌هایی را انتخاب کنم که فکر می‌کنم با هم خوب به نظر می‌رسند. فکر می‌کنم این رویکرد کار من را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند و همچنین منسجم‌تر به نظر می‌رسد، زیرا تمایل دارم بارها و بارها از رنگ‌های مشابه استفاده کنم.

کار کردن در یک دفترچه برای من بسیار لذت بخش بوده است، این کاری است که در سفر شروع به انجام آن کردم، اما به سرعت متوجه شدم که عاشق کار کردن در آن در خانه نیز هستم.

من معمولاً وقتی در سفر هستم زمان زیادی برای کار در دفترچه طراحی خود ندارم، بنابراین بیشتر فقط برای عکس گرفتن توقف می کنم و بعد از رسیدن به خانه در دفترچه طراحی خود کار می کنم. اما من در مکان، در ماشینمان، روی یک یخچال طبیعی، در چادرمان و حتی در کنار یک آتشفشان فعال در آن کار کرده ام. در واقع آن زمان بود که فهمیدم نقاشی را از روی یک تصویر مرجع ترجیح می دهم. روی صفحه من برف بارید و آبرنگ ها به درستی خشک نشدند. بنابراین در نهایت صفحه خیلی خوبی در کتاب طراحی من نبود، اما باید اعتراف کنید که داستان خوبی است و همچنین خاطره خوبی است.


اگر می‌خواهید کارهای بیشتری از من ببینید، می‌توانید اکانت اینستاگرام من را پیدا کنید

و وب سایت من

است

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ایجاد یک رسانه ترکیبی، منظره گسترده در کتاب طراحی خود

How to make a mixed media, landscape spread in your sketchbook

«در این کلاس به شما نشان می‌دهم که چگونه با قلم‌های قلم مو، مداد رنگی و مداد رنگی نئوکالر یک منظره ترکیبی را در دفترچه طراحی خود ایجاد کنید. من ثابت خواهم کرد. .."