Tyler McCall

استراتژیست بازاریابی اینستاگرام

هی، من تایلر هستم و به مردم کمک می‌کنم کسب‌وکارهای آنلاین پررونقی که دوست دارند بسازند!

من بنیانگذار و میزبان پادکست نمایش کسب و کار آنلاین هستم. از سال 2015، من به هزاران کارآفرین کمک کرده ام تا با محصولات دیجیتالی، کارگاه های مجازی، مربیگری و مشاوره، و رویدادهای حضوری، کسب و کارهای آنلاین پررونق خود را راه اندازی و رشد دهند.

من عاشق Target، nachos و هستم. ساختن زندگی در شیکاگو.

چه بخواهید اولین دلار خود را به صورت آنلاین به دست آورید یا به عنوان یک کارآفرین دیجیتالی تمام وقت آن را به دست آورید، The Online Business Show پادکست شما برای یادگیری نحوه شروع و رشد است. کسب و کار آنلاین پر رونقی که دوست دارید.

هر هفته به قسمت های جدید گوش دهید تا توصیه های تجاری گام به گام به همراه داستان های پشت صحنه کارآفرینان موفق درست مثل شما را دریافت کنید!


گوش دادن در اپل

گوش دادن در Spotify

من با Iconosquare و Skillshare همکاری کرده‌ام تا کلاس جدیدی را راه‌اندازی کنم که نحوه استفاده از اینستاگرام برای رشد کسب‌وکارتان را ابهام می‌کند!

ما پوشش می دهیم:

  • ایجاد مخاطبین خود
  • تعیین اهداف
  • ایجاد فالوورهای معتبر
  • اجرای استراتژی خود از طریق تصاویر و صدا

خواهید آموخت که چگونه از اینستاگرام به عنوان پلتفرم داستان سرایی ایده آل برای برند خود استفاده کنید. . . و یک جامعه پر جنب و جوش پر از مشتریان فداکار و طرفداران فوق العاده ای بسازید که واقعاً درگیر هستند.

دوره های این مدرس:

آموزش اینستاگرام برای کسب و کار: ایجاد یک جامعه درگیر | با Iconosquare بیاموزید

Instagram for Business: Build an Engaged Community | Learn with Iconosquare

«در این کلاس جدید و عمیق با تایلر مک کال، استراتژیست بازاریابی اینستاگرام و Iconosquare، قدرت اینستاگرام را برای کسب و کار خود باز کنید!