Soledad O'Brien

مدیر عامل گروه رسانه ای ستاره دریایی

Soledad O'Brien یک روزنامه نگار، مستندساز، مجری اخبار و تهیه کننده برنده جایزه است. اوبرایان در خط مقدم بزرگترین خبرهای فوری دو دهه گذشته، یکی از پرطرفدارترین روزنامه نگاران و شخصیت های حاضر در دوربین است.

اوبراین مبدع سیاهان در آمریکا و لاتین در آمریکا بود. در ژوئن 2013، او Starfish Media Group را راه‌اندازی کرد، یک شرکت تولید و توزیع رسانه‌ای چند پلتفرمی، که به کشف و تولید داستان‌های توانمندی اختصاص داشت که از طریق داستان‌های شخصی نگاهی چالش‌برانگیز به موضوعات اغلب تفرقه‌انگیز نژاد، طبقه، ثروت، فقر و فرصت‌ها دارد./p>

سولداد و همسرش برد ریموند، با هم، بنیاد PowHERful را راه‌اندازی کردند، یک سازمان غیرانتفاعی که به پر کردن شکاف فرصت‌ها برای زنان اقلیت جوان از خانواده‌های کم درآمد برای حضور در کالج با کمک مالی، مربیگری و حمایت همه‌جانبه کمک می‌کند. آنها می توانند مدرک کسب کنند و در مسیر موفقیت قرار گیرند و امیدواریم در ازای آن روزی آنها نیز آن را به سایر زنان جوان مانند آنها در جوامع خود بپردازند. سولداد فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد است و در حال حاضر با همسرش براد و چهار فرزندش در منهتن زندگی می کند. لطفاً در خوش آمدگویی به من بپیوندید، سولداد اوبراین.

گفتن داستان‌های عالی مهم‌تر از همیشه است. به Soledad O'Brien در Skillshare بپیوندید تا حکمت، بینش و توصیه های او را برای بیان داستان عالی خود بیاموزید - چه کارآفرین، جوان حرفه ای، بازاریاب یا صرفاً مشتاق ساخت یک روایت عالی.

درس های کلیدی عبارتند از:

  • چه چیزی یک داستان بزرگ انسان محور را می سازد
  • نحوه جمع‌آوری اطلاعات، آن‌ها را در یک روایت قانع‌کننده جمع‌آوری می‌کند
  • مشاوره برای مصاحبه (و مصاحبه)

گفتن یک داستان عالی یک مهارت ضروری و مورد تقاضا است. با این درس‌های راهنما، همه می‌توانند آن را به جعبه ابزار حرفه‌ای خود اضافه کنند... و قدرت برجسته شدن، ایجاد جامعه و گفتن داستان‌های معتبر را در عصر دیجیتال ما باز کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش داستان سرایی قدرتمند امروز: استراتژی هایی برای تولید محتوای عالی

Powerful Storytelling Today: Strategies for Crafting Great Content

"بهترین داستان خود را با سولداد اوبراین، روزنامه‌نگار برنده جایزه بگویید. از بازاریابان محتوا و مدیران رسانه‌های اجتماعی گرفته تا کارآفرینان و مترجمان آزاد. ..."