Alex Center

طراح و موسس @ CENTER

Alex Center یک طراح ساکن بروکلین و بنیانگذار شرکت طراحی و برندسازی است. قبل از افتتاح استودیوی شخصی خود، او بیش از یک دهه برای شرکت کوکاکولا کار کرد، جایی که او استراتژی و چشم انداز طراحی را برای برندهای نوشیدنی میلیارد دلاری vitaminwater، smartwater و POWERADE رهبری کرد.

در طول سال‌ها، الکس بسته‌بندی‌هایی را طراحی کرده است که در سرتاسر جهان در دسترس بوده است، کمپین‌های بازاریابی موفقی ایجاد کرده و محصولات نوآورانه جدیدی را عرضه کرده است. در سال 2011، الکس به عنوان یکی از 200 بهترین طراح بسته بندی توسط آرشیو Luerzers انتخاب شد. در سال 2013، او شروع به گفتن داستان خود در سراسر جهان با گفتگو با The Dieline، AIGA، HOW Design Live و به عنوان مهمان در پادکست معروف Debbie Millman Design Matters کرد. در سال 2014، الکس توسط مجله GDUSA به عنوان یک شخص برای تماشا انتخاب شد. در سال 2015، او ستون نویس مجله HOW شد و در مورد چشم انداز در حال گسترش طراحی داخلی نوشت. در سال 2017 او کوکاکولا را ترک کرد تا شرکت خود را باز کند که با کارآفرینان برای ایجاد استارتاپ هایی با طراحی در مرکز آنها شریک می شود.

الکس در زمان شخصی خود از ریشه‌یابی برای تیم‌های ورزشی نیویورک که آبی نارنجی می‌پوشند، لذت می‌برد، غذای خوشمزه می‌خورد و در اینستاگرام می‌نوشید و با همسرش ژاکلین دی ژسو و بچه‌ها و حیوانات خانگی صفرشان وقت می‌گذراند.

کلاس جدید: طراحی برندهایی که مردم به آنها اهمیت می دهند

نام تجاری چیزی بیش از یک لوگو است - صدا، شخصیت و هدف پشت شرکت ها و محصولاتی است که ما دوست داریم. بیاموزید که چگونه می توانید با یک چارچوب ساده بر اساس تجربه الکس در کار با کارآفرینان، بنیانگذاران و شرکت های نمادین، از یک طراح به سازنده برند دیگر تبدیل شوید!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی هویت برند: چگونه برندهایی را طراحی کنیم که مردم به آنها اهمیت می دهند

Brand Identity Design: How to Design Brands People Care About

"برند چیزی بیش از یک لوگو است - صدا، شخصیت و هدف پشت شرکت‌ها و محصولاتی که دوست داریم. راز ساختن برندهایی را که مردم به آنها اهمیت می‌دهند، باز کنید.