Paula Scher

شریک پنتاگرام

پائولا شر یکی از تحسین‌شده‌ترین طراحان گرافیک جهان است. او از سال 1991 مدیر دفتر نیویورک در مشاور طراحی بین المللی برجسته پنتاگرام بوده است. او حرفه طراحی خود را به عنوان مدیر هنری جلد رکورد در آتلانتیک رکوردز و سی بی اس رکوردز در دهه های 1970 و 1980 آغاز کرد.

او سیستم‌های هویت و برندسازی را برای طیف وسیعی از مشتریان از جمله تئاتر عمومی، سیتی بانک، موزه هنر مدرن، اپرای متروپولیتن، های لاین و موزه هنر فیلادلفیا طراحی کرده است. شر از سال 2006 در کمیسیون طراحی شهر نیویورک خدمت کرده است. او یک هنرمند شناخته شده است که در سراسر جهان نمایشگاه دارد و آثارش در مجموعه های دائمی موزه هنر مدرن و سایر موسسات است. او نویسنده کتاب های "Make It Begger" (Princeton Architectural Press, 2002) و "MAPS" (Princeton Architectural Press, 2011) است.

پائولا در دانشکده هنرهای تجسمی تدریس کرده است و در کوپر یونیون، دانشگاه ییل و مدرسه هنر تایلر سمت تدریس داشته است. او برنده جایزه ملی طراحی، مدال AIGA، مدال باشگاه کارگردانان نوع، و عضو تالار مشاهیر باشگاه کارگردانان هنری است.

دوره های این مدرس:

آموزش هویت پویا برند: طراحی لوگوهایی که تکامل می یابند

Dynamic Brand Identity: Designing Logos That Evolve

"پائولا شر، شریک در دفتر پنتاگرام در نیویورک، ما را در فرآیند ایجاد یک هویت مایع راهنمایی می کند - یک سیستم نام تجاری قابل تشخیص و پویا که..."