Wendy Lazar

بنیانگذار و تصویرگر، I Heart Guts

وندی برایان لازار تصویرگر وسواس آناتومیک I Heart Guts است. که در سال 2005 تأسیس شد، فعالیت خانوادگی ما بدون استخوان‌ها تلاش می‌کند تا اندام‌های مخملی را با عشق، سبک و جناس‌های جذاب ارائه دهد. ما دوست داریم در مورد جراحات به عنوان چیزی که ممکن است در داخل یک Hello Kitty کالبد شکافی پیدا کنید فکر کنیم.

وندی هرگز با ساختن چیزهای عجیب غریبه نبوده است. او که به خاطر درست کردن جنین های نان تازه و قلب های ولنتاین از پنیر لمینت شده شهرت داشت، همیشه به تقاطع بین ناخالص و ناز علاقه داشت. وندی اولین اسباب بازی مخمل خواب دار خود را با الهام از علم در سیزده سالگی ساخت، زمانی که برخی از دوستان به یک عروسک سیاره ای نیاز داشتند تا یک سخنرانی کلاسی درباره اورانوس را ادویه کنند.

I Heart Guts در منطقه متروی لس آنجلس فعالیت می کند.

به کلاس جدید وندی بپیوندید که همه چیز درباره ایجاد یک کسب و کار خلاق است! وندی نحوه ساخت برند خود را در طول زمان به اشتراک می گذارد و چگونه از خدمات چاپ بر اساس تقاضا مانند Threadless استفاده می کند تا بتواند بر خلاقیت خود تمرکز کند، ریسک های بیشتری را بپذیرد و دقیقاً آنچه را که مشتریانش می خواهند ارائه دهد. درس های کلیدی عبارتند از:

- طوفان فکری و آزمایش ایده های عجیب و غریب

- استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازخورد مشتریان

- ساختن یک فروشگاه چاپ بر اساس تقاضا

- ایجاد یک نام تجاری خاص برای گسترش تجارت خود

دوره های این مدرس:

آموزش تجارت الکترونیک برای هنرمندان: فروش با چاپ بر حسب تقاضا | با Threadless یاد بگیرید

E-Commerce for Artists: Selling with Print On Demand | Learn with Threadless

"می‌خواهید آثار هنری خود را به یک کسب‌وکار خلاق تبدیل کنید؟ یاد بگیرید که چگونه با چاپ در صورت تقاضا. به بنیانگذار I Heart Guts وندی برایان لازار برای این کلاس 25 دقیقه‌ای بپیوندید."