Phil Jimenez & The Smithsonian Team

فیل جیمنز یک هنرمند و نویسنده کتاب های مصور آمریکایی است که به دلیل کارش به عنوان نویسنده/هنرمند در Wonder Woman از سال 2000 تا 2003، به عنوان یکی از پنج مداد سریال مینی سریال بحران بی نهایت 2005-2006 و همکاری هایش با نویسنده شناخته می شود. گرانت موریسون در New X-Men و The Invisibles.

خیمنز یک دوره طراحی زندگی را به عنوان بخشی از برنامه کاریکاتور در مقطع کارشناسی در دانشکده هنرهای تجسمی در منهتن، جایی که خودش زمانی در آنجا تحصیل می کرد، تدریس می کند. او همچنین کلاس‌های طراحی فیگور را در خارج از SVA، در مکان‌هایی مانند مرکز LGBT در وست ویلج برگزار کرده است.

خیمنز به عنوان یکی از "مردان سال" مجله Instinct در سال 2006 انتخاب شده است، که در فهرست "101 حرکت دهنده و تکان دهنده همجنس گرایان" در مجله Entertainment Weekly قرار گرفته است و از سپتامبر 2011 به عنوان سفیر جوایز Inkwell خدمت کرده است.

________

مؤسسه اسمیتسونیان از زمان تأسیس خود در سال 1846 متعهد به الهام بخشیدن به نسل ها از طریق دانش و اکتشاف بوده است. اسمیتسونیان بزرگترین موزه، مجموعه آموزشی و تحقیقاتی جهان است که از 19 موزه و گالری، پارک ملی جانورشناسی و 9 مرکز تحقیقاتی تشکیل شده است. تعداد کل اشیاء، آثار هنری و نمونه‌های موجود در اسمیتسونیان نزدیک به 138 میلیون تخمین زده می‌شود که شامل بیش از 126 میلیون نمونه و مصنوع در موزه ملی تاریخ طبیعی است. در  .

بیشتر بیاموزید
دوره های این مدرس:

آموزش هنر داستان گویی بصری: کمیک چگونه کار می کند | با اسمیتسونیان بیاموزید

The Art of Visual Storytelling: How Comics Work | Learn with Smithsonian

"چه چیزی یک داستان بصری عالی را می‌سازد؟ گفتن یک روایت متوالی متقاعدکننده با کلمات و تصاویر یک مهارت مهم است، چه بخواهید در کمیک کار کنید، آن را ببخشید."