Liz Fleming

استراتژیست دیجیتال مارکتینگ

من یک استراتژیست بازاریابی دیجیتال + حرفه ای روابط عمومی برنده جایزه هستم که رشد کسب و کار شما را آسان و سرگرم کننده می کند. من این کار را از طریق مشارکت مشتری 1:1، مربیگری، و به طور مجازی از طریق برنامه عضویت آنلاین امضا شده خود، The Bloom Crew™ انجام می دهم. اوه، و همینجا در Skillshare!

در طول یک دهه فعالیت طولانی مدت خود در روابط عمومی، پس از نمایندگی کسب و کارهای کوچک و سازمان های چند میلیون دلاری مانند PGA of America، Republic of Tea، و Walkers Shortbread، متوجه شدم که کلید بازاریابی عالی تکیه بر تخیل شما برای گفتن داستان واقعی خود و گوش دادن، ارتباط و تعامل با دیگرانی که همین کار را می کنند: کاشت بذرهای مهم.

کار من توسط The Rising Tide Society/Honeybook، Legacy Magazine، PGA Magazine، The Rebel Boss Summit، Launch Brand Grow و CBS News ارائه شده است، و من مشتریانم را توسط FORBES، The New York Times، Oprah معرفی می کنم. مجله، نمایش امروز، و بسیاری دیگر.

راز موفقیت من؟ با ریشه دواندن به آنچه مهم است، در جایی که کاشته اید شکوفا شوید.

می توانید به صورت آنلاین در elisabethfleming.com و در اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، پینترست، تیک تاک و توییتر @mslizfleming با من ارتباط برقرار کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش روابط عمومی 101: نام تجاری خود را معرفی کنید و مورد توجه قرار بگیرید!

Public Relations 101: Pitch Your Brand and Get Noticed!

«می‌خواهید خودتان یا کسب‌وکارتان را در اخبار مشاهده کنید؟ به لیز فلمینگ، استراتژیست برندسازی شخصی و دیجیتال مارکتینگ در پشت الیزابت فلمینگ بپیوندید. com a. .."