Jim Sterne

نویسنده و رهبر اندیشه در زمینه هوش مصنوعی برای بازاریابی جیم استرن نویسنده و رهبر اندیشه در زمینه هوش مصنوعی برای بازاریابی است.

جیم 40 سال فعالیت خود در زمینه فروش و بازاریابی را بر ایجاد و تقویت روابط مشتری از طریق ارتباطات دیجیتال متمرکز کرده است. وی رایانه ها را به شرکت هایی فروخت که در دهه 1980 هرگز صاحب یکی از آنها نبودند ، در دهه 1990 درباره بازاریابی آنلاین مشورت و سخنرانی کردند و یک کنفرانس و یک انجمن حرفه ای در مورد تجزیه و تحلیل دیجیتال در دهه 2000 ایجاد کرد. در سال 2017 ، استرن دوازدهمین کتاب خود را منتشر کرد ، هوش مصنوعی برای بازاریابی: کاربردهای عملی . استرن نشست تجزیه و تحلیل بازاریابی (اجلاس eMetrics سابق) را در سال 2002 تأسیس کرد که محل تولد انجمن تجزیه و تحلیل دیجیتال (DAA) بود. او به مدت 15 سال در هیئت مدیره DAA خدمت کرد و اکنون مدیر برجسته است.
دوره های این مدرس:

آموزش هوش مصنوعی برای بازاریابی

Artificial Intelligence for Marketing

بیاموزید که هوش مصنوعی در حال تغییر شکل بازاریابی در سازمانهای کوچک و بزرگ است.


آموزش ایجاد استراتژی پذیرش هوش مصنوعی برای مشاغل

Creating an AI Adoption Strategy for Businesses

بابت پایان این دوره به شما تبریک می گویم! اکنون آماده ایجاد یک استراتژی پذیرش هوش مصنوعی متناسب با نیازهای شرکت خود هستید تا بتوانید بهره وری را افزایش دهید و پیشنهادات خود را بهبود بخشید.


آموزش تصمیم گیری مبتنی بر داده

Data-Backed Decision Making

یک ابزار کلیدی برای تصمیم گیری بهتر، استفاده از داده ها برای کمک به اطلاع رسانی آنهاست. در این ویدیو، یاد بگیرید که چگونه سواد داده را درک کنید، برای فعال کردن سازمان خود از خرید استفاده کنید، و در نهایت شروع به ترکیب داده ها در فرآیند تصمیم گیری خود کنید.


آموزش هوش مصنوعی برای دانشجویان

Artificial Intelligence for Students

در این دوره ، جیم استرن ، تحلیلگر قدیمی بازاریابی و علاقه مند به پیشرفت هوش مصنوعی ، اصول آنچه شما برای شروع استفاده از هوش مصنوعی باید بدانید را به اشتراک می گذارد.