Thomas Erl

نویسنده و سخنران پرفروش، مدیر عامل Arcitura
توماس ارل نویسنده، سخنران و مشاور ارشد تجارت و فناوری (www.thomaserl.com) پرفروش است.

توماس یکی از پرفروش‌ترین نویسنده‌های IT برای مجموعه کتاب‌های Pearson Digital Enterprise است که 15 کتاب را برای آن تألیف کرده است. بیش از 100 مقاله و مصاحبه توسط توماس در نشریات متعددی از جمله جهان مدیر عامل، وال استریت ژورنال، فوربس و مجله CIO منتشر شده است. او بیش از 20 کشور جهان را به عنوان سخنران اصلی کنفرانس های مختلف سفر کرده است. توماس میزبان یک سری ویدیوهای اطلاعاتی در کانال یوتیوب خود است و همچنین میزبان مجموعه پادکست تحول دیجیتال واقعی است. او مدیر عامل Arcitura Education و همچنین مشاور ارشد راه حل های دیجیتالی متحول کننده است. (بیشتر در: www.thomaserl.com بیاموزید)
دوره های این مدرس:

آموزش GenAI و هوش مصنوعی پیش بینی کننده با رایانش ابری: مفاهیم اصلی

GenAI and Predictive AI with Cloud Computing: Core Concepts

این ویدئو به طور خلاصه مفاهیم اساسی هوش مصنوعی را پوشش می دهد و تفاوت بین هوش مصنوعی پیش بینی کننده و هوش مصنوعی مولد را توضیح می دهد.


آموزش هوش مصنوعی مولد و هوش مصنوعی پیش بینی کننده در ابر: مفاهیم و سناریوهای بنیادی

Generative AI and Predictive AI in the Cloud: Foundational Concepts and Scenarios

این ویدئو به طور خلاصه مفاهیم اساسی هوش مصنوعی را پوشش می دهد و تفاوت بین هوش مصنوعی پیش بینی کننده و هوش مصنوعی مولد را توضیح می دهد.


آموزش رایانش ابری برای تجارت دیجیتال

Cloud Computing for the Digital Business

این دوره برای متخصصان فناوری اطلاعات و تجارت توضیح می‌دهد که چگونه رایانش ابری مدرن با کسب‌وکارهایی که دیجیتالی می‌شوند مطابقت دارد و آن را قادر می‌سازد.