Ria Cheruvu

ریا چرووو معمار اصلی AI SW و مبشر هوش مصنوعی مولد در شرکت اینتل است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم داده از دانشگاه هاروارد، و مدرس برنامه های درسی علوم داده است، که قبلا در دانشگاه هاروارد، Eduonix، Udacity و Educative تدریس کرده است. ریا یک سخنران پرشور و مشهور در صنعت است که سخنرانی‌های فنی، پادکست‌ها و نکات کلیدی در زمینه هوش مصنوعی، از جمله DEFCON، TedX، زنان در انجمن‌های علم داده، اجلاس QS EduData و Intel Innovation ارائه کرده است. او شاعر منتشر شده، نویسنده کتاب های کودکان و علاقه مندان به علوم اعصاب است.
دوره های این مدرس:

آموزش تجزیه و تحلیل متن پیشرفته: مدل سازی موضوع و شناسایی موجودیت نامگذاری شده

Advanced Text Analytics: Topic Modeling and Named Entity Recognition

با نحوه استفاده از مدل‌سازی مبحث پیشرفته و شناسایی موجودیت نام‌دار (NER) برای تجزیه و تحلیل متن، پوشش ریاضی و کد پشت مدل‌سازی مبحث و الگوریتم‌های NER (مثلاً مبتنی بر ترانسفورماتور) و نحوه ادغام هر دو در گردش کار خود بیاموزید.


آموزش خواندن داده ها

Reading Data

در این دوره آموزشی، نحوه خواندن داده ها از منابع مختلف مانند نظرسنجی ها، حسگرها و ماشین ها و نحوه استفاده از ابزارهای پایتون برای تمیز کردن، جمع آوری و تجسم آن ها را یاد خواهید گرفت. همچنین ارزش داده ها را برای موارد استفاده و صنایع مختلف بررسی خواهید کرد.


با LLM های از پیش آموزش دیده راه حل بسازید

Build Solutions with Pre-trained LLMs

این دوره به شما می آموزد که چگونه با مدل های زبان بزرگ (LLM) راه حل های تاثیرگذار و واقعی بسازید که نحوه تعامل ما با داده ها را تغییر می دهد، با راهنمایی عملی و ملاحظات کلیدی در استفاده موثر و مسئولانه از این ابزارها.