Daryle Serrant

دریل به عنوان دانشمند داده و مهندس نرم افزار برای غول های صنعتی مانند تسلا و لاکهید مارتین و همچنین شرکت هایی در بخش های هوافضا و دفاع، الکترونیک مصرف کننده، سلامت و تندرستی و انرژی های تجدیدپذیر کار کرده است. او در استفاده از یادگیری ماشینی برای خودکارسازی و ساده‌سازی عملیات برتری دارد و محصولات نرم‌افزاری را در طیف فناوری، از برنامه‌های کاربردی وب و موبایل گرفته تا سیستم‌های جاسازی شده، ساخته است. دریل در میان سرمایه گذاری های خود در دنیای فناوری، اشتیاق عمیقی به تدریس پیدا کرد. او به عنوان یک مربی علوم داده و مربی برنامه نویسی، نه تنها کودکان را با دنیای کدنویسی آشنا می کند، بلکه متخصصان مشتاق داده را از طریق پیچ و خم پیچیده مصاحبه های فناوری راهنمایی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش بهینه سازی LLM برای نیازهای تجاری خاص

Optimize LLMs for Specific Business Needs

شکاف بین قابلیت های پیشرفته مدل های زبان بزرگ و راه حل های تجاری دنیای واقعی را پر کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مدل های زبان بزرگ را برای دستیابی به اهداف تجاری خاص به شیوه ای کارآمد و موثر تطبیق دهید.


آموزش مدل ها و پارامترها برای توسعه دهندگان

Models and Parameters for Developers

ترانسفورماتورها، دیفیوزرها و دیگر فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی مولد را کاوش کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مدل های مختلف تولیدی را برای برنامه های کاربردی در دنیای واقعی انتخاب، درک و به طور کارآمد پیاده سازی کنید.