Sondra Orozco

Pro Product Management Pro, Google PM سابق

سلام! من سوندرا هستم من بنیانگذار هستم، جایی که مهارت مدیریت محصول را از طریق دوره های آنلاین و محتوای سرگرم کننده آموزش می دهم.

من بیش از 15 سال است که در زمینه فناوری کار می کنم و بیش از یک دهه است که مدیر محصول هستم. من رهبری محصول در Google و Looker، مدیر رشد در Upwork بودم، و در بسیاری از استارت‌آپ‌ها کار کرده‌ام.

وقتی کارم را شروع کردم، برنامه درسی خوبی برای یادگیری مدیریت محصول وجود نداشت. شما نمی توانید آن را در مدرسه/دانشگاه یاد بگیرید، بنابراین من مجبور شدم چیزها را به سختی یاد بگیرم. آکادمی مدیریت محصول را راه اندازی کردم تا دروسی که به سختی به دست آورده ام را با نسل بعدی افراد محصول به اشتراک بگذارم. من اینجا هستم تا یادگیری نحوه طراحی، اعتبارسنجی، و ساخت محصولات عالی را سرگرم کننده و قابل دسترس کنم.

بنابراین، اگر مدیر محصولی هستید که سعی می‌کند حرفه خود را هدایت کند، یک PM مشتاق در تلاش است تا به صنعت نفوذ کند، یا بنیان‌گذاری که تلاش می‌کند محصول MVP خود را راه‌اندازی کند، من را برای 1 انتخاب کنید. جلسه -on-1 ! من دوست دارم به شما کمک کنم و منتظر دوره هایی از من باشید که به زودی به Skillshare می آیند!


در اینجا کمی بیشتر در مورد من آمده است: شرکت های گذشته شامل Google، Looker، Upwork، CNET، AOL و بسیاری از استارت آپ ها هستند. من لیسانس علوم مدیریت از MIT دارم. من یک مدعو مدعو در دانشکده مدیریت MIT Sloan و یک مشاور و مشاور استارت آپ هستم. .

دوره های این مدرس:

آموزش محصولاتی را که مردم دوست دارند توسعه دهید: مدیریت محصول برای کارآفرینان

Develop Products People Love: Product Management For Entrepreneurs

"آیا ایده خوبی برای یک محصول دارید اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ در این دوره، فرآیند توسعه محصول را به عنوان موفق ترین شرکت یاد خواهید گرفت. .."