Trevor Sullivan

"من از تدریس IT لذت می برم زیرا صنعت فناوری به سرعت در حال تغییر است و فراگیران ما باید در لبه برتر بمانند." تروور به لطف پدرش که صاحب یک تجارت نرم افزاری بود، در سنین جوانی شروع به ساخت و عیب یابی کامپیوترها کرد. او بیش از یک دهه تجربه IT و آموزش را برای CBT Nuggets به ارمغان می آورد. قبل از پیوستن به این تیم، او در زمینه مهندسی پیش فروش و معماری راه حل ها کار می کرد. سرگرمی های ترور شامل موتور سواری، پیاده روی و گذراندن وقت با خانواده اش است.

ارتباط با Trevor: اتوماسیون AWS، Azure، MySQL، GitHub، Docker، Kubernetes و PowerShell
دوره های این مدرس:

آموزش خودکارسازی ذخیره سازی AWS با پایتون

Automating AWS Storage with Python

این آموزش Automating AWS Storage with Python نحوه استفاده از دستورات پایتون را برای خودکارسازی استفاده از سطل ها و داده های S3 در سایر گزینه های ذخیره سازی AWS برای استفاده در وب سایت ها، برنامه ها و موارد دیگر را پوشش می دهد.


آموزش AWS PowerShell Automation: Management & Governance Services

AWS PowerShell Automation: Management & Governance Services Tutorial

این آموزش AWS PowerShell Automation: Compute and AWS EC2 Tutorial نحوه نوشتن دستورات و اسکریپت های PowerShell را پوشش می دهد که مدیریت های مختلف و خدمات دولتی مانند IAM، سازمان های AWS و صورتحساب AWS را خودکار می کند.


آموزش GitHub برای مبتدیان

GitHub Tutorial for Beginners

آموزش GitHub ما، زبان آموزان را آماده می کند تا از GitHub استفاده کنند تا با به حداکثر رساندن کارایی و بهره وری شما، یک توسعه دهنده موثرتر باشند. تمرین خود را از امروز شروع کنید!


آموزش اقدامات GitHub: اتوماسیون توسعه

GitHub Actions Tutorial: Development Automation

این آموزش متوسط ​​GitHub در GitHub Actions به شما کمک می کند تا با استفاده از اتوماسیون، گردش کار توسعه را تسریع کنید. این دوره آنلاین برای کاربران باتجربه GitHub ایده آل است، زیرا به شما کمک می کند بهره وری را افزایش دهید و در عین حال فضای خطا را به حداقل برسانید. برای مدیرانی که عملیات مبتنی بر GitHub را هدایت می کنند، این آموزش می تواند به طور یکپارچه ادغام مهندسان ابر جدید و متخصصان DevOps را تسهیل کند.


آموزش نحوه ساخت تصاویر داکر

How to Build Docker Images

این آموزش How to Build Docker Images نحوه ساخت یک تصویر Docker را پوشش می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ها را در هر محیطی دقیقاً به همان روش هر بار استقرار دهید.


آموزش MySQL Essentials

MySQL Essentials

این آموزش MySQL نحوه ایجاد، پیکربندی، نگهداری و استقرار پایگاه داده MySQL برای برنامه های کاربردی وب را پوشش می دهد.


آموزش Visual Studio Code (VS Code) Essentials

Visual Studio Code (VS Code) Essentials

این آموزش Visual Studio Code (VS Code) Essentials نحوه کدنویسی، اشکال زدایی، اجرای وظایف، اجرای کنترل نسخه و سایر عملیات توسعه را در ویرایشگر کد ساده شده Visual Studio Code (رایگان) در macOS، Linux یا Windows پوشش می دهد.


آموزش GitLab و Git متوسط

Intermediate GitLab and Git Tutorial

این دوره آموزشی سطح متوسط ​​مهارت شما را در کنترل منبع و استفاده از GitLab افزایش می دهد. این برنامه کارهای داخلی پیشرفته Git و مدیریت مخزن را پوشش می دهد و هم برای مدیران جوان DevOps که به دنبال گسترش مهارت هستند و هم برای متخصصان با تجربه که قصد دارند در این زمینه جلوتر بمانند، ارائه می دهد.


آموزش Azure CDN و Azure Caching

Azure CDN and Azure Caching

این آموزش Azure CDN و Azure Caching نحوه پیاده سازی شبکه تحویل محتوای Azure و بهینه سازی حافظه پنهان را پوشش می دهد تا داده های شما بدون تاخیر به کاربران سراسر جهان تحویل داده شود.


آموزش خودکارسازی AWS VPC

Automating AWS VPC Tutorial

این آموزش Automating AWS VPC Tutorial نحوه خودکارسازی و مدیریت نمونه‌ها و منابع Virtual Private Cloud را با استفاده از ابزارها و سرویس‌های داخلی AWS پوشش می‌دهد.


آموزش مبانی برنامه نویسی با PowerShell 7

Programming Foundations with PowerShell 7

این مایکروسافت پاورشل 7 سطح ابتدایی، زبان آموزان را برای استفاده کامل از ویژگی ها و ابزارهای جدید موجود در جدیدترین نسخه پاورشل آماده می کند.


آموزش جاوا اسکریپت متوسط

Intermediate JavaScript

این آموزش جاوا اسکریپت متوسط، نحوه خواندن و نوشتن جاوا اسکریپت را به اندازه کافی پوشش می دهد که توسعه برنامه های کاربردی سمت سرور و سفارشی سازی های عملکرد وب سایت آشنا و قابل دسترس باشد.


آموزش پایگاه داده گراف Neo4j

Neo4j Graph Database

این آموزش پایگاه داده Neo4j Graph نحوه پیمایش Neo4j برای ذخیره و پردازش داده‌ها با جستجوی ارتباطات بین آن داده‌ها به جای یک مدل از پیش تعریف‌شده محدودکننده را پوشش می‌دهد.


آموزش Azure IAM

Azure IAM Tutorial

این آموزش Azure IAM نحوه ارائه مجوز به همه کاربران شبکه خود در یک شبکه مبتنی بر ابر Azure با استفاده از مدیریت هویت و دسترسی Azure (Azure IAM) را پوشش می‌دهد.


آموزش AWS SQS در مقابل SNS: نحوه اجرای سرویس اعلان ساده آمازون و سرویس صف ساده

AWS SQS vs SNS: How to Implement Amazon Simple Notification Service & Simple Queueing Service

این آموزش AWS SQS vs SNS: How to Implement Simple Notification Service & Simple Quueing Service نحوه راه‌اندازی سرویس‌های SQS و SNS سازمان شما از آمازون را پوشش می‌دهد تا بتوانید مطمئن باشید که فرآیندها و سرویس‌های شما به سرعت و با دقت در تعامل هستند.


آموزش AWS Lambda

AWS Lambda

این آموزش AWS Lambda نحوه استفاده از AWS Lambda را برای ساخت و استقرار برنامه‌های بدون سرور برای توسعه برنامه‌های وب، پردازش داده‌ها و توسعه باطن تلفن همراه پوشش می‌دهد.


آموزش اتوماسیون پیشرفته PowerShell

Advanced PowerShell Automation

این اتوماسیون پیشرفته PowerShell مایکروسافت، مدیران سیستم را برای خودکارسازی وظایف پیچیده اداری با استفاده از Windows PowerShell آماده می کند.


اتوماسیون AWS: آموزش یادگیری ماشین AWS

AWS Automation: AWS Machine Learning Tutorial

این آموزش AWS Automation: AWS Machine Learning Tutorial نحوه ترکیب، ادغام و خودکارسازی سرویس‌های ابری AWS برای ایجاد مدل‌های یادگیری ماشین قدرتمند را پوشش می‌دهد.


آموزش ابزارها و تکنیک های نظارت بر سیستم ها

Systems Monitoring Tools and Techniques

این آموزش ابزارها و تکنیک‌های نظارت بر سیستم‌ها، نحوه انتخاب و استفاده از ابزار مناسب برای استخراج و درک اطلاعات سلامت زیرساخت سیستم شما را پوشش می‌دهد.


آموزش اتوماسیون ابری AWS با پایتون

AWS Cloud Automation with Python

این آموزش AWS Cloud Automation با Python نحوه استفاده از Python برای خودکارسازی وظایف مدیریت و مدیریت در AWS را پوشش می‌دهد و در زمان صرفه‌جویی می‌کند و از تکرار نتایج اطمینان حاصل می‌کند.


آموزش AWS VPC | ابر خصوصی مجازی آمازون

AWS VPC Training | Amazon Virtual Private Cloud

این آموزش AWS VPC نحوه راه‌اندازی، مدیریت، پیکربندی و عیب‌یابی شبکه‌های ابری خصوصی مجازی را پوشش می‌دهد. آزمایشی رایگان CBT Nuggets خود را امروز شروع کنید!


آموزش داکر

Docker

این دوره آموزشی Docker زبان آموزان را برای نصب، استفاده و مدیریت برنامه های Dockerized در یک محیط واقعی آماده می کند.


آموزش پاورشل

PowerShell

این دوره آموزشی پاورشل زبان آموزان را برای ساختن ابزارهای خط فرمان و گرافیکی از ابتدا با پاورشل آماده می کند.


آموزش توسعه و اتوماسیون مبتنی بر جریان با Node-RED

Flow-Based Development and Automation with Node-RED

آموزش Node-RED به متخصصان DevOps کمک می کند تا برنامه های وب مجزا و حتی نامرتبط را گرد هم بیاورند و آنها را با هم کار کنند.


آموزش AWS Tutorial: Automate Compute and AWS EC2 Tutorial

AWS Tutorial: Automate Compute and AWS EC2 Tutorial

این آموزش AWS Cloud Automation نحوه مدیریت و خودکارسازی تهیه و مقیاس‌بندی نمونه‌های EC2 را پوشش می‌دهد و به شما کمک می‌کند عملکرد را در عین صرفه‌جویی در هزینه بهبود بخشید.


آموزش AWS PowerShell Automation: Compute and AWS EC2 Tutorial

AWS PowerShell Automation: Compute and AWS EC2 Tutorial

این آموزش AWS PowerShell Automation: Compute and AWS EC2 Tutorial نحوه نوشتن دستورات و اسکریپت های PowerShell را پوشش می دهد که رفتار و مدیریت نمونه های EC2 و منابع AWS را خودکار می کند.


آموزش GitLab و Git برای مبتدیان | GitLab چیست؟

GitLab and Git Tutorial for Beginners | What is GitLab

این آموزش GitLab زبان آموزان را برای استفاده از مخازن رایگان، باز و خصوصی ارائه شده توسط GitLab آماده می کند. تمرین را از امروز با یک آزمایش رایگان شروع کنید!


آموزش InfluxDB Essentials

InfluxDB Essentials

این آموزش InfluxDB Essentials نحوه نصب، پیکربندی و مدیریت InfluxDB را برای نیازهای بازیابی داده که نیاز به در دسترس بودن بالا و داده های سری زمانی را پوشش می دهد را پوشش می دهد.


آموزش تسلط بر Docker با Kubernetes و Swarm

Mastering Docker with Kubernetes and Swarm

این آموزش Mastering Docker با Kubernetes و Swarm نحوه انتخاب بهترین پلتفرم کانتینری برای نیازهای خود و نحوه استفاده از پلتفرمی که انتخاب می کنید، Docker، Kubernetes، Docker Swarm یا ترکیبی را پوشش می دهد.


آموزش اصول DevOps: چگونه یک خط لوله CI/CD ایجاد کنیم

DevOps Fundamentals: How to Create a CI/CD Pipeline

این آموزش DevOps Fundamentals: How to Create a CI/CD Pipeline نحوه خودکارسازی کل فرآیند توسعه نرم افزار، آزمایش، استقرار و تحویل را از طریق ایجاد خط لوله CI/CD پوشش می دهد.


آموزش کار با آمازون S3

Working with Amazon S3

این آموزش Working with Amazon S3 نحوه استفاده و بهینه سازی راه حل ذخیره سازی ابری آمازون، S3 - از مدیریت حساب های کاربری گرفته تا بهینه سازی سطل ها و انتقال حجم عظیمی از داده ها به ابر را پوشش می دهد.


آموزش شبکه سازی Kubernetes

Kubernetes Networking Tutorial

این آموزش شبکه Kubernetes نحوه به کارگیری شبکه در یک محیط Kubernetes و نحوه کمک به سرویس‌ها در محیط Kubernetes خود را در کشف یکدیگر پوشش می‌دهد.


آموزش مدیریت و حکومت AWS را با پایتون به صورت خودکار انجام دهید

Automate AWS Management and Governance with Python

این آموزش مدیریت و حکومت AWS خودکار با پایتون نحوه حفظ کنترل بر هزینه، انطباق و امنیت زیرساخت خود را بدون اتکا به ابزارها و موجودی دست ساز پوشش می دهد.


آموزش مهارت های مبتدی AWS

AWS Beginner Skills

این دوره آموزشی خدمات ابری، فراگیران را برای یادگیری در مورد سرویس های ابری اولیه و اصطلاحات آماده می کند.


آموزش نحوه مدیریت AWS EFS با پایتون و پاورشل

How to Manage AWS EFS with Python and PowerShell

این آموزش نحوه مدیریت AWS EFS با پایتون و پاورشل، نحوه مدیریت سیستم فایل الاستیک آمازون خود را به طور کامل از طریق کد پایتون و دستورات پاورشل پوشش می دهد.


آموزش GitLab متوسط: GitLab CI/CD

Intermediate GitLab Tutorial: GitLab CI/CD

ادغام پیوسته GitLab و تحویل مداوم/استقرار مستمر را در این آموزش متوسط، با تمرکز بر خودکارسازی توسعه نرم افزار از طریق گردش کار قدرتمند، بیاموزید.


آموزش AWS: آموزش خودکارسازی AWS EFS، AWS EBS و Amazon S3

AWS Tutorial: Automating AWS EFS, AWS EBS, and Amazon S3 Tutorial

این آموزش AWS: Automating AWS EFS, AWS EBS, and Amazon S3 Tutorial نحوه خودکارسازی مدیریت سرویس های ذخیره سازی آمازون (EFS، EBS و SR) و بهینه سازی استفاده از منابع را پوشش می دهد.


آموزش Terraform مبتدی: نحوه تهیه منابع Azure و AWS با Terraform

Beginner Terraform Tutorial: How to Provision Azure and AWS Resources with Terraform

این آموزش Terraform مبتدی: نحوه تهیه منابع Azure و AWS با آموزش Terraform نحوه استفاده از Terraform HashiCorp برای تهیه منابع AWS برای شما به طور خودکار و همچنین به روز رسانی تغییرات زیرساخت و نظارت بر پیشرفت تدریجی را پوشش می دهد.


آموزش Redis Essentials

Redis Essentials

این آموزش Redis Essentials نحوه راه‌اندازی، عملکرد و مقیاس‌بندی استقرار Redis را برای پشتیبانی از کش در حافظه و زمان‌های پاسخ مسخره سریع و زیر میلی‌ثانیه را پوشش می‌دهد.


آموزش GitHub Actions: AWS & Azure Infrastructure Deployment

GitHub Actions Tutorial: AWS & Azure Infrastructure Deployment

در این آموزش متوسط، با تسلط بر AWS و اتوماسیون Azure، GitHub Actions را کاوش کنید. این دوره آنلاین که برای کاربران باتجربه طراحی شده است، آموزش‌های کاربردی و مرتبط با کار را در مورد استفاده از GitHub Actions با سرویس‌های AWS و Azure مانند کانتینرهای Amazon S3، EC2 و Azure ارائه می‌دهد، که به مدیرانی که مهندسان ابری را نصب می‌کنند یا آموزش تیم را افزایش می‌دهد، سود می‌رساند.


آموزش ساخت برنامه های کاربردی در PowerShell

Building Applications in PowerShell

این آموزش Building Applications در PowerShell نحوه استفاده از پتانسیل PowerShell و ساخت برنامه های کاربردی خود را برای انجام مدیریت برای شما، خودکارسازی کارهای اضافی و استخراج داده ها از شبکه شما پوشش می دهد.


آموزش اتوماسیون پایگاه داده در AWS با پایتون

Database Automation in AWS with Python

این اتوماسیون پایگاه داده در AWS با آموزش پایتون نحوه مدیریت کارآمد پایگاه داده آمازون را با استفاده کامل از قابلیت های اتوماسیون AWS که در پایگاه داده آن تعبیه شده است، پوشش می دهد.


آموزش AWS: خودکارسازی خدمات یکپارچه سازی برنامه

AWS Tutorial: Automating Application Integration Services

این آموزش AWS: Automating Application Integration Services آموزش خودکارسازی روابط پیچیده با ابزارها و سرویس‌های AWS را پوشش می‌دهد که به طور خودکار برنامه‌ها و سیستم‌ها را به هم متصل می‌کنند.


آموزش Kubernetes

Kubernetes Tutorial

این دوره آموزشی Kubernetes زبان آموزان را برای استفاده از ابزار و معماری Kubernetes آماده می کند.


آموزش مانیتورینگ، عیب یابی و بهینه سازی Azure

Azure Monitoring, Troubleshooting, and Optimizing

این دوره آموزشی زیرساخت Azure زبان آموزان را برای پیاده سازی Application Insights در برنامه وب ASP.NET خود با ویژوال استودیو آماده می کند.


آموزش AWS Tutorial: Automating Developer Tools Tutorial

AWS Tutorial: Automating Developer Tools Tutorial

این آموزش AWS: Automating Developer Tools Tutorial نحوه خودکارسازی مراحل زمان‌بر، مستعد خطا و دستی فرآیند توسعه ابری را با ابزارها و خدمات AWS پوشش می‌دهد.


آموزش آمادگی Azure Security Certification: امنیت داده ها و برنامه ها

Azure Security Certification Prep: Securing Data and Applications

این آموزش Azure Security Certification Prep: Securing Data and Applications نحوه استفاده از ابزارها و منابع داخلی را که Azure برای ایمن سازی داده های شما و قفل کردن برنامه های شما در ابر Azure تعبیه کرده است، پوشش می دهد.


آموزش AWS EBS: چگونه آمازون EBS را با پایتون و پاورشل مدیریت کنیم

AWS EBS Tutorial: How to Manage Amazon EBS with Python and PowerShell

این آموزش AWS EBS: How to Manage Amazon EBS with Python and PowerShell آموزش نحوه نوشتن کدهای Python و دستورات PowerShell را پوشش می دهد که به شما امکان می دهد راه حل های ذخیره سازی Elastic Block Service را به صورت خودکار و از راه دور مدیریت کنید.


آموزش خودکارسازی خدمات محاسباتی کاربر نهایی AWS

Automating AWS End User Computing Services

این آموزش Automating AWS End User Computing Services نحوه خودکارسازی استقرار، مدیریت و ایمن سازی سرویس های AWS کاربر نهایی مانند مجازی سازی دسکتاپ و تحویل برنامه از راه دور را پوشش می دهد.


آموزش خودکار کردن خدمات کانتینر در AWS

Automate Container Services in AWS

این آموزش Automate Container Services در AWS نحوه راه‌اندازی یک زیرساخت کانتینری بسیار مقیاس‌پذیر و بسیار در دسترس را از طریق فرآیندهای خودکار و وظایفی که شما کنترل می‌کنید را پوشش می‌دهد.


آموزش پیشرفته GitLab و DevOps

Advanced GitLab and DevOps Training

این آموزش پیشرفته DevOps با GitLab به متخصصان با تجربه IT دستور می دهد تا کارهای پیچیده را با استفاده از GitLab انجام دهند و در عین حال بر ادغام آن با سایر ابزارهای DevOps تأکید دارند. دوره واقعی GitLab برای متخصصان سطح ابتدایی DevOps و همچنین مهندسان با تجربه DevOps مفید خواهد بود.


آموزش همه چیز لینوکس

Everything Linux

این دوره آموزشی لینوکس زبان آموزان را برای تسلط بر لینوکس آماده می کند.


آموزش AWS Tutorial: Automating AWS Database Services Tutorial

AWS Tutorial: Automating AWS Database Services Tutorial

این آموزش AWS: Automating AWS Database Services Tutorial آموزش نحوه خودکارسازی مدیریت و مدیریت سرویس های پایگاه داده AWS با کد و ابزارهای خودکار AWS را پوشش می دهد.


آموزش پایتون

Python

این دوره آموزشی پایتون زبان آموزان را برای شروع استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون آماده می کند.


آموزش کاربر نهایی مایکروسافت ویندوز 10

Microsoft Windows 10 End User

این دوره آموزشی ویندوز 10 زبان آموزان را برای استفاده ماهرانه از سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز 10 آماده می کند.