Dave Smith

"من دوست دارم بتوانم یک فناوری را برای کسی که آن را کاملاً درک نمی کند توضیح دهم - تا بتوانند آن را به درستی پیاده سازی کنند و امیدوارم در حرفه خود پیشرفت کنند." دیوید اسمیت 25 سال تجربه فناوری اطلاعات را در آموزش خود به ارمغان می آورد. او همچنین سابقه ای در کمک به افراد در یادگیری IT دارد، زیرا قبل از پیوستن به CBT Nuggets به عنوان مربی بوت کمپ CCIE خدمت کرده است. دیوید عشق خود به فناوری را به زمانی که 12 ساله بود، پس از اینکه پدربزرگش برای تولدش یک TRS-80 مدل 1 به او هدیه داد، شروع می کند. دیوید در اوقات فراغت خود از بازی کردن، تماشای فیلم، موسیقی و خارج شدن از جاده لذت می برد.

ارتباط با دیوید: زمینه های تخصص: شبکه، مجازی سازی، فناوری های مرکز داده
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی مهندس شبکه سیسکو: MPLS چگونه کار می کند

Cisco Network Engineer Foundations: How MPLS Works

این آموزش Cisco Engineer Network Foundations: How MPLS Works نحوه درک سوئیچینگ برچسب چندپروتکلی یا MPLS و نحوه استفاده از آن برای بهبود شبکه های بزرگ و توزیع شده و جلوگیری از ریزش بسته ها را پوشش می دهد.


آموزش پیشرفته MPLS برای مهندسان شبکه سیسکو

Advanced MPLS Tutorial for Cisco Network Engineers

این آموزش پیشرفته MPLS برای مهندسین شبکه سیسکو نحوه بهینه سازی ترافیک را از طریق شبکه های بزرگ یا پیچیده با پیکربندی Multiprotocol Label Switching در روترهای شبکه شما پوشش می دهد.


آموزش پیاده سازی سیسکو Data Center Storage

Implementing Cisco Data Center Storage

این آموزش پیاده سازی Cisco Data Center Storage نحوه برنامه ریزی، نصب، ارتقا یا بهبود ظرفیت ذخیره سازی داده مرکز داده با فناوری ها و خدمات سیسکو را پوشش می دهد.


آموزش آماده سازی گواهی مرکز داده CCNP: اتوماسیون و ارکستراسیون

CCNP Data Center Certification Prep: Automation and Orchestration

این آموزش اتوماسیون، هماهنگ‌سازی و اسکریپت‌سازی مرکز داده سیسکو، نحوه خودکارسازی فرآیندهای مرکز داده سیسکو خود را با ابزارهای ویژه‌ای که برای فعال کردن ارکستراسیون و همچنین اسکریپت‌های دست‌نویس ساخته شده‌اند را پوشش می‌دهد.


آموزش نحوه پیاده سازی و پیکربندی پروتکل IS-IS

How to Implement and Configure the IS-IS Protocol

این آموزش نحوه پیاده‌سازی و پیکربندی پروتکل IS-IS نحوه پیاده‌سازی و پیکربندی پروتکل سیستم میانی به سیستم میانی (IS-IS) را پوشش می‌دهد و از تصمیم‌گیری‌های مسیریابی در مقیاس بزرگ بسیار کارآمد در مقیاس اطمینان می‌دهد.