Erik Choron

"آموزش آنلاین به انعطاف پذیری برای یادگیری یا بهتر کردن یک مهارت در یک جدول زمانی و محیط دور اجازه می دهد - که کار یا خانواده را از بین نمی برد." اریک بیش از 20 سال تجربه فناوری اطلاعات را در آموزش خود به ارمغان می آورد. او نزدیک به 20 گواهینامه فناوری اطلاعات دارد که اکثر آنها بر امنیت سایبری تمرکز دارند.

قبل از پیوستن به CBT Nuggets، او به عنوان گروهبان اول در ارتش ایالات متحده خدمت می کرد. علاقه او به فناوری و در نهایت IT پس از دریافت یک کامپیوتر 486 از پدربزرگش و یادگیری Basic و Pascal تحریک شد.

زمانی که اریک فیلم های آموزشی نمی سازد، از گذراندن وقت با خانواده، رفتن به مسابقات کشتی حرفه ای و انجام کارهای مکانیکی لذت می برد. ارتباط با اریک: پزشکی قانونی دیجیتال و دفاع سایبری
دوره های این مدرس:

آموزش SEC503: نظارت بر شبکه و تشخیص تهدید در عمق

SEC503: Network Monitoring and Threat Detection In-Depth

این آموزش عمیق SEC503: Network Monitoring and Threat Detection نحوه تجزیه و تحلیل محتوا و رفتار ترافیک شبکه، شناسایی ترافیک غیرعادی یا ناخواسته و مدیریت تهدیدات و نفوذها را پوشش می دهد.


آموزش SEC504: ابزارهای هکر، تکنیک ها و مدیریت حادثه

SEC504: Hacker Tools, Techniques, and Incident Handling

این آموزش ابزارها، تکنیک‌ها و مدیریت حادثه هکر (SEC504) نحوه شناسایی و پاسخ به تهدیداتی را که شرکت شما به طور اجتناب‌ناپذیری در حوزه دیجیتال با آن مواجه می‌شود را پوشش می‌دهد و یک پاسخ پویا را مطابق با حمله به کار می‌گیرد.


آموزش ملزومات امنیتی سازمانی

Enterprise Security Essentials

آموزش گواهینامه CBT Nuggets GIAC Security Essentials (GSEC) بر امنیت اطلاعات فراتر از اصطلاحات و مفاهیم تمرکز دارد. یک آزمایش رایگان را شروع کنید!


آموزش مقدمه ای بر پزشکی قانونی دیجیتال

Introduction to Digital Forensics

این آموزش مقدمه ای بر پزشکی قانونی دیجیتال نحوه برنامه ریزی برای شغلی در پزشکی قانونی دیجیتال، انتخاب ابزار مناسب و کشف حقیقت پشت رویدادهای دیجیتال را پوشش می دهد.


آموزش تحلیلگر امنیت سایبری CompTIA CySA+ (CS0-003)

CompTIA Cybersecurity Analyst CySA+ (CS0-003)

این آموزش CompTIA Cybersecurity Analyst CySA+ (CS0-003) نحوه نظارت فعالانه بر دستگاه ها و شبکه ها و شناسایی فعالیت های مخرب با استفاده از روش ها و ابزارهای به روز را پوشش می دهد.