Paul D. Sheriff

پل بیش از سی سال تجربه معماری سیستم های اطلاعاتی دارد و تخصص وی از شرکتهای Fortune 500 تقاضای زیادی دارد. پل نویسنده Pluralsight است ، بیش از 400 مقاله منتشر کرده و بیش از 14 کتاب در موضوعات مختلف از JavaScript ، Angular ، C # ، SQL Server و بسیاری از فناوری های دات نت تألیف کرده است. پل یک سخنران مکرر در کنفرانس ها و گروه های کاربران است.
دوره های این مدرس:

آموزش PouchDB Playbook: فضای ذخیره سازی برنامه آفلاین وب را ساده کنید

PouchDB Playbook: Simplify Offline Web Application Storage

PouchDB یک پایگاه داده عالی NoSQL است که برای ذخیره سازی داده های آفلاین برای برنامه های وب شما استفاده می شود. شما یاد خواهید گرفت که از API سازگار و متعهد PouchDB برای ساده سازی مدیریت داده ها با استفاده از JavaScript استفاده کنید.


آموزش یک کتابخانه HTML Helper برای ASP.NET MVC 5 ایجاد کنید

Build an HTML Helper Library for ASP.NET MVC 5

ایجاد HTML Helpers شخصی شما کدگذاری MVC شما را هنگام کار با Bootstrap و HTML ساده می کند. انتقال این کد به Helpers می تواند خطاهای زمان اجرا و CSS را کاهش دهد که در غیر این صورت با آن روبرو می شوید.


آموزش JavaScript REST API: شروع کار

JavaScript REST APIs: Getting Started

این دوره به شما می آموزد که چگونه از Node ، Express و JavaScript برای ایجاد مجموعه ای از REST API های مورد نیاز برای بازیابی و اصلاح داده ها استفاده کنید.


آموزش Angular Security با استفاده از توکن های وب JSON

Angular Security Using JSON Web Tokens

برنامه ها باید امنیت را در نظر بگیرند. با نحوه افزودن امنیت به برنامه های Angular خود با استفاده از JSON Web Tokens ، ادعاها و .NET Core Web API آشنا شوید.


آموزش کار با XML در C #

Working with XML in C#

بیاموزید که از کوئری های LINQ به XML و XPath برای پردازش پرونده های XML در C # استفاده کنید. برای ذخیره اشیا. .NET در یک فایل XML از سریال سازی XML استفاده کنید و XML را مجدداً در یک شی .NET حذف کنید. یاد بگیرید که داده های متداول استفاده شده را در یک فایل محلی XML ذخیره کنید.


آموزش مبانی تست واحد برای توسعه دهندگان C #

Basics of Unit Testing for C# Developers

هر توسعه دهنده ای باید کد خود را آزمایش کند یا توسط شخصی آزمایش شود. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای بهبود کیفیت برنامه های خود ، تست واحد را شروع کنید.


آموزش امنیت Angular 11 با استفاده از .NET 5 و JSON Web Tokens

Angular 11 Security Using .NET 5 and JSON Web Tokens

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از JSON Web Tokens، ادعاها و یک API وب .NET 5 به برنامه های Angular خود امنیت اضافه کنید.


آموزش بسیاری از رویکردهای پردازش XML در برنامه های NET

The Many Approaches to XML Processing in .NET Applications

LINQ به XML کار با اسناد XML را آسان می کند. شما می توانید از XML به جای پایگاه داده SQL برای مقادیر کم داده استفاده کنید.


آموزش WPF برای برنامه نویس ویژوال بیسیک - قسمت 2

WPF for the Visual Basic Programmer - Part 2

این دوره به طور خاص برای برنامه نویس ویژوال بیسیک طراحی شده است و شما را به سرعت با WPF ارتقا می دهد.


آموزش مبانی VB.NET

VB.NET Fundamentals

تمام نحو استاندارد ویژوال بیسیک مانند تعریف متغیرها ، در صورت دستورات و سازه های حلقه را بیاموزید. اصول شی گرا مانند وراثت ، اضافه بار و بیش از حد را یاد بگیرید.


آموزش پیاده سازی ADO.NET با C #

Implementing ADO.NET with C#

با استفاده از ADO.NET کارآمدترین روش دسترسی به داده ها را در پایگاه داده SQL خود بیاموزید. بیاموزید که فقط با چند خط کد ADO.NET را ساده کنید.


آموزش نحوه راه اندازی و راه اندازی مشاغل مشاوره ای

How to Start and Run A Consulting Business

آیا تا به حال خواسته اید از زندگی شرکتی جدا شوید و رئیس خود باشید؟ در این دوره خواهید آموخت که برای شروع و موفقیت در مشاغل مشاوره خود چه کاری لازم است.


آموزش نحو جاوا اسکریپت و اپراتورها

JavaScript Syntax and Operators

ساختارهای مختلف جاوا اسکریپت مانند سوئیچ ، برای/در و یا برای/را بیاموزید. ببینید از چه عملگرهای ریاضی ، منطقی و مقایسه ای می توانید استفاده کنید. نحوه مدیریت استثناها و کار با کلمه کلیدی "این" را کاوش کنید.


آموزش کار با XML در NET 6

Working with XML in .NET 6

این دوره به شما آموزش می دهد که با استفاده از کلاس های داخل فضای نام System.Xml.Linq در NET 6، فایل های XML ایجاد، بارگذاری، ذخیره و پرس و جو کنید.


آموزش Playbook WPF: ایجاد صفحات برنامه تجاری WPF انعطاف پذیر

Playbook WPF: Creating Flexible WPF Business Application Screens

اگر می خواهید برنامه های WPF عالی بسازید ، باید با معماری خوب شروع کنید. در این دوره ، شما با استفاده از کنترل های کاربر ، یک واسطه پیام ، سبک ها و چندین ابزار WPF دیگر صفحه های تجاری معمولی ایجاد می کنید تا این نیاز را برآورده کنید.


آموزش جستجوی یکپارچه زبان C# 9 (LINQ)

C# 9 Language-Integrated Query (LINQ)

این دوره به شما می آموزد که چگونه از نحو LINQ برای انتخاب، فیلتر کردن، استخراج، پارتیشن بندی، شناسایی، اتحاد، پیوستن، گروه بندی و جمع آوری داده های موجود در مجموعه ها استفاده کنید.


آموزش تعامل با داده ها با استفاده از jQuery و Ajax

Interacting with Data Using jQuery and Ajax

این دوره به شما می آموزد که چگونه از jQuery برای برقراری تماس Ajax برای بازیابی و اصلاح داده ها از طریق سرور API وب استفاده کنید.


آموزش گسترش بوت استرپ با CSS ، JavaScript و jQuery

Extending Bootstrap with CSS, JavaScript, and jQuery

Bootstrap به ما برخی از موارد بدیع عالی برای ایجاد رابط های کاربری زیبا را می دهد. با این حال ، کاربران امروزی ابزارک های خلاقانه UI را طلب می کنند. در این دوره یاد می گیرید که چند ابزارک UI را گام به گام ایجاد کنید.


آموزش ساخت وب سایت های موبایل با استفاده از فرم های وب ، بوت استرپ و HTML5

Building Mobile Web Sites Using Web Forms, Bootstrap, and HTML5

این دوره به طور خاص برای توسعه دهنده Web Forms طراحی شده است که می خواهد برنامه های وب مدرن ، واکنشی را بیاموزد. می توانید از Bootstrap ، HTML5 ، CSS3 و jQuery در فرم های وب استفاده کنید.


آموزش خدمات زاویه ای قابل استفاده مجدد ساختمان: ورود به سیستم

Building Reusable Angular Services: Logging

با ایجاد مجموعه ای از کلاس های انتشار لاگ قابل استفاده مجدد ، نحوه انجام ورود به سیستم در برنامه های Angular را بیاموزید. سرویس ناشران ورود به سیستم جایگزین console.log () می شود و ورود به سیستم شما را بسیار انعطاف پذیر تر می کند.


آموزش اصول LINQ در سی شارپ 10

LINQ Fundamentals in C# 10

این دوره به شما می آموزد که چگونه از نحو LINQ برای انتخاب، فیلتر کردن، استخراج، پارتیشن بندی، شناسایی، اتحاد، پیوستن، گروه بندی و جمع آوری داده های موجود در مجموعه های C# استفاده کنید.


آموزش Angular را به برنامه های MVC اضافه کنید

Add Angular to MVC Applications

آیا می خواهید MVC یا برنامه فرم وب خود را سریعتر کنید؟ این دوره به شما نحوه افزودن ، یا حتی جایگزینی صفحات در یک برنامه MVC را نشان می دهد بدون اینکه روی بقیه برنامه های شما تأثیر بگذارد.


آموزش WPF برای برنامه نویس ویژوال بیسیک - قسمت 1

WPF for the Visual Basic Programmer - Part 1

این دوره به طور خاص برای برنامه نویس ویژوال بیسیک طراحی شده است و شما را به سرعت با WPF ارتقا می دهد.


آموزش الگوی کاربردی تجاری Bootstrap خود را در MVC بسازید

Build Your Own Bootstrap Business Application Template in MVC

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه الگوی کاربردی Bootstrap خود را در MVC بسازید. داشتن الگوی MVC خود به شما امکان می دهد برنامه ها را سریعتر و با ویژگی های بیشتر ایجاد کنید.


آموزش کار با موقعیت جغرافیایی در HTML

Working with Geolocation in HTML

این دوره به شما می آموزد که چگونه موقعیت مکانی کاربر را بدست آورید و آن مکان را روی نقشه قرار دهید.


آموزش WPF برای برنامه نویس ویژوال بیسیک

WPF for the Visual Basic Programmer

XAML و WPF را برای طراحی صفحه نمایش و کنترل های کاربر ، استفاده از سبک ها ، حذف کد با استفاده از اتصال داده ، استفاده از الگوی طراحی MVVM و ساخت صفحه های خلاقانه با استفاده از کنترل ListBox بیاموزید.


آموزش پیاده سازی C# 10 Unit Testing با استفاده از Visual Studio 2022 و NET 6

Implementing C# 10 Unit Testing Using Visual Studio 2022 and .NET 6

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از سی شارپ و ویژوال استودیو 2022 برای بهبود کیفیت برنامه های خود، ایجاد تست های واحد را شروع کنید.


آموزش سفر از MVC به Angular

The Journey from MVC to Angular

آیا دوست ندارید صفحات MVC خود را به Angular منتقل کنید تا عملکرد صفحه وب خود را افزایش داده و صفحات وب خود را سریعتر و قابل نگهداری کنید؟ این دوره گام به گام شما را به این هدف راهنمایی می کند.


آموزش تلفیق نماهای MVC با استفاده از تکنیک های تک صفحه

Consolidating MVC Views Using Single Page Techniques

آزمایش و استفاده مجدد از برنامه های MVC خود را با استفاده از اصطلاحات Single Page Application idiom و MVVM ساده و بهبود دهید.


آموزش ساخت اجزای تجاری با استفاده از Angular

Building Business Components Using Angular

در این دوره آموزشی، نحوه تبدیل دو صفحه MVC به Angular را به صورت مرحله به مرحله یاد خواهید گرفت.


آموزش WPF برای برنامه نویس تجاری

WPF for the Business Programmer

کارهای جالب زیادی وجود دارد که می توانید با WPF انجام دهید که با فرم های ویندوز غیرممکن یا بسیار دشوار است. در این دوره چند روش خلاقانه برای استفاده از WPF List Box را مشاهده خواهید کرد.


آموزش خدمات Angular قابل استفاده مجدد: مدیریت پیکربندی

Building Reusable Angular Services: Configuration Management

این دوره به شما می آموزد که چگونه با ایجاد یک سرویس مدیریت پیکربندی ، رمزگذاری سخت در برنامه Angular خود را حذف کنید. همچنین می توانید یاد بگیرید که چگونه مقادیر پیش فرض را در یک فایل JSON ، حافظه محلی و SQL Server ذخیره کنید.