Vonne Smith

Vonne توسعه محتوا را برای کانال های OfficeProTV و CreativeProTV رهبری می کند. او بیش از یک دهه تجربه تدریس برنامه های Office و Adobe را به صورت آنلاین و کلاس درس دارد. گواهینامه ها: Microsoft Office Master 2016
دوره های این مدرس:

آموزش مهندس DevOps دارای گواهینامه AWS - حرفه ای [ویدئو]

AWS Certified DevOps Engineer - Professional [Video]

تخصص AWS خود را با دوره "مهندس DevOps Certified AWS - Professional" ارتقا دهید، راهنمای جامعی برای تسلط بر رویه های DevOps در AWS.


آموزش مقدمه ای بر برنامه نویسی با استفاده از پایتون [ویدئو]

Introduction to Programming Using Python [Video]

با این دوره جامع برنامه نویسی پایتون را به دست آورید که همه چیز را از انواع داده های اولیه گرفته تا مدیریت پیشرفته فایل را پوشش می دهد. ایده آل برای مبتدیان و کسانی که به دنبال تقویت پایه های برنامه نویسی خود هستند.


آموزش معرفی NodeJS [ویدئو]

Intro to NodeJS [Video]

در معرفی سری NodeJS و استاد جاوا اسکریپت سمت سرور ما غوطه ور شوید. نصب، استفاده از ماژول، مدیریت رویداد، عملیات فایل، و موارد دیگر را از طریق ویدیوهای متخصص با نمونه های عملی بیاموزید


آموزش فنی با ترمینال [ویدئو]

Getting Technical with the Terminal [Video]

قدرت رابط خط فرمان را با سری جامع ما باز کنید. با راهنمایی های متخصص جاستین و وون، پیمایش، دستکاری فایل ها و افزایش بهره وری را بیاموزید.


آموزش استفاده از کد انجمن [ویدئو]

Using Community Code [Video]

پروژه های پایتون خود را با "استفاده از کد انجمن" تسریع کنید! یاد بگیرید که از کتابخانه های قدرتمند جامعه استفاده کنید و وابستگی ها را با ابزارهایی مانند pip، pipenv و conda مدیریت کنید و بهره وری و کارایی کدنویسی خود را افزایش دهید.


آموزش گرافیک و انیمیشن های بوم HTML5 [ویدئو]

HTML5 Canvas Graphics and Animations [Video]

با این دوره آموزشی عمیق، بر بوم HTML5 مسلط شوید. ترسیم اشکال، کار با سبک‌ها و رنگ‌ها، اعمال تغییرات و ایجاد انیمیشن‌های پویا را بیاموزید. ایده آل برای توسعه دهندگان وب و هنرمندان دیجیتال.


آموزش داده های بزرگ دارای گواهی AWS - تخصص [ویدئو]

AWS Certified Big Data - Specialty [Video]

با دوره تخصصی "AWS Certified Big Data - Speciality" بر ابزارها و تکنیک های AWS Big Data مسلط شوید. مهارت های خود را در جمع آوری داده ها، ذخیره سازی، پردازش و تجزیه و تحلیل در AWS ارتقا دهید.