Justin Dennison

جاستین رهبری AWS و ایجاد محتوای توسعه دهنده برای ITProTV را بر عهده دارد. او در چندین زبان برنامه نویسی تجربه دارد. گواهینامه های او شامل AWS Certified Solutions Architect - Associate، AWS Certified Developer - Associate، AWS Certified Cloud Practitioner، Oracle Certified Associate، Java SE 7 Programmer است.
دوره های این مدرس:

آموزش خواندن و نوشتن فایل ها [ویدئو]

Reading and Writing Files [Video]

قدرت مدیریت فایل در پایتون را با سری جامع ما باز کنید. خواندن، نوشتن، و دستکاری فایل‌ها را بدون دردسر، با راهنمایی متخصصان و مثال‌های عملی، بیاموزید.


آموزش معرفی AngularJS [ویدئو]

Intro to AngularJS [Video]

با این دوره جامع که کنترلرها، اتصال داده ها، دستورالعمل های سفارشی، خدمات و مسیریابی مشتری را پوشش می دهد، به AngularJS بروید. ایده آل برای توسعه دهندگان وب مشتاق


آموزش معرفی Git [ویدئو]

Intro to Git [Video]

در این دوره جامع Git را از ابتدا یاد بگیرید. از نصب تا انشعاب، ادغام و همکاری از راه دور، این دوره برای توسعه دهندگان مشتاقی است که به دنبال افزایش مهارت های کنترل نسخه خود هستند.


آموزش معرفی PHP [ویدئو]

Intro to PHP [Video]

در این دوره جامع PHP را از ابتدا یاد بگیرید. این دوره با پوشش همه چیز از نحو اولیه و انواع داده تا توابع، OOP و مدیریت خطا، برای توسعه دهندگان وب مشتاق عالی است.


آموزش مدل داده پایتون [ویدئو]

Python Data Model [Video]

مهارت های پایتون خود را با تسلط بر پروتکل های داخلی و مدل های داده ای که رفتارهای سفارشی در برنامه نویسی پایتون را هدایت می کنند، ارتقا دهید. اکنون ثبت نام کنید تا در مورد تکرار، نمایش شی، بارگذاری بیش از حد اپراتور و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید!


آموزش مهندس DevOps دارای گواهینامه AWS - حرفه ای [ویدئو]

AWS Certified DevOps Engineer - Professional [Video]

تخصص AWS خود را با دوره "مهندس DevOps Certified AWS - Professional" ارتقا دهید، راهنمای جامعی برای تسلط بر رویه های DevOps در AWS.


آموزش کدگذار امن سایبری (CSC-110) [ویدئو]

Cyber Secure Coder (CSC-110) [Video]

با تسلط بر زیرساخت سرور، مدیریت و امنیت با دوره CompTIA Server+ ما، حرفه فناوری اطلاعات خود را تقویت کنید


آموزش کنترل نسخه [ویدئو]

Version Control [Video]

با دوره ما در مورد کنترل نسخه، قدرت Git و GitHub را باز کنید. همه چیز را از راه اندازی مخازن گرفته تا تکنیک های همکاری پیشرفته بیاموزید. ایده آل برای توسعه دهندگان نرم افزاری که هدفشان تسلط بر سیستم های کنترل نسخه است


آموزش متخصص اینترنت اشیا دارای گواهی CertNexus (ITP-110) [ویدئو]

CertNexus Certified Internet of Things Practitioner (ITP-110) [Video]

حرفه خود را با مهارت های ضروری اینترنت اشیا متحول کنید! دوره CertNexus ITP-110 ما شما را از طریق فناوری های IoT، امنیت و توسعه نرم افزار برای تخصص عملی راهنمایی می کند.


آموزش معرفی Redux [ویدئو]

Intro to Redux [Video]

در Redux، ابزار قدرتمند مدیریت حالت برای برنامه‌های جاوا اسکریپت غوطه‌ور شوید. این دوره اصول، اصول کلیدی و جنبه های منحصربفرد مدیریت لیست ها را پوشش می دهد و تضمین می کند که با اطمینان به Redux تسلط دارید.


آموزش مقدمه ای بر برنامه نویسی با استفاده از پایتون [ویدئو]

Introduction to Programming Using Python [Video]

با این دوره جامع برنامه نویسی پایتون را به دست آورید که همه چیز را از انواع داده های اولیه گرفته تا مدیریت پیشرفته فایل را پوشش می دهد. ایده آل برای مبتدیان و کسانی که به دنبال تقویت پایه های برنامه نویسی خود هستند.


آموزش معرفی Ansible [ویدئو]

Intro to Ansible [Video]

با دوره ویدیویی جامع ما به Ansible شیرجه بزنید، که برای متخصصان فنی که مشتاق خودکارسازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات هستند، عالی است. راه اندازی محیط ها، مدیریت کاربران، پیکربندی سرویس ها و استقرار سایت های ثابت با استفاده از نقش ها را بیاموزید.


آموزش AWS Certified SysOps Administrator - Associate [ویدئو]

AWS Certified SysOps Administrator - Associate [Video]

تسلط بر عملیات سیستم AWS با دوره "AWS Certified SysOps Administrator - Associate"، راهنمای ضروری شما برای هدایت موثر مدیریت و عملیات AWS.


آموزش معرفی NodeJS [ویدئو]

Intro to NodeJS [Video]

در معرفی سری NodeJS و استاد جاوا اسکریپت سمت سرور ما غوطه ور شوید. نصب، استفاده از ماژول، مدیریت رویداد، عملیات فایل، و موارد دیگر را از طریق ویدیوهای متخصص با نمونه های عملی بیاموزید


آموزش پایتون عملی برای حرفه ای های شبکه [ویدئو]

Hands-on Python for Networking Professionals [Video]

در این دوره آموزشی، قدرت پایتون برای خودکارسازی شبکه را باز کنید. رابط های خط فرمان بسازید، خطاها را مدیریت کنید و از پایتون برای HTTP، SSH، Telnet، FTP و موارد دیگر استفاده کنید. ایده آل برای حرفه ای های شبکه که به دنبال افزایش مهارت های خود هستند


آموزش نمایش داده ها و سریال سازی [ویدئو]

Data Representation and Serialization [Video]

مهارت های دستکاری داده های خود را با این دوره جامع که فرمت های CSV، JSON، YAML، XML و HTML را پوشش می دهد، ارتقا دهید. یاد بگیرید که به طور موثر از کتابخانه های پایتون مانند پانداها، تبلب و BeautifulSoup برای مدیریت بدون دردسر داده ها استفاده کنید.


آموزش معرفی Ruby on Rails [ویدئو]

Intro to Ruby on Rails [Video]

استاد Ruby on Rails با این دوره جامع. راه اندازی محیط خود، ایجاد برنامه های کاربردی وب، درک معماری MVC و استقرار با Heroku را بیاموزید. ایده آل برای توسعه دهندگان وب مشتاق.


آموزش لینوکس شل اسکریپت - مبانی [ویدئو]

Linux Shell Scripting - Basics [Video]

کارایی لینوکس خود را با دوره Shell Scripting افزایش دهید، به شما آموزش می دهد وظایف را خودکار کنید، گردش کار را ساده کنید و مشکلات پیچیده را از طریق اسکریپت حل کنید.


آموزش GIAC Security Essentials (GSEC) [ویدئو]

GIAC Security Essentials (GSEC) [Video]

قدرت امنیت سایبری خود را با دوره GSEC ما بالا ببرید، که همه چیز را از رمزنگاری گرفته تا امنیت شبکه را پوشش می‌دهد و برای مقابله با تهدیدات سایبری مدرن با اطمینان آماده شوید.


آموزش RESTful API با Express [ویدئو]

RESTful API with Express [Video]

یاد بگیرید که چگونه با استفاده از چارچوب Express، APIهای RESTful قوی بسازید. این دوره راه‌اندازی پروژه، مسیریابی، میان‌افزار، مدل‌سازی داده و تداوم را پوشش می‌دهد که برای توسعه‌دهندگان مشتاق ایده‌آل است.


آموزش فنی با ترمینال [ویدئو]

Getting Technical with the Terminal [Video]

قدرت رابط خط فرمان را با سری جامع ما باز کنید. با راهنمایی های متخصص جاستین و وون، پیمایش، دستکاری فایل ها و افزایش بهره وری را بیاموزید.


آموزش پایتون برای امنیت [ویدئو]

Python for Security [Video]

با پایتون وارد تست امنیتی شوید! یاد بگیرید که ابزارهایی برای حملات brute force، اسکن پورت، اتصالات SSH، sniffing بسته و موارد دیگر بسازید. از طریق آموزش های جامع و کاربردی به این تکنیک ها مسلط شوید.


آموزش استفاده از کد انجمن [ویدئو]

Using Community Code [Video]

پروژه های پایتون خود را با "استفاده از کد انجمن" تسریع کنید! یاد بگیرید که از کتابخانه های قدرتمند جامعه استفاده کنید و وابستگی ها را با ابزارهایی مانند pip، pipenv و conda مدیریت کنید و بهره وری و کارایی کدنویسی خود را افزایش دهید.


آموزش از کتابخانه استاندارد استفاده کنید [ویدئو]

Use the Standard Library [Video]

Master Python's Standard Library در این دوره جامع. یاد بگیرید که از ماژول های ضروری مانند OS، datetime، ریاضی، sys و تصادفی برای ساده کردن فرآیند توسعه خود استفاده کنید. ایده آل برای توسعه دهندگان مشتاق پایتون.


آموزش معرفی NumPy [ویدئو]

Intro to NumPy [Video]

قدرت NumPy را با دوره جامع ما باز کنید. عملیات آرایه، تجسم داده ها و تجزیه و تحلیل سری های زمانی را بیاموزید. ایده آل برای دانشمندان داده و مهندسانی که به دنبال ارتقای مهارت های پایتون خود هستند.


آموزش مقدمه ای برای واکنش [ویدئو]

Intro to React [Video]

سفر خود را به ReactJS با جاستین و جان آغاز کنید، موارد ضروری جاوا اسکریپت، ابزارهای ساخت و ویژگی های کلیدی React را بررسی کنید. یک برنامه جاوا اسکریپت ساده را به یک شاهکار React تبدیل کنید


آموزش معرفی Docker [ویدئو]

Intro to Docker [Video]

در این دوره جامع Docker را از ابتدا یاد بگیرید. این دوره با پوشش نصب، مدیریت کانتینر، ساخت تصویر و ارکستراسیون با Docker Swarm and Compose، برای حرفه ای های مشتاق DevOps عالی است.


آموزش معرفی توسعه وردپرس [ویدئو]

Intro to WordPress Development [Video]

با دوره جامع ما پتانسیل کامل وردپرس را باز کنید. اصول اولیه را بیاموزید، در سفارشی سازی پیشرفته غوطه ور شوید و افزونه ها و تم های خود را ایجاد کنید. ایده آل برای توسعه دهندگان مشتاق وردپرس


آموزش گرافیک و انیمیشن های بوم HTML5 [ویدئو]

HTML5 Canvas Graphics and Animations [Video]

با این دوره آموزشی عمیق، بر بوم HTML5 مسلط شوید. ترسیم اشکال، کار با سبک‌ها و رنگ‌ها، اعمال تغییرات و ایجاد انیمیشن‌های پویا را بیاموزید. ایده آل برای توسعه دهندگان وب و هنرمندان دیجیتال.


آموزش 10 برتر OWASP [ویدئو]

OWASP Top 10 [Video]

با تمرکز بر 10 آسیب پذیری برتر OWASP، در درس های جامع امنیت وب غواصی کنید. یاد بگیرید که از مشکلات امنیتی رایج برای محافظت از برنامه های خود در برابر تهدیدات سوء استفاده کنید، آنها را برطرف کنید و تأیید کنید.


آموزش داده های بزرگ دارای گواهی AWS - تخصص [ویدئو]

AWS Certified Big Data - Specialty [Video]

با دوره تخصصی "AWS Certified Big Data - Speciality" بر ابزارها و تکنیک های AWS Big Data مسلط شوید. مهارت های خود را در جمع آوری داده ها، ذخیره سازی، پردازش و تجزیه و تحلیل در AWS ارتقا دهید.


آموزش ملزومات برنامه نویسی پایتون [ویدئو]

Python Programming Essentials [Video]

در این دوره جامع با اصول برنامه نویسی پایتون آشنا شوید. این دوره با پوشش تنظیمات، وظایف اساسی، توابع، حلقه ها، ساختارهای داده و دستکاری فایل، برای توسعه دهندگان مشتاق پایتون مناسب است.


آموزش لینوکس شل اسکریپت - پیشرفته [ویدئو]

Linux Shell Scripting - Advanced [Video]

مهارت های پیشرفته برنامه نویسی لینوکس، از پردازش متن قدرتمند با sed و awk تا ایجاد اسکریپت های رابط کاربری گرافیکی تعاملی را باز کنید. رویکرد برنامه نویسی خود را با بینش های متخصص متحول کنید.


آموزش توسعه دهنده گواهی AWS - Associate [ویدئو]

AWS Certified Developer - Associate [Video]

با دوره برنامه نویس معتبر AWS ما به توسعه AWS مسلط شوید و گواهینامه خود را دریافت کنید! آموزش ساخت، استقرار و بهینه سازی برنامه های کاربردی ابری به طور موثر با استفاده از فناوری پیشرفته AWS


آموزش یاد بگیرید GitHub Flavored Markdown [ویدئو]

Learn GitHub Flavored Markdown [Video]

در این دوره جامع، GitHub-Flavored Markdown را بیاموزید. از قالب‌بندی متن اولیه گرفته تا ویژگی‌های پیشرفته مانند جداول و لیست وظایف، این مجموعه برای توسعه‌دهندگان و نویسندگان فنی که به دنبال ساده‌سازی فرآیند مستندسازی خود هستند، عالی است.