Mike Rodrick

مایک رودریک، میزبان، بیش از 15 سال تجربه آموزش فناوری اطلاعات، از جمله 10 سال به عنوان مربی معتبر مایکروسافت، دارد. مایک در سال 2014 یک ITProTV Edutainer شد. گواهینامه ها: GIAC Security Essentials. اصول لاجوردی; Microsoft 365 Fundamentals; اولین پاسخ دهنده Cybersec; CompTIA ITF+، A+، Network+، Security+، Project+. MCP; MCT; MCDST; MCITP; MCTS; MCSA; MCSE; MCDBA; هکر اخلاقی معتبر؛ مدیر خبره بی سیم؛ دارای گواهینامه وب حرفه ای
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی امنیت سایبری شبکه های پالو آلتو (PCCSA) [ویدئو]

Palo Alto Networks Cybersecurity Fundamentals (PCCSA) [Video]

مهارت‌های امنیت سایبری خود را در دوره آموزشی مبانی امنیت سایبری شبکه‌های پالو آلتو، که امنیت شبکه، شناسایی تهدیدات و راه‌حل‌های شبکه‌های پالو آلتو را برای آینده دیجیتالی امن پوشش می‌دهد، ارتقا دهید.


آموزش مدل داده پایتون [ویدئو]

Python Data Model [Video]

مهارت های پایتون خود را با تسلط بر پروتکل های داخلی و مدل های داده ای که رفتارهای سفارشی در برنامه نویسی پایتون را هدایت می کنند، ارتقا دهید. اکنون ثبت نام کنید تا در مورد تکرار، نمایش شی، بارگذاری بیش از حد اپراتور و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید!


آموزش عملی با ویندوز سرور 2019 [ویدئو]

Hands-on with Windows Server 2019 [Video]

با ویدیوهای کاربردی که نصب، خدمات هویتی، زیرساخت شبکه، ذخیره سازی، Hyper-V، در دسترس بودن بالا، دسترسی از راه دور و نظارت بر عملکرد را پوشش می دهد، به Windows Server 2019 شیرجه بزنید.


آموزش تبدیل شدن به یک کاربر قدرتمند لینوکس [ویدئو]

Becoming a Linux Power User [Video]

با دوره ویدیویی ما به یک کاربر قدرتمند لینوکس تبدیل شوید، خط فرمان، مدیریت سیستم و اتوماسیون را برای ارتقای پروژه های IT و توسعه خود ارتقا می دهد.


آموزش VMware VCP-DCV (به روز شده برای vSphere 7) [ویدئو]

VMware VCP-DCV (Updated for vSphere 7) [Video]

با VMware VCP-DCV برای vSphere 7، مهارت های مجازی سازی ضروری را به دست آورید، و شما را به مدیریت موثر و ایمن سازی محیط های مجازی مجهز می کند و مسیر خود را در نقش های پیشرفته فناوری اطلاعات هموار می کند.


آموزش CompTIA CASP+ (CAS-004) [ویدئو]

CompTIA CASP+ (CAS-004) [Video]

در مفاهیم پیشرفته امنیت فناوری اطلاعات، از مدیریت تهدید گرفته تا رمزنگاری، شما را برای آزمون CASP+ و تعالی حرفه ای آماده می کند.


آموزش مرکز مدیریت ویندوز [ویدئو]

Windows Admin Center [Video]

سری ویدیوهای جامع Windows Admin Center را کاوش کنید تا به راحتی در نصب، پیکربندی، و مدیریت سرورهای ویندوز، رایانه‌های شخصی و ماشین‌های مجازی Azure مهارت داشته باشید. ابزارها و تکنیک های مدیریت یکپارچه IT را بیاموزید.


آموزش مهارت های ترمینال ویندوز [ویدئو]

Windows Terminal Skills [Video]

Master Windows Terminal: یاد بگیرید که ترمینال خود را سفارشی کنید، پیکربندی کنید و برای حداکثر بازدهی ارتقا دهید. ایده آل برای متخصصان فناوری اطلاعات


آموزش لینوکس برای مبتدیان [ویدئو]

Linux for Beginners [Video]

قفل قدرت لینوکس و فناوری منبع باز را با دوره مبتدی ما باز کنید، به شما یاد می‌دهیم که محیط خود را با اطمینان پیمایش، سفارشی‌سازی و ایمن کنید.


آموزش تداوم کسب و کار و بازیابی فاجعه [ویدئو]

Business Continuity and Disaster Recovery [Video]

در دوره جامع ما که برای آماده سازی سازمان ها برای اختلالات غیرمنتظره طراحی شده است، بر استراتژی های ضروری برای تداوم کسب و کار موثر و برنامه ریزی بازیابی بلایا مسلط شوید.