Marcel de Vries

مارسل یکی از بنیانگذاران و CTO شرکت Xpirit است ، یک شرکت مشاوره عالی در هیلورسوم ، هلند است. مارسل در سال 2014 به عنوان شرکت Xbia هلند ، Xpirit را تاسیس کرد آنها بهمراه Xebia با استفاده از محصولات مایکروسافت و محصولات منبع باز به مشتریان در زمینه تحول دیجیتال ، مشاوره چابک و توسعه Full Stack کمک می کنند. مارسل بیشتر وقت خود را صرف این می کند که چگونه فن آوری های نوظهور ، تغییر ذهنیت و شیوه کار جدید ، می توانند به سازمان ها کمک کنند تا سریعتر نرم افزار تولید کنند. کمک به سازمانها جهت تبدیل شدن به سوی سازمانی با سرعت بالا ، نوآور و مولد ، علاقه و علاقه وی شده است. مارسل عاشق یادگیری فن آوری های جدید و آموختن چیزهایی است که به دیگران آموخته است. علاوه بر کار خود به عنوان CTO ، وی همچنین به عنوان مشاور در زمینه مدیریت چرخه چرخه برنامه ، تحویل مداوم ، DevOps ، معماری برنامه های کاربردی مقیاس Cloud/Web و توسعه برنامه های برنامه Cross Mobile Enterprise Mobile با Xamarin کار می کند. مارسل یک سخنران مکرر در کنفرانس های برجسته صنعت است. وی جلساتی را در رویدادهایی مانند Microsoft TechEd ، Microsoft//Build ، Microsoft TechDays ، Visual Studio Live! ، Devintersection ، Xebicon و Techorama ارائه داده است که چند مورد را نام برد. وی میزبان چندین دیدار در منطقه خود در Microsoft Azure ، Xamarin و ALM است. در اوقات فراغت خود دوره های آنلاین برای Pluralsight می سازد. مارسل بیش از 10 سال متوالی توسط مایکروسافت جایزه Microsoft ALM MVP را دریافت کرده است و من از سال 2008 مدیر منطقه ای مایکروسافت است. شما همیشه می توانید با او تماس بگیرید تا در مورد موضوعاتی مانند: DevOps ، ALM ، Cloud Computing ، خدمات خرد ، توسعه موبایل ، داکر ، IaaS ، PaaS ، SaaS.
دوره های این مدرس:

آموزش اتوماسیون تست با CodedUI

Test Automation with CodedUI

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید با Visual Studio CodedUI برای برنامه های فروشگاهی مبتنی بر وب ، WPF ، XAML و برنامه های مبتنی بر Windows Forms ، اتوماسیون تست UI ایجاد کنید.


آموزش ساخت خط لوله تحویل مداوم با TFS و Visual Studio 2015

Building a Continuous Delivery Pipeline with TFS and Visual Studio 2015

تحویل مداوم تکامل منطقی چابک است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید با استفاده از Visual Studio ، TFS/VSTS ، مدیریت انتشار ، Docker و Application Insights مفاهیم تحویل مداوم را به روشی عملی به واقعیت تبدیل کنید.


آموزش تحویل مداوم و DevOps با Azure DevOps: تصویر بزرگ

Continuous Delivery and DevOps with Azure DevOps: The Big Picture

مایکروسافت یک مجموعه ابزار برای پشتیبانی از تحویل مداوم و DevOps دارد که Azure DevOps نامیده می شود. می خواهید ببینید این مجموعه ابزار چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟ پس این دوره برای شما مناسب است! در کمتر از دو ساعت ، شما نمای کاملی از چگونگی حمایت ابزارها از تیم شما خواهید داشت.


آموزش راه حل های Microsoft DevOps: تدوین استراتژی مدرن کنترل منبع

Microsoft DevOps Solutions: Developing a Modern Source Control Strategy

این دوره به شما می آموزد که چگونه یک استراتژی کنترل منبع مدرن ، برنامه ریزی ، اجرای یک استراتژی انشعاب و پیکربندی مخازن خود را توسعه دهید.


آموزش ویژگی های خاص ، مدیریت بسته و نسخه با Azure DevOps

Feature Toggles, Package Management and Versioning with Azure DevOps

بیاموزید که چگونه از ضامن ویژگی برای جدا کردن استقرار از نسخه و فعال کردن چندین نسخه در روز استفاده کنید! برای تقسیم راه حلهای خود به بسته های NuGet ، از روشهای استفاده کنید و یک استراتژی نسخه را برای استفاده از چرخه های انتشار سریع اعمال کنید.


آموزش تغییر ویژگی ها، مدیریت بسته و نسخه سازی در Microsoft TFS و VSTS 2017

Feature Toggles, Package Management and Versioning in Microsoft TFS and VSTS 2017

تحویل مداوم و DevOps تکامل منطقی چابک هستند. در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید تحویل مداوم را برای پشتیبانی از تیم DevOps خود در هنگام ساخت و اجرای نرم افزار خود در تولید پیاده سازی کنید.


آموزش تحویل مداوم و DevOps با Azure DevOps: خطوط لوله را آزاد کنید

Continuous Delivery and DevOps with Azure DevOps: Release Pipelines

Microsoft Azure DevOps مجموعه ای از ابزارها برای ارائه نرم افزار شما به روشی سازگار و ایمن به محیط داخلی یا فضای ابری است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه مراحل انتشار نرم افزار را با استفاده از Azure DevOps به طور خودکار انجام دهید


آموزش تست برنامه با Azure DevOps و Visual Studio 2019

Application Testing with Azure DevOps and Visual Studio 2019

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه انواع مختلفی از آزمونها را با استفاده از Visual Studio بنویسید و آنها را در Azure DevOps در خطوط ساخت و آزاد سازی خود ادغام کنید.


آموزش ادغام Appium در خط لوله DevOps

Integrating Appium into a DevOps Pipeline

اتوماسیون تست UI سرعت ارائه کیفیت نرم افزار را فوق العاده افزایش می دهد. این دوره به شما می آموزد که چگونه تست های اتوماسیون رابط کاربری Appium خود را در Jenkins ، Azure DevOps یا GitHub ادغام کنید.


آموزش آزمایش برنامه های وب با CodedUI

Testing Web Applications with CodedUI

این دوره به توسعه دهندگان وب و آزمایش کنندگان عملکردی یاد می دهد که چگونه با استفاده از Microsoft CodedUI تست وب سایت خود را به صورت خودکار انجام دهند.


آموزش تحویل مداوم و DevOps با TFS و VSTS 2018، مدیریت ساخت‌ها

Continuous Delivery and DevOps with TFS and VSTS 2018, Managing Builds

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه می توانید Continuous Delivery را برای پشتیبانی از ساخت تیم DevOps و اجرای نرم افزار خود در مرحله تولید پیاده سازی کنید.


آموزش راه حل های Microsoft DevOps: طراحی یک استراتژی مدیریت بسته

Microsoft DevOps Solutions: Designing a Package Management Strategy

این دوره به شما می آموزد که چگونه یک راه حل مدیریت بسته و استراتژی نسخه دهی موثر و موثر برای ارائه نرم افزار طراحی و پیاده سازی کنید.


آموزش تحویل مداوم و DevOps با TFS و VSTS 2018، مدیریت انتشار

Continuous Delivery and DevOps with TFS and VSTS 2018, Release Management

VSTS مجموعه ابزار Microsoft DevOps است که نرم افزار شما را به روشی سازگار و ایمن به محیط داخلی یا ابری ارائه می دهد. در این دوره شما یاد می گیرید که مراحل انتشار نرم افزار را در هر محیطی با استفاده از TFS 2018 یا VSTS خودکار کنید.


آموزش IntelliTrace

IntelliTrace

IntelliTrace یکی از ویژگی های Visual Studio Ultimate است که اشکال زدایی برنامه ها را با استفاده از یک گزارش اجرایی تاریخی فعال می کند.


آموزش آشنایی با Docker در ویندوز با Visual Studio 2017

Introduction to Docker on Windows with Visual Studio 2017

بیاموزید که چگونه از Docker در Windows استفاده کنید تا تحویل برنامه شما را محدود کند. تحویل برنامه CI/CD با چرخه کامل را با استفاده از ظروف Docker بیاموزید ، همه خوشه های تولیدی موجود در Azure ACS با Kubernetes یا روی پارچه سرویس


آموزش تحویل مداوم و DevOps با Azure DevOps: مدیریت ساخت

Continuous Delivery and DevOps with Azure DevOps: Managing Builds

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه ساختاری خودکار را با خطوط لوله Azure DevOps یا Azure DevOps Server راه اندازی کنید. با پایان این دوره ، شما می توانید سازه های مداوم ادغام را که پایه و اساس تیم های DevOps شما هستند ، پیاده سازی کنید.


آموزش داپر 1: تصویر بزرگ

Dapr 1: The Big Picture

این دوره به شما می آموزد که چارچوب برنامه توزیع شده به نام Dapr چگونه کار می کند و چرا می خواهید از آن برای ساده سازی و افزایش تجربه ساخت میکروسرویس ها استفاده کنید.


آموزش اصول Appium

Appium Fundamentals

این دوره به شما اصول اولیه مورد نیاز برای شروع استفاده از Appium و نوشتن تست‌های رابط کاربری خودکار با قابلیت نگهداری برای برنامه‌های Windows، Android و IOS را آموزش می‌دهد.


آموزش شروع کار با UI Testing و Appium

Getting Started with UI Testing and Appium

در این دوره شما به شما یاد می دهد که چگونه اتوماسیون تست UI را به زبان برنامه نویسی مورد علاقه خود برای برنامه های iOS ، Android ، Mac و Windows از جمله برنامه های UWP ، WPF و Windows Forms با استفاده از ابزار منبع آزاد Appium بنویسید


آموزش استقرار ریز خدمات ASP.NET Core با استفاده از Kubernetes و AKS

Deploying ASP.NET Core Microservices Using Kubernetes and AKS

این دوره به شما نحوه استقرار برنامه ریز خدمات ASP.NET را در زیرساخت Kubernetes ارائه شده توسط Microsoft Azure Kubernetes Services آموزش می دهد.


آموزش تغییر ویژگی ها، مدیریت بسته و نسخه سازی در Microsoft TFS و VSTS 2017

Feature Toggles, Package Management and Versioning in Microsoft TFS and VSTS 2017

تحویل مداوم و DevOps تکامل منطقی چابک هستند. در این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه می توانید تحویل مداوم را برای پشتیبانی از تیم DevOps خود در هنگام ساخت و اجرای نرم افزار خود در تولید پیاده سازی کنید.


آموزش کنترل منبع با Microsoft TFS/VSTS و Visual Studio 2017

Source Control with Microsoft TFS/VSTS and Visual Studio 2017

Continuous Delivery و DevOps تکامل منطقی agile هستند. این دوره اصولی را به شما آموزش می دهد که چگونه با پیاده سازی Continuous Delivery برای پشتیبانی از تیم سازی و اجرای نرم افزار خود در مرحله تولید، شروع کنید.


آموزش کنترل منبع با Microsoft TFS/VSTS و Visual Studio 2017

Source Control with Microsoft TFS/VSTS and Visual Studio 2017

Continuous Delivery و DevOps تکامل منطقی agile هستند. این دوره اصولی را به شما آموزش می دهد که چگونه با پیاده سازی Continuous Delivery برای پشتیبانی از تیم سازی و اجرای نرم افزار خود در مرحله تولید، شروع کنید.


آموزش استقرار ASP.NET Core 6 با استفاده از Kubernetes

Deploying ASP.NET Core 6 Using Kubernetes

این دوره به شما می آموزد که چگونه یک برنامه ASP.NET Core 6 (و 7) را در زیرساخت Kubernetes مستقر کنید.


آموزش تحویل مداوم و DevOps با TFS و VSTS 2018، مدیریت ساخت‌ها

Continuous Delivery and DevOps with TFS and VSTS 2018, Managing Builds

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه می توانید Continuous Delivery را برای پشتیبانی از ساخت تیم DevOps و اجرای نرم افزار خود در مرحله تولید پیاده سازی کنید.


آموزش DevOps با GitHub و Azure: The Big Picture

DevOps with GitHub and Azure: The Big Picture

GitHub یک مجموعه ابزاری برای پشتیبانی از تحویل مداوم و DevOps دارد. آیا می خواهید ببینید این مجموعه ابزار برای شما چه کاری می تواند انجام دهد؟ سپس این دوره برای شما مناسب است! در کمتر از دو ساعت ، شما یک مرور کامل در مورد چگونگی پشتیبانی ابزارها از تیم شما دریافت می کنید.


آموزش نوشتن اتوماسیون تست UI قابل نگهداری با Appium

Writing Maintainable UI Test Automation with Appium

بیاموزید که چگونه اتوماسیون تست بهتری بنویسید ، بنابراین تست های شما کمتر شکسته می شود و در صورت خراب شدن ساده تر می توانید آنها را حل کنید شما می توانید این کار را با استفاده از DRY ، اصل مسئولیت منفرد ، الگوی شی Ob صفحه ، DAMP و الگوی فیلمنامه انجام دهید.


آموزش تحویل مداوم و DevOps با Azure DevOps: کنترل منبع با Git

Continuous Delivery and DevOps with Azure DevOps: Source Control with Git

این دوره به شما اصول کنترل منبع و نحوه استفاده از آن با Azure DevOps را آموزش می دهد. نحوه کار با Git، Pull Requests، Branch Policies و پیاده سازی Continuous Integration را یاد خواهید گرفت.


آموزش تحویل مداوم و DevOps با TFS و VSTS 2018، مدیریت انتشار

Continuous Delivery and DevOps with TFS and VSTS 2018, Release Management

VSTS مجموعه ابزار Microsoft DevOps است که نرم افزار شما را به روشی سازگار و ایمن به محیط داخلی یا ابری ارائه می دهد. در این دوره شما یاد می گیرید که مراحل انتشار نرم افزار را در هر محیطی با استفاده از TFS 2018 یا VSTS خودکار کنید.


آموزش اپیم: تصویر بزرگ

Appium: The Big Picture

در این دوره یاد خواهید گرفت که Appium چیست و چگونه می تواند به شما در نوشتن تست های اتوماسیون UI برای ویندوز ، Android ، iOS و سیستم عامل Mac کمک کند. این آدرس می تواند مشکلاتی را که Appium سعی در حل آنها دارد و چه زمانی برای تسریع در تحویل نرم افزار شما استفاده می کند.