Marko Vajs

مارکو واجس یک مهندس نرم افزار و علاقه مند به فناوری و سازماندهی پروژه است. وی یک بشارت دهنده با کیفیت است که در زمینه اتوماسیون آزمایش تخصص دارد اما از اهمیت درگیری چرخه عمر اولیه توسعه نرم افزار غافل نیست. مارکو این فرصت را داشت که ابتکارات مختلف کیفیت را تعریف و اجرا کند و روشهای تحویل را در مراحل اولیه توسعه در میان چندین پروژه ایجاد کند. او در نقش های مختلف فنی بازی کرده است که در آنجا DevOps ، مهارت های برنامه نویسی و تست را کسب کرده است. مارکو به عنوان یک رهبر تیم علاقه خود را برای تدریس و کمک به افراد در توسعه مهارت های خود کشف کرد. او یک یادگیرنده مادام العمر است و معتقد است که آموزش بهترین سرمایه گذاری در زندگی است.
دوره های این مدرس:

آموزش توسعه رفتار محور: تصویر بزرگ

Behavior Driven Development: The Big Picture

این دوره به شما می آموزد که چگونه به اجرای شیوه های توسعه رفتار محور در تیم خود نزدیک شوید، نمایندگان کسب و کار را درگیر کنید و روند تحویل خود را بهبود بخشید.


آموزش تست زاویه ای انتها به انتها با Cypress

End-to-end Angular Testing with Cypress

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Cypress برای آزمایش برنامه های Angular استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با Cypress شروع به کار کنید، تست های سرتاسری بنویسید و از ویژگی های مختلف برای ایجاد یک راه حل تست قابل اعتماد و قابل نگهداری استفاده کنید.


آموزش ISTQB® CTFL: ابزارهای تست

ISTQB® CTFL: Test Tools

این دوره ابزارهای مختلف تستی را به شما آموزش می دهد که می توانید از آنها برای افزایش اثربخشی و کارایی تست استفاده کنید و شما را برای شرکت در آزمون ISTQB Foundation Level آماده کنید.


آموزش تست سرتاسر Vue با Cypress

End-to-end Vue Testing with Cypress

بیاموزید که چگونه با Cypress شروع به کار کنید، تست های سرتاسری بنویسید و از ویژگی های مختلف برای بهبود فرآیند تست خود استفاده کنید.


آموزش Selenium 4 Fundamentals با C#

Selenium 4 Fundamentals with C#

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از سلنیوم با سی شارپ برای خودکارسازی تست UI وب استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه تست های UI سرتاسر بنویسید، یک پروژه آزمایشی ایجاد و پیکربندی کنید، و یک راه حل تست قابل اعتماد و قابل نگهداری ایجاد کنید.


آموزش ISTQB® Foundation: پشتیبانی ابزار برای آزمایش

ISTQB® Foundation: Tool Support for Testing

این دوره به شما می آموزد که چگونه با انتخاب ابزار آزمون برای سازمان خود روبرو شوید و شما را برای شرکت در آزمون سطح پایه ISTQB® آماده سازد.


آموزش Vue 3 تست سرتاسری با Cypress

Vue 3 End-to-end Testing with Cypress

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Cypress برای آزمایش برنامه های Vue استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با Cypress شروع به کار کنید، تست های سرتاسر و کامپوننت بنویسید، و از ویژگی ها برای ایجاد یک راه حل تست قابل اعتماد و قابل نگهداری استفاده کنید.


آموزش آزمایش توسعه رفتار محور (BDD) با Appium و SpecFlow 3

Behavior-Driven Development (BDD) Testing with Appium and SpecFlow 3

این دوره به شما می آموزد که توسعه رفتار محور چیست و چگونه آن را با SpecFlow و Appium پیاده سازی کنید.