Matthew Soucoup

متیو MVP مایکروسافت و Xamarin از مدیسون ، WI است. وی شرکت خود ، Code Mill Technologies و گروه توسعه دهندگان .NET مدیسون موبایل را تأسیس کرد. مت توسعه توسعه موبایل را دوست دارد. در Code Mill ، او برنامه های موبایل ظریف کراس پلت فرم ایجاد می کند. برای سرگرمی ، مت اشتیاق خود را به توسعه تلفن همراه و ابر با وبلاگ نویسی ، نوشتن مقاله و ارائه در کنفرانس هایی مانند Xamarin Evolve ، CodeMash و آن کنفرانس به اشتراک می گذارد. وقتی پشت صفحه رایانه نیست ، مات باغچه فلفل تند ، دوچرخه سواری می کند و عاشق آبجو و پنیر دستی ویسکانسین است.
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Cognitive Services: جستجوی اخبار بینگ

Microsoft Cognitive Services: Bing News Search

جهان می تواند در یک لحظه تغییر کند. با افزودن جستجوی اخبار بینگ به برنامه های خود ، کاربران خود را از آنچه در جریان است آگاه کنید. برگه ها را در اخبار عنوان ، اخبار پرطرفدار نگه دارید و همچنین اخبار را با کلمات کلیدی جستجو کنید.


آموزش در حال توسعه برای Azure با Visual Studio 2022

Developing for Azure with Visual Studio 2022

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از ابزارها و ویژگی های موجود در Visual Studio 2022 استفاده کنید که بهره وری حلقه توسعه داخلی شما را هنگام ساخت برنامه های Azure افزایش می دهد.


آموزش در حال توسعه برنامه های Azure Active Directory B2C

Developing Azure Active Directory B2C Applications

به کسی اجازه دهید با Azure AD B2C حساب ایجاد کند و وارد برنامه های شما شود. این دوره به شما مهارت های لازم را می دهد تا بتوانید به کاربران اجازه ورود به سیستم و ورود به برنامه های خود ، محافظت از برنامه های وب و API ها و مدیریت تجربه استفاده از AD B2C را بدهید.


آموزش استفاده از اتصال دهنده های سفارشی Power Automate با API های تأیید شده

Using Power Automate Custom Connectors with Authenticated APIs

یک Power Automate Flow می تواند هر API وب را احراز کند، حتی آنهایی که نیاز به احراز هویت دارند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از اتصال دهنده های سفارشی Power Automate با API های وب تأیید شده استفاده کنید.


آموزش ادغام برنامه های قدرت با سایر برنامه ها و خدمات (PL-200)

Integrate Power Apps with Other Apps and Services (PL-200)

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از AI Builder برای افزودن هوشمندی به Power Apps خود، Power BI برای تولید گزارش ها و ایجاد الگوهایی برای خودکارسازی فرآیندها استفاده کنید.


آموزش OpenAI: مهندسی سریع برای متخصصان داده

OpenAI: Prompt Engineering for Data Professionals

مهندسی سریع پتانسیل ChatGPT را برای تجزیه و تحلیل داده ها باز می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه ایجاد کنید باعث بهبود بهره وری تجزیه و تحلیل داده های شما می شود.


آموزش نشان دادن ارزش تجاری برنامه‌های قدرتمند (PL-900)

Demonstrating the Business Value of Power Apps (PL-900)

می‌توانید بدون نوشتن یک خط کد، برنامه‌هایی برای خودکارسازی کارهای تجاری دستی ایجاد کنید. این دوره به شما ارزش تجاری نوشتن راه حل های بدون کد با Power Apps را آموزش می دهد.


آموزش توسعه برنامه های کاربردی برای تیم های مایکروسافت: Playbook

Developing Applications for Microsoft Teams: Playbook

برای تسهیل همکاری موثر می توانید برنامه هایی برای تیم های مایکروسافت بسازید. این دوره آموزشی به شما می آموزد که چگونه چهار نوع برنامه مختلف را که تیم مایکروسافت از آنها پشتیبانی می کند، نحوه تعامل آنها با تیم ها و نحوه استقرار آنها را آموزش می دهد.


آموزش حرکت فراتر از اصول با Xamarin.Forms

Moving Beyond the Basics with Xamarin.Forms

Xamarin.Forms به شما امکان می دهد تا برنامه های تلفن همراه بین پلت فرم را از یک کد کد مشترک بنویسید. این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید به کنترل های داخلی اضافه کنید ، داده ها را با زبانه نمایش دهید و برای ساخت برنامه های عالی به سیستم عامل های اصلی زمینه دسترسی پیدا کنید.


آموزش در حال توسعه برنامه های موبایل محافظت شده توسط Azure Active Directory

Developing Mobile Applications Protected by Azure Active Directory

احراز هویت کاربران تقریباً در همه برنامه های تلفن همراه ضروری است. این دوره به شما نحوه استفاده از Azure Active Directory (Azure AD) برای احراز هویت کاربران در API های سفارشی و همچنین بازیابی اطلاعات از Microsoft Graph را آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Azure Developer: راه حل های مبتنی بر رویداد را توسعه دهید

Microsoft Azure Developer: Develop Event-based Solutions

این دوره مهارت های مورد نیاز برای ساخت راه حل های مبتنی بر رویداد را با Azure Event Grid ، Azure Event Hub ها و Azure Notification Hub ها به شما می آموزد. این دوره همچنین به شما کمک می کند تا برای راه حل های در حال توسعه برای Microsoft Azure AZ-204 آماده شوید ...


آموزش خدمات شناختی مایکروسافت: Bing Autosuggest

Microsoft Cognitive Services: Bing Autosuggest

ارائه یک تجربه جستجوی بی‌درنگ برای کاربرانتان با پیشنهاد عباراتی که آن‌ها تایپ می‌کنند، می‌تواند اپلیکیشن شما را متمایز کند! Bing Autosuggest این اصطلاحات را بر اساس یادگیری ماشین و مکان یابی جغرافیایی هوشمند می کند. نحوه استفاده از آن را در این دوره بیاموزید.


آموزش نشان دادن ارزش تجاری برنامه های قدرت

Demonstrating the Business Value of Power Apps

شما می توانید بدون نوشتن یک خط کد ، برنامه هایی را برای خودکار کردن کارهای دستی کسب و کار ایجاد کنید. این دوره ارزش تجاری نوشتن راه حل های بدون کد با Power Apps را به شما می آموزد.


آموزش کتاب بازی ویژوال استودیو 2022

Visual Studio 2022 Playbook

Visual Studio 2022 یک محیط توسعه یکپارچه است که می تواند توسعه برنامه بعدی شما را آسان تر کند. این دوره دستور العمل های عملی در مورد ویژگی هایی که هر روز استفاده می کنید را به شما آموزش می دهد تا بتوانید از Visual Studio 2022 به طور کامل استفاده کنید.


آموزش EF Core 6: توسعه بین پلتفرمی

EF Core 6: Cross-platform Development

برای بهره وری، برای توسعه دهندگان مهم است که از ابزاری که با آن راحت هستند استفاده کنند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از ابزارهای چند پلتفرمی برای ساختن یک برنامه دات نت که از EF Core استفاده می کند استفاده کنید.


آموزش کتابخانه های کلاس دات نت: تصویر بزرگ

.NET Class Libraries: The Big Picture

تن کلاس و عملکرد به .NET ساخته می شود. آنقدر گیج کننده است که بدانید چه زمانی باید استفاده کنید. این دوره تصویر بزرگی از نام های نام خانوادگی و کلاسهای اصلی را که هر روز استفاده خواهید کرد ، به شما می آموزد.


آموزش ساخت PWA با ASP.NET Core 6 Blazor

Building a PWA with ASP.NET Core 6 Blazor

شما می توانید PWA های سریع و پاسخگو را با استفاده از Blazor و C# بسازید! این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه PWA را با پشتیبانی آفلاین، اعلان‌های فشاری بسازید و حتی می‌توانید از طریق App Stores با Blazor و C# توزیع کنید.


آموزش Microsoft Cognitive Services: جستجوی موجودیت بینگ

Microsoft Cognitive Services: Bing Entity Search

چند بار کاربران از برنامه شما خارج شده اند تا به جستجوی چیزی بپردازند ، تا هرگز برنگردند؟ جستجوی نهاد بینگ به شما امکان می دهد تا این زمینه گمشده را اضافه کنید ، تا کاربران گم نشوند و آنها را ترک نکنند. نحوه استفاده از Bing Entity Search را در این دوره بیاموزید!