Curtis Webb

کورتیس وب معاون رئیس مدیریت محصول در حال ظهور در یک شرکت خدمات مالی است. سازمان وی یکی از بزرگترین صادرکنندگان کارتهای اعتباری در ایالات متحده است که بیش از یک میلیارد کارت در همکاری با بانکها ، مدیران برنامه ها ، ارائه دهندگان پرداخت و سایر مشاغل صادر کرده است. کورتیس مسئول توسعه ، مدیریت و رشد بسیاری از محصولات پرداختی نوظهور شرکت و عملکرد نوآوری است. زمینه های تمرکز وی شامل توکن سازی ، پرداخت قبض و پرداخت سریعتر ، از جمله پرداخت ها و پرداخت های شخص به شخص است. در گذشته ، کورتیس در نقش های مختلف مدیریت محصول در بانک و شبکه کارت پرداخت دیگری فعالیت می کرد. کورتیس دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه شمال شرقی و لیسانس علوم در مدیریت از دانشگاه سنت فرانسیس است. کورتیس همچنین یک خلبان خصوصی دارای مجوز رسمی توسط اداره هواپیمایی فدرال است.
دوره های این مدرس:

آموزش بهبود مهارت های بین فردی

Improving Interpersonal Skills

این دوره مهارت های بین فردی را به شما می آموزد تا بتوانید بیشتر آگاه شوید و مهارت های نرم را در محیط کار بهبود بخشید.


آموزش کاوش در فروش محصولات

Exploring Product Sales

این دوره به شما می آموزد که چگونه از مفاهیم و چارچوب های فروش محصول برای ایجاد استراتژی های جدید برای محصولات و خدمات خود استفاده کنید.


آموزش کاوش در امور مالی محصول

Exploring Product Finance

این دوره به شما می آموزد که چگونه از مفاهیم و چارچوب های مالی محصول برای مدیریت سلامت مالی محصولات و خدمات سازمان خود استفاده کنید.


آموزش مدیریت استراتژی و چشم انداز

Managing Strategy and Vision

این دوره به شما می آموزد که چگونه از مفاهیم و چارچوبهای مدیریت محصول برای ایجاد استراتژیها و چشم اندازهای جدید برای محصولات و خدمات خود استفاده کنید.


آموزش مدیریت توسعه محصول جدید

Managing New Product Development

این دوره به شما یاد می دهد که فرآیندهای توسعه محصول جدید را در سازمان خود ایجاد ، مدیریت و تقویت کنید.