3D Tudor By Neil Bettison

3D Tudor Limited توسط Neil Ian Bettison: Neil Bettison یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با 9 سال تجربه مدل سازی، از جمله دارایی ها، شخصیت ها و محیط ها است. نیل پس از حضور در دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) برای مدرک کارشناسی هنرهای بازی های رایانه ای (Hons)، شروع به کار آزاد کرد. در سال 2019، نیل بتیسون 3D Tudor، یک کانال YouTube را برای کمک به دیگر توسعه دهندگان بازی به دلیل علاقه اش به مدل سازی سه بعدی، تأسیس کرد. نیل یک معلم عالی است که به خاطر دستورالعمل‌های مختصر و تخصصش در Blender، Unreal Engine 5 و Unity شناخته شده است. راهنمایی های دقیق و سال ها تجربه او را به منبعی ارزشمند برای یادگیری جلوه های ذرات، انیمیشن دارایی های پیچیده و توسعه بازی تبدیل کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش Building Worlds Medieval - Unreal Engine 5 Modular Kitbash [ویدئو]

Building Medieval Worlds - Unreal Engine 5 Modular Kitbash [Video]

دنیای فانتزی همهجانبه خود را از ابتدا با Unreal Engine 5 با استفاده از تکنیک های استاندارد صنعت در خلق منظره، طراحی کاراکتر، انیمیشن و پس از پردازش ایجاد کنید تا دنیای بازی خود را زنده کنید.


آموزش راهنمای Blender 4 Ultimate [ویدئو]

The Blender 4 Ultimate Guide [Video]

سفر مدلسازی سه بعدی را با Blender 4 آغاز کنید، مهارت های ایجاد محیط ها و دارایی های خیره کننده را به دست آورید و شما را برای پروژه های حرفه ای آماده کند.