Thomas Henson

توماس یک مهندس ارشد نرم افزار و دارای مجوز ScrumMaster است. وی در طول کار خود در پروژه های زیادی از ساخت برنامه های وب تا راه اندازی خوشه های Hadoop مشارکت داشته است. تخصص توماس با Hortonworks Data Platform و Agile Software Development است. توماس یک فارغ التحصیل افتخارآمیز دانشگاه آلابامای شمالی است که در آنجا BBA - سیستم اطلاعات رایانه و MBA - سیستم های اطلاعاتی خود را دریافت کرده است. وی در حال حاضر به همراه همسر و دخترش در شمال آلاباما اقامت دارد و در آنجا فرار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع با HDFS

Getting Started with HDFS

یادگیری کار با سیستم پرونده توزیع شده Hadoop (HDFS) یک مهارت پایه برای هر کسی است که اکوسیستم Hadoop را مدیریت یا توسعه می دهد. در این دوره نحوه کار با HDFS ، Hive ، Pig ، Sqoop و HBase را از خط فرمان فرا خواهید گرفت.


آموزش شروع کار با Hortonworks Platform Data

Getting Started with Hortonworks Data Platform

Hortonworks یکی از بزرگترین مشارکت کنندگان در Big Data Analytics Opensource است. این دوره نحوه ساخت یک خوشه بزرگ داده را با استفاده از سیستم عامل داده Hortonworks hadoop نشان می دهد.


آموزش اجرای کوئری های پیچیده با Elasticsearch

Executing Complex Queries with Elasticsearch

Elasticsearch پیشرو در جستجوی سازمانی است که قلب اکثر برنامه های کاربردی در دنیای دیجیتال است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه در Elasticsearch کوئری های پیچیده بسازید.


آموزش Splunk 9: نصب و پیکربندی

Splunk 9: Installation and Configuration

Splunk به عنوان دکمه آسان برای داده های تولید شده توسط ماشین شناخته می شود. این دوره به شما اصول نصب و پیکربندی Splunk Enterprise را به شما آموزش می دهد.


آموزش پیاده سازی شبکه های عصبی چند لایه با TFLearn

Implementing Multi-layer Neural Networks with TFLearn

یادگیری عمیق یکی از داغترین مباحث مهندسان یادگیری ماشین است. در این دوره ، شما به سرعت می توانید اولین شبکه عصبی خود را با استفاده از TFLearn در بالای Tensorflow بسازید.


آموزش Splunk 9: انجام جستجوهای اولیه Splunk

Splunk 9: Performing Basic Splunk Searches

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه جستجوهای اولیه Splunk را انجام دهید.


آموزش Splunk: تصویر بزرگ

Splunk: The Big Picture

Splunk مدتهاست که به عنوان ابزاری برای عملیات IT شناخته می شود اما در طی سالهای گذشته خارج از IT سنتی گسترش یافته است. بیاموزید که Splunk چگونه می تواند به شما کمک کند بینش را در هر گردش کار داده خود کشف کنید.


آموزش ساخت گزارش ، داشبورد و هشدارها در Splunk

Building Reports, Dashboards, and Alerts in Splunk

در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه از جستجوهای Splunk تجسم قدرتمندی بسازید. گزارش ها و داشبوردهای Splunk می توانند برای به اشتراک گذاشتن با کاربران Splunk ساخته شوند تا در وقت مدیران Splunk صرفه جویی کنند.


آموزش Chatbots: جلسات اجرایی

Chatbots: Executive Briefing

ارتباطات پایه و اساس چگونگی تعامل انسانها با دنیای اطرافشان است. ببینید و بیاموزید که چگونه فناوری های Chatbots دوران جدیدی از مکالمات انسان و رایانه را آغاز می کنند.


آموزش مهارت های سازمانی در بستر داده های Hortonworks

Enterprise Skills in Hortonworks Data Platform

Hortonworks برترین سیستم عامل های Big Data است که 100٪ Open Source ساخته شده برای انجمن Big Data است. این دوره قرار است بر مهارتهای سازمانی مورد نیاز مهندسین داده جهت ساخت و پشتیبانی از برنامههای حیاتی در اکوسیستم Hadoop متمرکز شود.


آموزش تجزیه و تحلیل داده های ماشین با Splunk

Analyzing Machine Data with Splunk

Splunk یکی از پرکاربردترین برنامه ها برای تجزیه و تحلیل داده های بدون ساختار در مرکز داده است. این دوره اصول راه اندازی Splunk ، نوشتن درخواست های Splunk و اجرای Splunk را با Hadoop به شما آموزش می دهد.


آموزش خوک لاتین: شروع کار

Pig Latin: Getting Started

Pig Latin یک زبان قدرتمند است که به توسعه دهندگان امکان ایجاد مشاغل MapReduce را در نحو SQL-Like می دهد. در این دوره ، شما اصول زبان Pig Latin را فرا خواهید گرفت و یاد خواهید گرفت که چگونه از آن در دنیای واقعی استفاده کنید.


آموزش اجرای کوئری های اولیه با Elasticsearch

Executing Basic Queries with Elasticsearch

Elasticsearch پیشرو در جستجوی سازمانی است که قلب اکثر برنامه های کاربردی در دنیای دیجیتال است. این دوره به شما اصول جستجوی داده ها در Elasticsearch را آموزش می دهد.


آموزش فن آوری های صوتی: جلسات اجرایی

Voice Technologies: Executive Briefing

یک مزیت عمده انسانها نسبت به همه حیوانات روی کره زمین توانایی ما در برقراری ارتباط از طریق گفتار است. بیاموزید که چگونه توانایی ارتباط خود را از طریق صدا با ماشین افزایش می دهیم.


آموزش انجام جستجوی Splunk مقدماتی

Performing Basic Splunk Searches

در این دوره ، شما نحوه کاوش داده های Splunk خود را با استفاده از Splunk Search کشف خواهید کرد. عناصر سازنده دستورات جستجوی قدرتمند را در Splunk بیاموزید. دنبال کنید زیرا اصول جستجوی Splunk پوشش داده می شود.


آموزش نصب و پیکربندی Splunk

Installing and Configuring Splunk

بیاموزید که چگونه شروع به ساختن محیط های Splunk برای تجزیه و تحلیل داده های تولید شده در ماشین کنید. در این دوره ما به بررسی عناصر اساسی سازه Splunk Architect می پردازیم.