Scott Pletcher

"به عنوان پدر یک کودک عصبی، من از نزدیک دیدم که چگونه همه ما به روش های مختلف و گاهی غیرمنتظره یاد می گیریم. محتوای آموزشی که با یک نفر کلیک می کند ممکن است کامل باشد سردرگمی برای دیگری با آموزش آنلاین، می‌توانیم به دنبال سبک‌ها و شخصیت‌هایی باشیم که برای ما به‌عنوان فردی کار می‌کنند. وقتی محتوایی پیدا می‌کنید که واقعاً با شما ارتباط برقرار می‌کند، همه چیز را تغییر می‌دهد.» اسکات در اوایل نوجوانی خود با IT شروع کرد، زمانی که والدینش برای او یک TRS-80 Color Computer 2 از Radio Shack خریدند. از آن زمان، او است سی سال را در مدیریت IT شرکت و نقش های رهبری گذراند، گواهینامه های متعدد AWS و PMI را به دست آورد و محتوای آموزشی برای A Cloud Guru ایجاد کرد.

زمانی که اسکات از معماری های ابری استفاده نمی کند یا به دیگران نحوه استفاده از خدمات AWS را آموزش نمی دهد، از گوش دادن به موسیقی متال دهه 80 لذت می برد و در عین حال انبوهی از سطل های چوبی را به چیزی تبدیل می کند که باعث افتخار نورم آبرامز می شود.

ارتباط با اسکات: AWS
دوره های این مدرس:

آموزش شبکه های پیشرفته دارای گواهی AWS - تخصص (ANS-C01)

AWS Certified Advanced Networking - Specialty (ANS-C01)

این آموزش تخصصی AWS Certified Advanced Networking - Specialty (ANS-C01) مهندسان زیرساخت ابری را برای طراحی، پیاده سازی، مدیریت و ایمن سازی AWS و معماری شبکه های ترکیبی در مقیاس و مطابق با بهترین شیوه های AWS آماده می کند.


آموزش AWS Certified SysOps Administrator - Associate (SOA-C02)

AWS Certified SysOps Administrator - Associate (SOA-C02)

این آموزش AWS Certified SysOps Administrator – Associate (SOA-C02) نحوه پیاده‌سازی، برنامه‌ریزی، استقرار و مدیریت ابتکارات ابری در AWS را در سطحی که از یک عضو تیم با تجربه و شایسته در یک تیم فناوری اطلاعات انتظار می‌رود، پوشش می‌دهد.