Adrien Sacco

Adrien Sacco یک متخصص و مشاور خبره Salesforce است ، با بیش از 7 سال تجربه در زمینه اجرای CRM و فناوری اتوماسیون بازاریابی. او در کمک به دیگران برای یادگیری آنچه برای موفقیت در حرفه خود نیاز دارند بسیار پرشور است.
دوره های این مدرس:

آموزش Salesforce Administration: Object Manager و Lightning App Builder

Salesforce Administration: Object Manager and Lightning App Builder

مشخصات کسب و کار شما باید بخشی جدایی ناپذیر از پیکربندی Salesforce شما باشد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه Salesforce را با مدیریت فیلدها، فرآیندهای تجاری و نماهایی که به کاربران ارائه می شود سفارشی کنید.


آموزش اتوماسیون اعلامی پیشرفته در Salesforce

Advanced Declarative Automation in Salesforce

به این دوره، اتوماسیون اعلامی پیشرفته در Salesforce خوش آمدید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از ابزارهای اتوماسیون اعلامی ارائه شده توسط Salesforce، بدون کدنویسی، اتوماسیون را در یک سازمان Salesforce پیاده سازی کنید.


آموزش مدیریت نیروی فروش: مدیریت داده و تجزیه و تحلیل

Salesforce Administration: Data and Analytics Management

داده ها کلید کمک به ذینفعان شما برای ایجاد بینش است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از کیفیت داده های ذخیره شده در نمونه Salesforce خود اطمینان حاصل کنید، چرخه عمر داده ها را مدیریت کنید و از آن در گزارش ها و داشبوردهای با استفاده آسان استفاده کنید.


آموزش مدیریت برنامه های فروش و بازاریابی در Salesforce

Administering Sales and Marketing Applications in Salesforce

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه یک سازمان Salesforce Sales Cloud را شروع کنید ، از درک اینکه اشیا the Sales Cloud را تشکیل می دهند ، تا دانستن مراحل دقیق مورد نیاز برای پیکربندی و شخصی سازی ویژگی های آن با موفقیت.


آموزش مدیریت نیروی فروش: بهره وری و همکاری

Salesforce Administration: Productivity and Collaboration

اطمینان از داشتن تجربه مولد برای کاربران شما، کلید پذیرش Salesforce است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه ویژگی های مختلفی را که Salesforce ارائه می دهد برای کمک به کاربران خود برای همکاری و بهره وری مدیریت کنید.


آموزش گزارش گیری پیشرفته در Salesforce

Advanced Reporting in Salesforce

گزارش‌های Salesforce یکی از قدرتمندترین قابلیت‌های Salesforce هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه گزارش های پیچیده را با استفاده از قابلیت های گزارش دهی پیشرفته در Salesforce کنار هم قرار دهید.


آموزش مدیریت نیروی فروش: برنامه های خدمات و پشتیبانی

Salesforce Administration: Service and Support Applications

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه Salesforce Service Cloud را مدیریت کنید و به شما امکان می دهد چالش هایی را که یک سازمان پشتیبانی با آن مواجه است حل کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه اشیاء و ویژگی هایی را که یک سازمان خدمات تولیدی را فعال می کنند، پیکربندی کنید.


آموزش مدیریت ویژگی‌های Omni-channel در Salesforce Service Cloud

Administering Omni-channel Features in Salesforce Service Cloud

تجمیع تمام کانال های خدمات در یک گردش کار برای بخش های خدمات بسیار مهم است. این دوره به شما می آموزد که مسیریابی Omni-channel چگونه کار می کند و چه کانال های کلیدی را برای سازمان شما فعال می کند.


آموزش مدیریت امتیازات و نقاط عطف در سرویس ابری Salesforce

Managing Entitlements and Milestones in Salesforce Service Cloud

حقوق و مایل استون ها از قدرتمندترین ویژگی های Salesforce Service Cloud هستند. این دوره به شما می‌آموزد که چگونه می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد حاکمیت SLA قوی برای کاربران Service Cloud خود استفاده کنید.


آموزش مدیریت سرویس ها و برنامه های پشتیبانی در Salesforce

Administering Service and Support Applications in Salesforce

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه Salesforce Service Cloud را مدیریت کنید ، به شما این امکان را می دهد که چالش های یک سازمان پشتیبانی را حل کنید. شما می آموزید که چگونه اشیا and و ویژگی هایی را که یک سازمان خدمات سازنده را فعال می کند پیکربندی کنید.