Shawn Wildermuth

شاون ویلدرموت از ابتدای دهه 80 که Vic-20 را به دست آورد ، با رایانه ها و نرم افزارها سر و صدا داشت. وی از سال 2002 به عنوان MVP مایکروسافت به عنوان ASP.NET Insider و ClientDev Insider با مایکروسافت درگیر است. وی هشت کتاب و مقاله بیشمار درباره توسعه نرم افزار تالیف کرده است. همچنین می توانید او را در یکی از کنفرانس های محلی و بین المللی که در آن سخنرانی کرده است ، از جمله TechEd ، Oredev ، SDC ، NDC ، VSLive ، DevIntersection ، MIX ، Devteach ، DevConnections و Dev Reach مشاهده کنید. او یکی از ذهن های وایلدر است.
دوره های این مدرس:

آموزش بهترین روشها در ASP.NET: موجودیتها ، اعتبارسنجی و نمایش مدل ها

Best Practices in ASP.NET: Entities, Validation, and View Models

برای توسعه دهنده ASP.NET ، درک بهترین روش ها در مورد داده ها و اعتبار سنجی ممکن است گیج کننده باشد. در این دوره ، Shawn Wildermuth بهترین روش ها را برای استفاده از موجودیت ها ، اعتبار سنجی و مشاهده مدل ها به شما نشان می دهد.


آموزش بوت استرپ 3

Bootstrap 3

ایجاد وب سایت هایی با ظاهر عالی که به خوبی با دستگاه های مختلف کار کنند ، می تواند یک چالش باشد. Bootstrap 3 توییتر می تواند به شما کمک کند تا به یک وب سایت عالی و جذاب برسید.


آموزش TailwindCSS 3 Fundamentals

TailwindCSS 3 Fundamentals

ایجاد پروژه های وب با ظاهری ثابت و ظاهری زیبا می تواند دشوار باشد. با استفاده از TailwindCSS، می توانید استایلی ایجاد کنید که حرفه ای به نظر برسد.


آموزش ساخت API با ASP.NET 4 Web API

Building an API with ASP.NET 4 Web API

ساخت API برای بسیاری از توسعه دهندگان وب می تواند یک کار دشوار و دلهره آور باشد. با ASP.NET Web API، ساخت APIها ساده شده است. در این دوره، شما قصد دارید یک API جدید با استفاده از Web API با افزودن آن به یک پروژه ASP.NET موجود بسازید.


آموزش جاوا اسکریپت در مقیاس بزرگ روی کلاینت و سرور

Large Scale JavaScript on Client and Server

جاوا اسکریپت یک زبان مهم برای توسعه وب مدرن است. بیشتر نمونه ها از نظر اندازه بی اهمیت هستند، اما بسیاری از توسعه دهندگان باید در پروژه های مقیاس بزرگ کار کنند. در این دوره به شما تکنیک های ساخت جاوا اسکریپت بزرگ را نشان خواهم داد...


آموزش پیاده سازی و ایمن سازی API با ASP.NET Core

Implementing and Securing an API with ASP.NET Core

ساخت API با ASP.NET Core یک انتخاب واضح برای راه حل هایی است که نیاز به میزبانی بین پلتفرمی، معماری میکرو سرویس یا صرفاً در مقیاس وسیع دارند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.


آموزش پیاده سازی API در ASP.NET Web API

Implementing an API in ASP.NET Web API

اگر دوره طراحی Web API من را تماشا کرده اید، باید بدانید که یک RESTful API عملی چگونه به نظر می رسد. در این دوره به شما نشان خواهم داد که چگونه آن را در ASP.NET Web API پیاده سازی کنید


آموزش ساخت وب اپلیکیشن با ASP.NET Core، MVC 6، EF Core و Angular

Building a Web App with ASP.NET Core, MVC 6, EF Core, and Angular

درک نحوه ساخت یک برنامه با مجموعه ای کامل از فناوری های توسعه دهنده دشوار است. در این دوره، یک برنامه کامل را مرور خواهید کرد تا ببینید همه چیز چگونه است (ASP.NET http://ASP.NET Core 1.1, VS 2017، EF Core 1.1، Bootstrap 3 و Angular) با هم کار می کنند.


آموزش استفاده از کد ویژوال استودیو برای پروژه های اصلی ASP.NET

Using Visual Studio Code for ASP.NET Core Projects

ASP.NET Core اجازه دهید کد خود را در هر کجا اجرا کنید. آیا خوب نیست که بتوانید کد خود را در هر جایی نیز بنویسید؟ اینجاست که Visual Studio Code وارد می شود!


آموزش موارد جدید در Silverlight 5

What's New in Silverlight 5

از آنجایی که نسخه جدید Silverlight 5 وارد شبکه های بین المللی شده است، زمان آن رسیده است که توسعه دهندگان فعلی یاد بگیرند که چه ویژگی هایی می توانند بر پروژه های آنها تأثیر بگذارند.


آموزش فرم های ساختمانی با Vue

Building Forms with Vue

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از Vue.js فرم ها را بسازید ، تألیف کنید و اعتبار سنجی کنید.


آموزش ایجاد یک چیدمان Responsive با Grid Bootstrap

Creating a Responsive Layout with Bootstrap Grid

ساخت اسکلت برای یک وب سایت برای هر توسعه دهنده وب چالشی است. استفاده از سیستم Bootstrap’s Grid کار شما و کاربرانتان را آسان تر می کند.


آموزش CSS بهتر: LESS و SASS

A Better CSS: LESS and SASS

LESS و SASS می توانند ورق هایی را با خواندن ، نگهداری بیشتر و نوشتن آنها سبک کنند.


آموزش ترکیب بیان برای توسعه دهندگان

Expression Blend for Developers

Expression Blend یک ابزار کلیدی در هر جعبه ابزار XAML Developers است. در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چگونه این ابزار قدرتمند را طی کنید.


آموزش ساختن یک برنامه وب با ASP.NET Core 6، MVC، Entity Framework 6، TailwindCSS و Vue 3

Building a Web App with ASP.NET Core 6, MVC, Entity Framework 6, TailwindCSS, and Vue 3

وقتی برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب آماده هستید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. در این دوره، شما از اولین صفحه HTML خود تا ایجاد اپلیکیشن های تک صفحه ای خواهید گذشت.


آموزش JavaScript برای برنامه نویسان C #

JavaScript for C# Developers

اکثر توسعه دهندگان مجبورند بعضی وقت ها در JavaScript فرو روند. این دوره به شما کمک می کند مهارت های C # خود را در JavaScript ترسیم کنید. با استفاده از Node.js ، Web Development و WinRT که به JavaScript نیاز دارند ، توسعه دهندگان C # باید این زبان مهم را بدانند.


آموزش شروع سریع توسعه وب Front-End با HTML5، CSS و JavaScript

Front-End Web Development Quick Start With HTML5, CSS, and JavaScript

برای مبتدیان، شروع به یادگیری توسعه وب می تواند دلهره آور باشد. در این دوره، Shawn Wildermuth به شما گام به گام نحوه استفاده از تکنیک های توسعه وب سمت مشتری برای ایجاد وب سایت های همهجانبه را به شما نشان می دهد.


آموزش ارتباط سرور سیلورلایت

Silverlight Server Communication

برنامه های Silverlight معمولا نیاز به ارتباط با یک سرور راه دور دارند. این دوره تکنیک های مختلفی را نشان می دهد که Silverlight برای ارتباطات از راه دور ارائه می دهد.


آموزش PhoneGap کاربردی

Practical PhoneGap

این روزها ساخت اپلیکیشن های موبایل کاری است که اکثر توسعه دهندگان را درگیر می کند. PhoneGap راهی برای ساخت برنامه های تلفن همراه در حالی که استفاده مجدد را به کد و سایر دارایی های شما اضافه می کند، است و در این دوره به شما نشان خواهیم داد که چگونه.


آموزش ساخت یک برنامه وب با ASP.NET Core ، MVC ، Entity Framework Core ، Bootstrap و Angular

Building a Web App with ASP.NET Core, MVC, Entity Framework Core, Bootstrap, and Angular

ASP.NET Core یک بستر پایدار و بالغ برای توسعه برنامه های وب و API ها است. این دوره با استفاده از ASP.NET Core 3.0 ، Visual Studio ، Entity Framework Core 3.0 ، Bootstrap 4 و Angular (v8) شما را در ساخت یک برنامه وب از ابتدا راهنمایی می کند.


آموزش طراحی RESTful Web API

Designing RESTful Web APIs

آیا در حال ایجاد یک API برای وب سایت یا برنامه تلفن همراه خود هستید؟ اگر چنین است ، فقط حمله به جلو با API خود می تواند یک اشتباه باشد. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک API برای پاسخگویی به خواسته های مشتریان خود طراحی کنید.


آموزش استفاده از gRPC در ASP.NET Core 6

Using gRPC in ASP.NET Core 6

gRPC یک راه جدید برای ساخت API بر اساس قراردادها و سریال سازی باینری است. این دوره به شما نحوه نوشتن و استفاده از این API ها را در انواع کلاینت های مختلف نشان می دهد.


آموزش Node.js برای توسعه دهندگان NET

Node.js for .NET Developers

از آنجا که Node.js به یک راه حل مناسب برای انواع خاصی از برنامه های وب تبدیل می شود ، استفاده از مهارت های .NET موجود در این فناوری جدید مفید خواهد بود. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه.


آموزش ساخت وب اپلیکیشن با ASP.NET Core RC1، MVC 6، EF7 و AngularJS

Building a Web App with ASP.NET Core RC1, MVC 6, EF7 & AngularJS

به روز رسانی این دوره منتشر شده است و در https://app.pluralsight.com/library/courses/aspdotnetcore-efcore-bootstrap-angular-web-app/table-of-contents یافت می شود. این دوره دیگر به روز نمی شود. برای آپدیت ترین نسخه لطفا...


آموزش بهترین روشها در ASP.NET Core: واحدها ، اعتبارسنجی و مدلهای نمایش

Best Practices in ASP.NET Core: Entities, Validation, and View Models

آیا هنگام کار با نهادها ، اعتبار سنجی و مدل های داخل برنامه های دات نت خود با مشکل روبرو هستید؟ این دوره بهترین روشهای عملی را برای استفاده از نهادها ، اعتبار سنجی و مدلها در پروژه های ASP.NET Core به شما می آموزد.


آموزش استفاده از gRPC در ASP.NET Core

Using gRPC in ASP.NET Core

در بازار امروز ، خدمات ساختمانی که با سیستم عامل های مختلف ارتباط برقرار می کنند بسیار مهم است. gRPC نشان دهنده روشی جدید و متداول و متن باز برای ایجاد خدمات برای مکانهایی است که به قراردادهای سخت تر و عملکرد بالاتر نیاز دارند.


آموزش کمتر: شروع

Less: Getting Started

ممکن است توسعه دهندگان CSS را دوست نداشته باشند ، اما راهی وجود دارد که بیشتر شبیه کد باشد. با استفاده از این جعبه ابزار ساده می توانید از ساختارهای برنامه نویسی مانند متغیرها ، کلاسهای قابل استفاده مجدد و محاسبات برای بهتر کردن CSS خود استفاده کنید.


آموزش مبانی وب استورم

WebStorm Fundamentals

WebStorm یک IDE کامل و عالی برای کسانی است که هنگام کار با JavaScript می خواهند یک تجربه توسعه کامل داشته باشند. در این دوره ، ما اصول نحوه کار این توسعه دهنده وب عالی IDE را به شما نشان خواهیم داد.


آموزش اشیاء پروکسی و بازتاب در جاوا اسکریپت

Proxy Objects and Reflect in JavaScript

توسعه دهندگان ارشد جاوا اسکریپت اغلب باید اجازه دهند تغییرات در اشیایی که توسعه دهندگان دیگر استفاده می کنند، اطلاع رسانی شود. در این دوره نحوه استفاده از پروکسی ها برای مدیریت سناریوهای پیشرفته را خواهید دید.


آموزش اشکال زدایی وب با FireBug، WebDeveloper و Fiddler

Debugging the Web with FireBug, WebDeveloper, and Fiddler

ابزارهای اشکال زدایی صفحات وب و جاوا اسکریپت قدرتمند هستند. این دوره به شما کمک می کند تا با تمام ابزارهای مربوطه آشنا شوید.


آموزش ماژول ها در جاوا اسکریپت

Modules in JavaScript

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از ماژول ها و ماژول ها برای توسعه پروژه های جاوا اسکریپت، هم در وب و هم روی سرور استفاده کنید.


آموزش شروع سریع توسعه وب Front-End با HTML5، CSS و JavaScript

Front-End Web Development Quick Start With HTML5, CSS, and JavaScript

شروع در توسعه وب می تواند دلهره آور باشد. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه از HTML، CSS و جاوا اسکریپت برای شروع سفر خود به سمت توسعه وب استفاده کنید.


آموزش درسهایی از بررسی واقعی کد .NET دنیای واقعی

Lessons from Real World .NET Code Reviews

بررسی کد می تواند یک کار مفید برای هر تیم توسعه دهنده باشد. در این دوره ، من درسهای متداولی را که هنگام درخواست از من برای بازبینی کد برای مشتریان خود دیده ام ، به شما نشان می دهم.


آموزش طراحی API های وب RESTful

Designing RESTful Web APIs

طراحی یک API قبل از شروع پیاده سازی آن، کلید یک REST API با کیفیت است. در این دوره آموزشی، نحوه طراحی یک API RESTful را یاد خواهید گرفت.


آموزش طراحی وب API

Web API Design

طراحی API برای استفاده در وب یکی از بخش‌های کلیدی اکثر پروژه‌ها این روزها است. دانستن بهترین راه برای طراحی آنها با در نظر گرفتن طول عمر، آزمایش پذیری و قابلیت اطمینان بسیار مهم است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه.


آموزش ساخت سایت با Bootstrap، AngularJS، ASP.NET، EF و Azure

Building a Site with Bootstrap, AngularJS, ASP.NET, EF and Azure

ساخت یک وب سایت جدید نیازی به سختی ندارد. در این دوره ما شما را در ساخت یک سایت از ابتدا تا استقرار راهنمایی می کنیم.


آموزش بازی توسط Play: توسعه برنامه با Shawn Wildermuth

Play by Play: Application Development with Shawn Wildermuth

در این جلسه دو ساعته زنده، Shawn Wildermuth یک انتخابگر پرواز را از ابتدا با AngularJS، Bootstrap و AmplifyJS (آخرین در سری 2013 از لاس وگاس) ایجاد می کند.


آموزش فرم های Vue 3

Vue 3 Forms

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Vue.js فرم ها را بسازید، بنویسید و اعتبار سنجی کنید.


آموزش ساخت یک API با ASP.NET Core

Building an API with ASP.NET Core

مهارت ساختن یک API رو به وب دیگر اختیاری نیست. خواه در حال ساختن یک وب سایت ، برنامه تلفن همراه ، SPA یا ابزار سازمانی باشید ، ایجاد یک API با طراحی مناسب الزامی است.


آموزش کار با صدا و تصویر در صفحات وب

Working with Audio and Video in Web Pages

این دوره به شما می آموزد که چگونه وب سایت خود را با استفاده از رسانه (صوتی و تصویری) گسترش دهید تا بیشتر کاربران خود را درگیر کنید.