David Clinton

معمار AWS، مدیر سرور لینوکس، نویسنده کتاب و دوره
دوره های این مدرس:

آموزش مهارت های سرور لینوکس برای مدیران ویندوز

Linux Server Skills for Windows Administrators

تاثیر لینوکس بر بازار سرور بسیار بزرگ است که نمی توان آن را نادیده گرفت. با آن مبارزه نکنید: یاد بگیرید که برای پیوستن به چه چیزی نیاز دارید.


آموزش اصول نمک

Salt Fundamentals

اگر خوشه های سرور را مدیریت می کنید- از جمله ماشین های مجازی و گره های کانتینری- پس اتوماسیون یک امر ضروری است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه سرورهای توزیع شده خود را با استفاده از Salt Project پیکربندی و مدیریت کنید پشته مدیریت پیکربندی


آموزش شروع کار با Keycloak

Getting Started with Keycloak

افزودن احراز هویت و مجوز مناسب SSO به برنامه‌هایتان با استفاده از Keycloak لازم نیست سخت باشد. بیاموزید که چگونه با کنترل دسترسی، بدون صرف هفته‌ها برای یافتن همه چیز، امنیت برنامه‌های خود را بهتر انجام دهید.


آموزش بهینه سازی سیستم لینوکس

Linux System Optimization

به دنبال این هستید که بیشتر از لینوکس استفاده کنید؟ این دوره به شما نشان می‌دهد که چگونه مدیریت را با استفاده از ابزارهایی مانند Ansible، مجازی‌سازی با استفاده از کانتینرهای LXC/LXD، کنترل دستگاه‌های فیزیکی از طریق udev، و دسترسی به ابزارهای بازیابی سیستم در صورت بروز مشکل، انجام دهید.


آموزش مقدمه ای بر فایروال های چک پوینت

Introduction to Check Point Firewalls

مدیریت و محافظت از شبکه های شما می تواند پیچیده و پرهزینه باشد و انتخاب ابزار مناسب ضروری است. این دوره به سرعت شما را با امنیت شبکه کوانتومی Check Point راه اندازی می کند.


آموزش خودکار کردن عملیات AWS با AWS CLI

Automating AWS Operations with the AWS CLI

ابر AWS یک پلت فرم عالی برای تقریباً هر حجم کاری محاسباتی است، اما کنسول مرورگر برای کارهای جدی مدیریت ایده آل نیست. اینجاست که قابلیت اسکریپت پذیری AWS CLI حاکم است. خودکار کردن عملیات AWS با AWS CLI می تواند به شما یاد دهد که چگونه.


آموزش شروع به کار با خط فرمان لینوکس

Getting Started with the Linux Command Line

لینوکس سیستم عامل غالب ابر، DevOps و سرورهای سازمانی است. از آنجایی که مدیریت لینوکس در خط فرمان اتفاق می‌افتد، و از آنجایی که شما می‌خواهید بخشی از تمام این اقدامات را داشته باشید، از این مقدمه برای ابزار مدیریت که در آن همه چیز اتفاق می‌افتد لذت خواهید برد.


آموزش مبانی DevOps: امنیت و DevSecOps

DevOps Foundations: Security and DevSecOps

آیا می خواهید کد خود را به سرعت به استقرار منتقل کنید اما نگران به خطر انداختن کنترل های امنیتی هستید؟ شما می توانید هر دو را داشته باشید. بیاموزید که چگونه اصول DevSecOps را در هر مرحله از کار تیم های DevOps خود بگنجانید.


آموزش امنیت رمزگذاری لینوکس

Linux Encryption Security

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از وب سایت ها ، داده ها و زیرساخت های DNS خود به درستی ایمن شوید. شما می توانید ابزار رمزگذاری لینوکس استاندارد صنعت مانند OpenSSL را با استاندارد گواهی کلید عمومی X.509 ادغام کنید.


آموزش شروع با لینوکس

Getting Started with Linux

شما شنیده اید که لینوکس آینده محاسبات سازمانی است و به دنبال راهی برای ورود به سیستم هستید. بگذارید شما را با دنیای محاسبات منبع باز با توقف چندین مسیر نصب و هر دو محیط فیزیکی و مجازی آشنا کنم.


آموزش سیستم های UNIX و UNIX: تصویر بزرگ

UNIX and UNIX Systems: The Big Picture

آیا به دنبال سیستم عامل مناسب برای پروژه جدید خود هستید؟ فکر می کنید ممکن است لازم باشد خودتان را بسازید؟ این دوره به شما کمک می کند تاریخچه ، ساختار و قابلیت های سیستم عامل های خانواده یونیکس را درک کنید.


آموزش مدیریت تصاویر Docker

Managing Docker Images

آیا به دنبال ساخت و مدیریت موثر و ایمن تصاویر Docker هستید؟ این دوره با تمرکز ویژه بر یادگیری میزبانی مخزن تصویر خصوصی خود با استفاده از منبع باز Docker Registry ، این ابزارها را به شما معرفی می کند.


آموزش مجازی سازی سرور لینوکس

Linux Server Virtualization

در حال حاضر میلیون ها ماشین مجازی در سرورهای لینوکس کار می کنند که ابرهای کوچک و بزرگ را تأمین می کنند. اگر شما نیاز به درک نحوه کار مجازی سازی سرور لینوکس دارید ، این دوره باید اولین توقف شما باشد.


آموزش جلسات عملیات فناوری اطلاعات: چرا برخی شرکت‌ها از فضای ابری خارج می‌شوند

The IT Ops Sessions: Why Some Companies Are Moving OUT of the Cloud

در این جلسه IT Ops، با روند بازگرداندن ابری آشنا می‌شوید: چرا برخی از شرکت‌ها در مورد رها کردن حجم کاری و داده‌های خود در فضای ابری فکر می‌کنند؟ چه زمانی هیبریدی یا داخلی منطقی تر است؟ و چه چیزی برای شما مناسب است؟


آموزش مقدمه ای بر آزمون Linux Essentials 010-160

Introduction to the Linux Essentials 010-160 Exam

این دوره کوتاه شما را با بقیه مسیرهای یادگیری Linux Essentials (امتحان 010-160) آشنا می کند. مسیر همه چیزهایی را که برای آماده شدن و گذراندن گواهینامه مدیریت لینوکس توسط موسسه حرفه‌ای لینوکس نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد.


آموزش مفاهیم و اسکن OpenVAS

OpenVAS Concepts and Scanning

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از مجموعه OpenVAS برای انجام اسکن کامل و موثر آسیب پذیری استفاده کنید.


آموزش امنیت شبکه لینوکس

Linux Network Security

نیاز به اتصال قابل اعتماد رایانه های شما به شبکه های عمومی بزرگتر هرگز بیشتر نبوده است. اما هیچ کدام خطرات آن را ندارند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از زیرساخت شبکه خود محافظت فعال و غیرفعال ایجاد کنید.


آموزش مدیریت تصاویر کانتینر

Managing Container Images

آیا به دنبال کار موثر و ایمن با تصاویر ظرف هستید؟ این دوره شما را با ابزارهای Docker و Kubernetes آشنا خواهید کرد ، از جمله نحوه میزبانی مخزن تصویر خصوصی خود با استفاده از منبع باز Docker Registry.


آموزش استفاده از Docker در AWS

Using Docker on AWS

Docker سرعت و کارایی مجازی سازی کانتینر را با توانایی بازتولید دقیق محیط های تعریف شده تقریباً در هر مکانی ترکیب می کند. این دوره مقدمه ای بر اجرای کانتینرهای Docker در سرویس کانتینر EC2 (ECS) AWS است.


آموزش شروع کار با مدیریت سیستم Linux

Getting Started with Linux System Administration

انواع نقش های شغلی وجود دارد که با مهارت های مدیر لینوکس بهتر می شوند. چه شما در وهله اول مسئولیت استقرار DevOps ، برنامه های وب ، پایگاه داده یا زیرساخت CI/CD را داشته باشید ، با لینوکس بیشتری نمی توانید اشتباه کنید.


آموزش نظارت مستمر: تصویر بزرگ

Continuous Monitoring: The Big Picture

افزودن نظارت مداوم به مدیریت برنامه شما ، هم توسعه دهندگان و هم کاربران را خوشحال می کند. در این دوره ، شما خواهید آموخت که CM چطور اشکالات را آسان تر می کند ، مطابقت قوانین را ساده می کند و کاملاً با چرخه های DevOps ادغام می شود.


آموزش نظارت مستمر: تصویر بزرگ

Continuous Monitoring: The Big Picture

افزودن نظارت مستمر (CM) به چرخه‌های توسعه‌دهنده، هم توسعه‌دهندگان و هم کاربران را خوشحال می‌کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه CM تشخیص اشکالات را آسان تر می کند، انطباق با مقررات را ساده می کند و کاملاً با چرخه های DevOps ادغام می شود.


آموزش راهنمای کامل مطالعه آزمون ملزومات امنیت LPI

The Complete LPI Security Essentials Exam Study Guide

ثابت کنید بدون اینکه در معرض آسیب‌پذیری‌های امنیتی قرار بگیرید آماده‌اید از فعالیت‌های آنلاین خود بیشترین بهره را ببرید.


آموزش مدیریت تصاویر کانتینر

Managing Container Images

این دوره به شما یاد می دهد که کانتینر ایجاد، مدیریت، اشتراک گذاری و ایمن کنید تصاویر در حال تولید اگر برای کنترل خود آماده هستید چرخه عمر کانتینر از ابتدا تا انتها در داخل خانه، پس شما برای این کار آماده هستید دوره.


آموزش تست نفوذ گردهمایی OSINT با Recon-ng

Penetration Testing OSINT Gathering with Recon-ng

Recon-ng یک چارچوب منبع باز است که برای اسکن فروشگاه های گسترده داده اینترنت برای کمک به شما در کشف مشکلات احتمالی امنیتی ساخته شده است. این دوره شما را برای مراحل آزمایش بهره برداری از فرآیند تست نفوذ آماده می کند.


آموزش جلسات IT Ops: چگونه روندهای بزرگ فناوری امروز بر سخت افزاری که فردا استفاده خواهید کرد تأثیر می گذارد

The IT Ops Sessions: How Today's Big Tech Trends Impact the Hardware You'll Use Tomorrow

در این جلسه IT Ops، با فرصت‌های زیادی که در نتیجه غیرمستقیم نوآوری‌های سخت‌افزاری که فناوری‌های بالادستی را تغذیه می‌کنند، در راه هستند، آشنا می‌شوید. اجازه دهید تخیل و خلاقیت خود را رها کنید تا از تغییرات آینده استفاده کنید.


آموزش شروع کار با مدیریت سیستم لینوکس

Getting Started with Linux System Administration

انواع نقش های شغلی وجود دارد که با مهارت های مدیریت لینوکس بهتر می شود. چه شما مسئول اصلی استقرار DevOps، برنامه‌های کاربردی وب، پایگاه‌های داده یا زیرساخت‌های CI/CD هستید، با لینوکس بیشتر نمی‌توانید اشتباه کنید.


آموزش نظارت و تنظیم عملکرد لینوکس

Linux Performance Monitoring and Tuning

مسئول زیرساخت های لینوکس؟ یادگیری ، درک و مدیریت سلامت و عملکرد چهار عنصر اصلی سیستم: CPU ، حافظه ، حافظه و شبکه. نحوه تشخیص مشکل را مشخص کنید ، علت را مشخص کنید و سپس آن را برطرف کنید.


آموزش شروع کار با لینوکس

Getting Started with Linux

شنیده اید که لینوکس آینده محاسبات سازمانی است و به دنبال راهی برای ورود به آن هستید. این دوره آموزشی به شما آموزش می دهد که چگونه محیط های لینوکس را در وظایف حرفه ای خود، چه به صورت محلی و چه در فضای ابری، ترکیب کنید.


آموزش شروع با خط فرمان Linux

Getting Started with the Linux Command Line

لینوکس سیستم عامل غالب ابر ، DevOps و سرورهای سازمانی است. از آنجا که مدیریت لینوکس در خط فرمان اتفاق می افتد ، و از آنجا که شما بخشی از تمام این اقدامات را می خواهید ، از این معرفی ابزار مدیر که همه اتفاق می افتد لذت خواهید برد.


آموزش اسکن آسیب پذیری شبکه با OpenVAS

Network Vulnerability Scanning with OpenVAS

قبل از راه اندازی جلسه تست نفوذ، ابتدا باید شبکه هدف و منابع محاسباتی آن را برای آسیب پذیری های شناخته شده ارزیابی کنید. مجموعه OpenVAS برای انجام اسکن های آسیب پذیری کامل و موثر ساخته شده است. یاد بگیرید که چگونه انجام می شود.


آموزش جلسات IT Ops: استفاده از دسکتاپ لینوکس برای تجارت شما

The IT Ops Sessions: Using the Linux Desktop for Your Business

در این جلسه IT Ops، خواهید آموخت که چگونه رایانه های شخصی رومیزی لینوکس با ثبات، ایمن و بسیار قابل تنظیم می توانند نقش های مهمی را در سازمان های کوچک و متوسط ​​ایفا کنند.


آموزش استفاده از داکر با AWS Elastic Beanstalk

Using Docker with AWS Elastic Beanstalk

آیا می خواهید خوشه کانتینر Docker خود را در فضای ابری مستقر کنید اما نمی توانید پیچیدگی ذهن خود را حفظ کنید؟ Elastic Beanstalk از AWS یک سرویس مدیریت شده است که بیشتر لایه های دشواری را از شما جمع می کند. این دوره شما را شروع می کند.


آموزش LPI: ملزومات Linux (010-150)

LPI: Linux Essentials (010-150)

وارد دنیای مدیریت لینوکس شوید: معرفی م Instسسات حرفه ای لینوکس در سرورهای لینوکس را دنبال کنید.


آموزش با استفاده از Docker در AWS با خط فرمان

Using Docker on AWS with the Command Line

برای سرعت بخشیدن به بارهای کاری Docker خود در AWS ، خود را بلند کنید. ابزارهای CLI مورد نیاز برای مدیریت کانتینرها را با استفاده از ECS - از جمله نوع راه اندازی کانتینر مدیریت شده آمازون ، Fargate - و Kubernetes (EKS) و سرویس بازتولید تصویر ECR یاد بگیرید.


آموزش مقدمه ای بر آزمون Linux Essentials 010-160

Introduction to the Linux Essentials 010-160 Exam

این دوره کوتاه شما را با بقیه مسیرهای یادگیری Linux Essentials (آزمون 010-160) آشنا می کند. این مسیر همه چیزهایی را که شما برای آماده سازی و گذراندن معرفی موسسه حرفه ای لینوکس به گواهینامه مدیریت لینوکس نیاز دارید ، به شما می دهد.


آموزش شروع کار با زیرسیستم ویندوز برای لینوکس

Getting Started with Windows Subsystem for Linux

گاهی اوقات حتی کاربران ویندوز نیاز به دسترسی به سرور لینوکس دارند. این دوره به شما می آموزد که چگونه از زیرسیستم ویندوز برای لینوکس از محیط آشنای ویندوز خود برای مدیریت ماشین های لینوکس یا آماده شدن برای استقرار یک برنامه کاربردی استفاده کنید.


آموزش Protocol Deep Dive: SSH و Telnet

Protocol Deep Dive: SSH and Telnet

اگر می خواهید از راه دور به سرورها و دستگاه های شبکه متصل شوید ، SSH و Telnet ابزاری هستند که نمی توانید از آنها چشم پوشی کنید. بیاموزید که پروتکل ها چگونه کار می کنند ، و در صورت عدم عیب یابی چگونه عیب یابی می کنند.


آموزش اتصال منابع اولیه به زیرساخت AWS شما

Connecting On-prem Resources to Your AWS Infrastructure

بیش از یک راه برای ایجاد اتصال شبکه پیشرفته بین زیرساخت های محلی و منابعی که در یک ابر خصوصی خصوصی AWS اجرا کرده اید وجود دارد. این دوره شما را با بهترین روشهای اتصال آشنا می کند.


آموزش اسکن آسیب پذیری شبکه با OpenVAS

Network Vulnerability Scanning with OpenVAS

قبل از شروع جلسه تست نفوذ ، ابتدا باید شبکه هدف و منابع محاسبه شده آن را برای آسیب پذیری های شناخته شده ارزیابی کنید. مجموعه OpenVAS برای انجام اسکن آسیب پذیری کامل و موثر ساخته شده است. نحوه انجام آن را بیاموزید.


آموزش OpenAI Transcription API

OpenAI Transcription API

مدل Whisper OpenAI، گفتار به متن و ترجمه را ارائه می دهد که می تواند برای تبدیل ارتباطات تجاری صوتی به متن دیجیتالی استفاده شود. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Whisper برای حل مشکلات آرشیو گفتار و تجزیه و تحلیل محتوا استفاده کنید.


آموزش تقسیم بندی تصویر

Image Segmentation

بسیاری از میلیون‌ها تصویر دیجیتالی که ما تولید می‌کنیم نیاز به تفسیر دارند، اما چشم‌های انسانی کافی برای این کار وجود ندارد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از کتابخانه های پایتون و مدل های یادگیری عمیق برای تقسیم بندی خودکار تصاویر استفاده کنید.


آموزش NLP دنیای واقعی: مطالعات موردی برای متخصصان داده

Real-world NLP: Case Studies for Data Professionals

شنیده‌اید که NLP تقریباً همه چیز را مختل می‌کند، اما مطمئن نیستید که برای روش‌های مدیریت داده‌ها چه معنایی دارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه NLP می تواند با موفقیت برای گردش کار داده های دنیای واقعی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد.


آموزش با استفاده از رابط خط فرمان پشته ها را با AWS CloudFormation ایجاد و مدیریت کنید

Create and Manage Stacks with AWS CloudFormation Using the Command Line Interface

خودکار کردن پشته های AWS CloudFormation می تواند همه تفاوت را ایجاد کند. این دوره به شما نحوه استفاده از AWS CLI را آموزش می دهد تا پشته های CF به سرعت ساخته شوند ، به روز شوند و در اسکریپت ها قرار گیرند. به طور بالقوه ، چنین پشته هایی می توانند در CI/CD گنجانده شوند ...


آموزش تعمیر و نگهداری و عیب یابی سیستم Linux

Linux System Maintenance and Troubleshooting

سرورهای لینوکس فقط درصورت استاندارد عمل می کنند که توسط مدیرانی اداره شوند که بتوانند فرآیندها و منابع خود را درک و کنترل کنند. با نحوه نظارت ، عیب یابی ، بازیابی و برنامه ریزی برای عملکرد مطلوب سرور آشنا شوید.


آموزش جلسات IT Ops: کارهای مجازی سازی غیرمنتظره ای که می توانید با ظروف لینوکس (LXD) انجام دهید

The IT Ops Sessions: Unexpected Virtualization Stuff You Can Do with Linux Containers (LXD)

در این جلسه IT Ops، خواهید آموخت که چگونه کانتینرهای LXD می توانند بسیاری از ترفندهای مجازی سازی مشابه Docker را انجام دهند - اغلب سریعتر و ارزان تر. اما این کارهایی است که Docker نمی تواند انجام دهد - مانند تودرتو، و عبور GPU - که شما را شوکه می کند.


آموزش شروع کار با IPFS

Getting Started with IPFS

راه حل اینترنت خراب اینجاست. این دوره به شما کمک خواهد کرد که بفهمید چه مشکلی وجود دارد و مدل شبکه توزیع شده IPFS چگونه می تواند کمک کند. بیاموزید که چگونه از زیرساخت های نظیر به نظیر برای بهبود روش ارائه داده از طریق وب استفاده کنید.


آموزش موارد استفاده از هوش مصنوعی نسل جدید برای توسعه دهندگان

Emerging Gen AI Use Cases for Developers

وقتی هوشمندانه و مسئولانه استفاده می شود، هوش مصنوعی مولد می تواند تقریباً هر بخش از عملیات شما را بهبود بخشد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه کد خود، روش های تحقیق و تولید محتوا را شارژ کنید.


آموزش مدیریت خوشه در دسترس بودن Linux بالا

Linux High Availability Cluster Management

آیا باید بدانید که چگونه می توان عملکرد و قابلیت اطمینان در استقرارهای محلی یا ابری لینوکس خود را بهبود بخشید؟ جادوی محاسبات خوشه ای با در دسترس بودن بالا را کشف کنید.


آموزش جلسات IT Ops: کاهش مصرف انرژی فناوری اطلاعات

The IT Ops Sessions: Reducing IT Energy Consumption

در این جلسه IT Ops، شما در مورد اینکه چگونه صنعت فناوری اطلاعات قبلاً با موفقیت مصرف انرژی خود را کاهش داده است، چه فناوری‌ها و روندهایی برای مشکل به کار رفته است، و چه چیزی ممکن است هنوز در پیش باشد، خواهید آموخت.